غزل غم عشق – فال حافظ

البته همانطور که گفتیم این لپ تاپ فقط برای کارهای روزمره و یا مرور وب مناسب است و قابلیت چندانی ندارد ، اما به نظر یکی از بهترین سایت laptop-tech محصولات خواهد بود. همچنین شما می توانید راهنمای خرید و راه اندازی سیستم گیمینگ از 10 تا 100 میلیون تومان ، راهنمای خرید بهترین لپ تاپ 2021 و بهترین لپ تاپ معماری و رندرینگ 2021 ، بهترین گوشی تا 5 میلیون و بهترین گوشی تا 4 میلیون را نیز از طریق این مطالب دنبال کند. البته برای کارهای از این دست، یک سیستم با مشخصات پایین تر هم براحتی میتونی نیازهای شما رو برآورده کنه. شاید به جرات بتوان گفت بهترین لپ تاپ فعلی حال حاضر بازار ایران تا 40 میلیون تومان برای گیمینگ و رندرینگ و استفاده های سنگین همین سیستم و بهترین لپ تاپ ایسوس است که به لطف دارا بودن هارد دیسک یک ترابایت SSD و پردازنده AMD Ryzen 7 به راحتی می توانید هر نوع برنامه ای را با آن اجرا کنید. در حال حاضر در بازار ایران لپ تاپ های بسیار متنوعی در محدوده قیمت 10 تا 35 میلیون تومان قرار دارد. در این مطلب سعی کردیم سری لپ تاپ ها یا بهتر بگوییم، بهترین لپ تاپ ها تا 10 ، 15 ، 20 ، 25 و 30 میلیون تومان را بررسی کنیم.

فروشگاه لپ تاپ کارکرده اطلاع وب مرکز فروش لپ تاپ، خریدار لپ تاپ، خریدار لپ تاپ دست دوم ، خریدار لپ تاپ در محل، فروش لپ تاپ کارکرده با بیست و پنچ سال سابقه خرید و فروش انواع لپ تاپ استوک به منظور ارائه خدمات خرید لپ تاپ کارکرده و فروش لپ تاپ های استوک اقدام به راه اندازی فروشگاه اینترنتی لپ تاپ کارکرده نموده است.شما مشتریان گرامی به راحتی میتوانید لپتاپ دست دوم مدنظر خود را از میان صدها لب تاپ کارکرده موجود در فروشگاه اطلاع وب انتخاب کرده و سپس اقدام به خرید تلفی نموده و در سریعترین زمان ممکن لب تاب کارکرده خریداری شده خود را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید! برای انتخاب بهترین لپ تاپ گیمینگ باید مواردی مثل پردازنده نسل 10 یا 11 ، کارت گرافیک با حافظه اختصاصی 4 گیگابایت به بالا ، هارد SSD با ظرفیت مناسب و همچنین 16 گیگابایت رم را در نظر داشته باشید. و مطمینم نسل های جدید Core i5 از نسل های قدیمی Core i7 بهتر و روان تر کار می کنن. بهترین کار برای مقایسه دو CPU مقایسه ی بنچمارکاشونه و نمیشه گفت قدیمی شده چون CPU Core i7 با مدل های 9750H و 10750H از لحاظ بنچ مارک تفاوت زیادی باهم ندارن.

این لپ تاپ با اینکه از مشخصات فنی بسیار بالایی برخوردار نیست اما بیشتر برای افرادی طراحی و ساخته شده که به تجملات اهمیت زیادی میدهند و خیلی به کارهای حرفهای علاقهای ندارند. این لپ تاپ مطمئنا برای افرادی که خیلی به ظاهر لپ تاپ اهمیت میدهند بسیار مناسب است. در واقع این پردازنده ی پرطرفدار بیشتر در لپ تاپ هایی دیده میشه که قیمتی نزدیک به 20 میلیون و بالاتر داره. بهترین لپ تاپ لنوو ارزان قیمت ترین و بهترین لپ تاپ این لیست و البته بهترین و جدیدترین نسل لپ تاپ لنوو ، Ideapad L340 mr است که 2.1 کیلوگرم وزن دارد و به پردازنده نسل جدید AMD Ryzen 5 مجهز شده است.

این دوتا لپ تاپ از لحاظ کانفیگ نسبتا برابرن اما نیترو از پردازنده ی نسل 10 استفاده میکنه که به شدت با نسل ها قبلی متفاوته و این تفاوت توی سالهای آینده بیشتر خودش رو نشون میده. اگر شما نیاز به برنامه های مایکروسافت آفیس ، دیدن فیلم و یا مرور وب دارید ، پیشنهاد می کنیم حتما این لپ تاپ سبک و ارزان قیمت را که یکی از بهترین لپ تاپ های 10 میلیون تومانی بازار نیز به شمار می رود انتخاب کنید. سر و کار دارید هرچقدر سیستم شما قوی تر باشد یعنی سی پی یو قدرتمند، رم بالا و کارت گرافیک پیشرفته تری داشته باشد بهتر است چون باعث میشه در رندینگ و محاسبات پیچیده عملکرد بهتری داشته باشه و از کار کردن بیشتر لذت ببرید (البته اگر محدودیت بودجه نداشته باشید) . در نتیجه لپ تاپ لنوو مدل V15-DA میتونه یک انتخاب عالی در بازه قیمتی حدود 12 میلیون است باشه. این لپ تاپ به نسبت دیگر سیستمهای موجود در بازار از کارت گرافیک قویتری بهره میبرد اما پردازنده آن Core I5-7200U است. این لپ تاپ تنها 1.7 کیلوگرم وزن دارد ، پردازنده آن اینتل Core i5 1035G1 است که 6 مگ کش داشته و یکی از سریع ترین پردازنده های فعلی د دسته سیستم های میان رده به شمار می رود.

در این دسته از محصولات ایسر نیز، عرضهی انواع کامپیوتر با قدرت پرداشی از میان رده تا حرفهای قابل مشاهده است. در مورد صدا دادن فن، همه لپ تاپ هایی که در آنها فن استفاده شده در هنگام داغ شدن دستگاه فن با سرعت بیشتری برای خنگ کردن کار میکند و در نتیجه صدای بیشتری میشنوید. این لپ تاپ وزن تقریبا سبکی دارید و برای جابه جایی گزینه مناسبی است. خرید چنین لپ تاپی برای افراد عادی با درآمد متوسط تقریبا غیرممکن است و برای خرید این دستگاه یقینا شما باید سرمایهدار یا فرزند یک شخص بسیار ثروتمند باشید. هست، لپ تاپ هایی که مقاله «بهترین لپ تاپ های زیر 15 میلیون تومان» پیشنهاد داده ایم میتونند گزینه های مناسبی برای شما باشند. این سری لپ تاپ ایسوس یکی از سریع ترین ، پر کاربرد ترین و بهترین لپ تاپ هایی است که در سال 2021 می توانید خریداری کنید. محصولات سری Swift در اندازه های 15 اینچ و حتی کوچکتر در بازار عرضه میشود. گرافیک مجموعه Nvidia Geforce MX330 با ظرفیت 2 گیگابایت است ، صفحه نمایش 15.6 اینچ فول اچ دی پلاس و تکنولوژی 178 درجه روی این لپ تاپ سوار می شود.

لپتاپهای ایسرSwitch در ابعاد 10 تا 12 اینچ در بازار عرضه می­شوند و در دستهی لپتاپهای کوچک قرار میگیرد. این سری را میتوان سری ارزانقیمتتری مدل ایسوس R نامید که در محدوده 19 میلیون تومانی قرار میگیرد. به صورتی که قیمت یک لپ تاپ متوسط 2 میلیون تومانی در سال 1393، به یک لپ تاپ 8 میلیون تومانی در سال 1398 و 20 میلیون تومانی در سال 1401 تبدیل شد. برای کار تولید محتوا و بودجه 20 میلیون تومان، همه لپ تاپ هایی که در مقاله «بهترین لپ تاپ های تا 20 میلیون تومان» پیشنهاد داریم، گزینه مناسبی هستند. بهترین لپ تاپ با قیمت 10 میلیون تومان در تیر 1401 ، این لپ تاپ است که به نسبت قیمت بازخورد و کارایی بسیار خوبی دارد و ارزان ترین لپ تاپ لنوو هم هست. از نکات قابل توجه این لپ تاپ می توان به 512 گیگابایت حافظه NVMe SSD اشاره کرد که فوق العاده پر سرعت است.

حافظه رم این لپ تاپ 8 گیگابایت DDR4 بوده و یک ترابایت حافظه داخلی نیز دارد. این شرکت لپ تاپ جدید خود را با 24 ظاهر مختلف عرضه کرده و هر شخص میتواند این لپ تاپ را با ظاهر مورد علاقه خودش سفارش دهد. خانواده لپتاپهای ایسر Spin را بهعنوان محصولات دو در یک شرکت تایوانی ایسر می­شناسند. خانواده لپتاپهای ایسرSpin را بهعنوان محصولات دو در یک شرکت تایوانی ایسر می­شناسند. ناگفته نماند طراحی بسیار نازک مدل سوئیفت باعث شده که شرکت تولید کتتده قادر به قراردادن کیبورد مناسب در این لپتاپها نباشد. برای نمونه، لپتاپهای سریAcer E برای استفادههای روزانه مناسب هستند که به نیروی زیادی نیاز ندارد. همون طور که خودتون هم میدونید توی این بودجه یعنی حدود 10 میلیون تومان نباید انتظار زیادی از لپ تاپ داشت.

خوشبختانه توی این بازه قیمتی لپ تاپ های فوق العاده ای وجود داره که مشخصات سخت افزاریشون از پس هر کاری بر میاد. ناگهان در آغوشت کشیدم و گیسوانت به پیچ و تاب افتاد، لبم را بر لبت گذاشتم و همه وجودم را فدایت کردم. در کنار این ویژگی ها بدنه فلزی سری سوئیفت جذابیت خاصی به آن میبخشد که کاربران حساس به زیبایی را به آسانی بهخود جذب می­کند. بله. زومیت مشخصات فنی دقیق و قیمت انواع لپ تاپ گیمینگ را نیز در کنار لپتاپهای اداری، ورکاستیشنها و اولترابوک ها را ارائه میکند. این مدل لپ تاپ برای هر نوع کارایی از وظایف روزمره تا پردازشهای گرافیکی نیمهسنگین مناسب است.

بطور خلاصه لپ تاپ دو بلندگوی 2 وات با فناوری Dolby Audio یکی از بهترین لپ تاپ های با قیمت مناسب حال حاضر است که تنها حدود 8 میلیون قیمت دارد. با توجه به بودجه تون یعنی 30 میلیون و قیمت حال حاضر لپ تاپ باید انتظارتتون رو هم منطقی کنید. لپ تاپ برنامه نویسی چه ویژگیهایی باید داشته باشد؟ لپ تاپ chrome book plus سامسونگ هم مشخصات بدی ندارد اما باید دقت کنید کاربری که این لپ تاپ نیاز دارید چیست. برای انتخاب بهترین لپ تاپ های طراحی و معماری و رندر ما مقاله ای مجزا منتشر کرده ایم و به طور کامل در مورد بهترین لپ تاپ های معماری توضیحات داده ایم. اگر شما کاربری هستید که به فکر خرید لب تاب ایسر است، حتما ما به شما توصیه می­کنیم که تا آخر این مطلب با ما همراه باشید. این یعنی شرکت سازنده در مشارکت با مایکروسافت ویندوز اصلی و کرک نشده را روی لپتاپ شما نصب کرده و کلیهی درایورهای سازگار با آن نسخه از ویندوز نیز به صورت پیشفرض روی دستگاه نصب هستند.تنها مشکلی که وجود دارد این است که مدلهای دارای ویندوز کمی گرانتر از مدلهای فاقد آن هستند.

این لپ تاپ 17 اینچی توسط طراحان و مهندسین شرکت HP ساخته شده است. برای انتخاب بهترین لپ تاپ صنعتی سعی کنید سیستمی را انتخاب کنید که به ظرفیت ذخیره سازی بالا و پردازنده قدرتمندتر مجهز شده باشد. اگر به دنبال بهترین لپ تاپ تا 20 یا 25 میلیون تومان و آخرین نسل پردازنده و همچنین بسیار سبک هستید، بهترین گزینه برای خرید لپ تاپ ام اس آی Modern A10RBS است. این سیستم به پردازنده نسل 10 Intel Core-i3 10110U مجهز است و 8 گیگابایت رم دارد. مثل تفاوت نسل 6 و 7 پردازنده ها که الان درکش میکنیم. این لپ تاپ در عین دارا بودن وزن بسیار سبک، پردازنده نسل 10 و کارت گرافیک مناسب، یک لپ تاپ با قیمت 20 میلیون تومان است که باعث میشود این لپ تاپ را یکی از بهترین دستگاهها دارای ارزش خرید بالا کند.. توجه به مطالب این محتوا باعث می­شود تا در ذهن خودیک راهنمای خرید لپ تاپ ایسر داشته باشید. این لپ تاپ دارای 1 ترابایت حافظه داخلی است که براحتی میتوانید هزارن عکس، فیلم و آهنگ در آن ذخیره کنید و برنامه های مختلف را روی آن نصب کنید.

این لپ تاپ در اصل دومین لپ تاپ گران قیمت دنیا محسوب میشود که به وب کم، دیویدی درایور، 2 گیگابایت رم، بلوتوث 2.0 و حافظه داخلی 160 گیگابایتی مجهز است. از قابلیتهای دیگر میتوان به طراحی مخصوص بازی در کیبورد اشاره کرد که در ترکیب با حافظه ذخیرهسازی ترکیبی SSD و HDD، تمامی نیازهای هر گیمر حرفهای را رفع میکند. یک لپتاپ استاندارد همه اجزا، ورودیها و خروجیهایی که در یک رایانه رومیزی وجود دارد را با هم ترکیب کرده و یک واحد کاملا مستقل تشکیل می­شود. این دستگاه کوچک تر از رایانههای رومیزی است و قابلیت کار با یک باتری را دارد که در غیاب باتری می­توان با یک آداپتورAC/DC خارجی با آن کار کرد. آیا اطلاعاتتان در مورد لپ تاپ ایسر کافی نیست؟ پردازنده این لپ تاپ 4 مگ کش بوده، 12 گیگابایت رم DDR4 روی لپ تاپ قرار دارد و به یک هارد 1 ترابایت و یک هارد SSD دویست و پنجاه و شش مگابایت مجهز شده است.

پردازنده مرکزی یا CPU رکن اصلی لپ تاپ است. رم بالا و گرافیک 4 این لپ تاپ در کنار سخت افزار قدرتمند، با توجه قیمتی که دارد باعث شده تا یک گزینه بسیار عالی برای کارهای گرافیکی و انجام بازی محسوب شود. در کنار آن اسپیکر های SonicMaster صدای باکیفیت را برایتان فراهم میکنند. آنها در سال 1983و 1984فروخته شدند. سریSwift 7 اکثراٌ لپتاپهای باریکی بودهاند و شرکت تایوانی در نسخهی سال 2019 بازهم رکوردشکنی کرده و محصولی با ضخامت 98/8 میلیمتر به بازار عرضه کرد. قیمت این محصول در سال 1401 حدود 20 میلیون تومان است. 512GB SSD با قیمتی حدود 17 میلیون تومان جز بهترین لپ تاپ های این رنج قیمتی است. بصورت کلی اگه کارهای گرافیکی شما در حد استفاده از نرم افزارهایی مثل فتوشاپ است اصلا نیاز به هزینه سنگین نیست و میتونید در بین لیست «بهترین لپ تاپ های تا 20 میلیون تومان» یا حتی «بهترین لپ تاپ های تا 15 میلیون تومان» لپ تاپ مورد نیاز خودتون رو پیدا کنید. با توجه به حجم سوالات پاسخ گویی به همه سوالات گاهی زمانبر میشه که بابت این تاخیر از شما غذرخواهی میکنم. کاربرانی که به کارکردن در فضای ابری با لپتاپهایی سبک و کم مصرف تمایل دارند، کرومبوکها را برای کاربرد روزانه خود انتخاب میکنند.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار