فروش فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست از مرز 1 میلیارد دلار گذشت

کمپانی توئی دو سریال دیگر هم ساخت که در تیتراژشان از مارول یاد می شد ولی به طرز عجیبی هیچ ارتباط و شباهتی با آثار و کمیک هایش نداشتند. مخفی کاری در بازی Spider-Man تمرکز اصلی سازندگان نبوده است و به همین دلیل به اندازه برخی بازیهای دیگر روی آن کار نشده است. لباس ” مشکی و طلایی ” مرد عنکبوتی در واقع همان لباس ” مشکی و قرمز ” است که پیتر به دلیل سبز شدن بخشی از رنگ خارج لباس ان را بر عکس می پوشد. لباس اسپایدرمن یا این که مردعنکبوتی مطلوب برای لباس تم ولادت یا بازی کودکان یا اجرای اکران های لباس های مرد عنکبوتی 2018 کودکانه است. لباس مرد عنکبوتی بچه گانه در سایزهای متنوعی طراحی و به بازار عرضه شده است، این لباس برای کودکان 4 تا 12 ساله مناسب است و قوه تخیل آن ها را نیز تقویت می کند. حوله استخری پانچو با داشتن طرح مرد عنکبوتی که شخصیت مورد علاقه اکثریت پسر بچه هاست بهانه خوبی برای پایان دادن به بازی های آبی آنها خواهد بود.

این در حالی است که این فیلم جدید میتواند در اولین هفته اکران خود ۱۵۰ تا ۱۸۰ میلیون دلار فروش داشته باشد و تبدیل به پرفروشترین فیلم در دوران کرونا شود و حتی افزایش دوباره ابتلا به ویروس کرونا با گونه اُمیکرون مانع موفقیت مرد عنکبوتی نشده است. یکی از خبرهایی که در طول یک سال اخیر به گوش میرسید، زمان دقیق اکران این فیلم بود که به دلیل پاندمی کرونا هر بار به تعویق میافتاد و سیاستهای سونی اجازه پخش آنلاین را به مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست، نمیداد. در حقیقت، در “مرد عنكبوتی 2” چشم های روی ماسک کوچکتر و حاشیه آن هم به رنگ نقره ای و خود لنز تقریباً سفید یا نقره ای بود. اما ماسک اسپایدرمن در “مرد عنكبوتی شگفت انگیز 2″، چشمهایی بزرگ با حاشیه سیاه و لنز سفید رنگ دارد. در مجموع هواداران لباس جدیدی كه مرد عنكبوتی در فیلم جدید مارك وب بر تن دارد را بهتر از لباس قبلی او در فیلم مرد “عنکبوتی شگفت انگیز 1 ” میدانند و می گویند به کمیک ها نزدیک تر شده است. چنانچه که در تصویر میبیند شكل عنكبوتی كه به عنوان علامت روی لباس اسپایدرمن قرار دارد نیز در دو فیلم تفاوت دارد، تفاوت هایی از جمله: چهار تا پای پایینی در عکس سمت راست بلند و کشیده اند ولی در عکس چپ پاها کوتاه و قوسی اند.

همان طور که در تصویر (سمت چپ) میبینید در فیلم آقای ریمی ماسک اسپایدرمن کاملا متفاوت با ماسک اسپایدرمن آقای مارک وب بود. البته شباهتشان هم در داشتن نیش در بالا و پایین است (اگر به فاصله ی بین پاهای بالایی دقت کنید نیش هارا میبینید) همچنین علامت های پشت لباس نیز متفاوت اند. رنگ های قرمز به کار رفته در دو لباس نیز متفاوت اند به طوری که ماسک اسپایدرمن در فیلم مارک وب قرمزتر به نظر میرسد. مدل لباس در دو فیلم تفاوت چندانی ندارد ولی لباسی که آقای مارک وب در فیلمش استفاده می کند قرمز و آبی پر رنگ تری دارد و دیگر اینکه علامت اسپایدرمن در عکس سمت چپ بالاتر قرار گرفته است ولی همانطور كه میبینید علامت اسپایدرمن در عکس سمت راست پایین تر است. آنها همچنین از نحوه روایت قصه و اینکه چطور در نهایت زمین را برای داستان های جدید و متنوع در آینده برای مرد عنکبوتی و دیگر قهرمانان مارول مثل دکتر استرنج هموار میکنه استقبال کرده اند. اما در نهایت، او احساس کرد که به اندازه کافی به عنوان یک قهرمان رشد کرده است و این عنوان را رها کرد که الان به کامالا خان رسیده است.

از آنجایی که پسران به طور معمول عاشق شخصیت های قدرتمند و یگانه در کارتن ها و فیلم ها می شوند و دارای آنها همزاد پنداری می کنند، ماسک و لباس مرد عنکبوتی می تواند این حس آنها را تقویت کرده و از پوشیدن آن غایت لذت را لباس مرد عنکبوتی سبز ببرند. بنا به گزارش ها، او برای هر فیلم ۵۰۰ هزار دلار دریافت کرده است. لباس مرد عنکبوتی شگفت انگیز شامل یک بلیز به طرح مرد عنکبوتی، شلوار، کلاه و نقاب است. از زمان شروع انتشار فیلم Spider-Man: No Way Home در ۱۷ دسامبر گذشته، کاملاً مشخص بود که تازه ترین فیلم مرد عنکبوتی یک موفقیت تجاری بزرگ خواهد بود. در واقع دکتر اختاپوس به نشانه تشکر از پیتر بابت اختراع تراشه بازدارنده جدید که منجر شد به مداوای او ، خودش ننایت هایی که از لباس آیرون اسپایدرِ پیتر در حین نبرد روی پل گرفته بود بهش برگردوند. البته این لباس به لطف قدرت جادویی که دکتر استرنج به آن اضافه میکند ارتقا پیدا میکند. بالاخره فصل فیلمهای تابستانی فرا رسید و دکتر استرنج 2 (Doctor Strange in the Multiverse of Madness) گرما را بار دیگر به سالنهای سینما آورد. در این سری، اسپایدرمن در دنیایی دیگر و در طی رکود اقتصادی بزرگ سال ۱۹۳۳ تصور شده است.

همون لباسی که آخرین بار تو فیلم “مردعنکبوتی 3” پوشید بود. با این که نسبت به بقیه یه عنکبوتا، گذشته ی تلخ تری رو داشته بخاطر مرگ گوئن، ولی هنوز هم همون مردعنکبوتی پر انرژی ایه که تو فیلم های قبلیش دیدیم. کمپانی ها یا برند های خاص یه نشان یا لوگوی منحصر به فرد دارند ، دقت کنید که جنس لوگوی آن ها باید با کیفیت باشد، اکثر جنس های غیر اصل لوگو های بی کیفیت ولی شبیه اصلی میزنند . برای مثال محصولات بهداشتی آرایشی Clinique که مدلهای غیر اصل آن (در موارد محدود) راهی بازار شده بود، تنها از طریق کیفیت و لوگو قابلشناسایی بود. لباس جدید، ترکیبی از لباس های قبلی بود. کمپانی های متعددی هستند که لباس مرد عنکبوتی را تولید می نمایند و هر کدام سبک مختص خود را در ساخت همین کالا دارند البته اکثر اوقات آن ها ست لباس اسپایدرمن را نظیر سایر لباس های همین چنینی به شکل سه تیکه و یا این که یکسره به ملازم نقاب ساخت می نمایند. لباس طرح مرد عنکبوتی مطلوب کودکان و بزرگسالان ساخت می شود و هر شخصی که علاقه مند این کاراکتر می باشد می تواند متناسب کلیدی سایز خویش آن را تنظیم و در جشن ها و مراسم مدنظر خود آن را بر بدن کنند.

شاید شرکت سونی و دیزنی می خواستند یه ایده جدیدی رو بوجود بیارند یا این که دیزنی میخواست اسباب و اثاث بازی بیشتری از مرد عنکبوتی به فروش برسونهو مرد عنکبوتی رفت اروپا و چون میخواست اونجا شناخته نشه، از نیک فیوری خواست تا یه لباس نو بهش بده و سازمان شیلد هم همین لباسو بهش داد. حتمی به ذکر میباشد که جهانهای مختلفی از گزاره زمین شماره 1610 همچون دنیای حیاتی مارول، از لباس کلیدی مرد عنکبوتی استعمال کردهاند. تو صحنه های اول، توبی لباس معمولی به تن داره ولی تو نبرد پایانی، لباس مردعنکبوتیش رو به تن میکنه. علت اصلی این انتخاب به تأثیری برمی گردد که فیلم های سم ریمی و توبی مگ وایر روی سینما و آثار ابرقهرمانی و مرد عنکبوتی گذاشتند و البته خاطره ای که نسلی از هواداران و سینمادوستان با آن دارند. برای این فعالیت مرد عنکبوتی ردیاب را به شخص آیتم حیث وصل می کند و وی را دنبال می کند. کمپانی های سازنده این طرح لباس همت بر آن دارا هستند تا این فرآورده را در میزان مرغوب بودن و عملکرد زیاد ایده آل و قابل قبولی ساخت و به فروش برسانند و حیاتی دقت به کاربرد لباس مرد عنکبوتی در کلیه جشن ها، تم تولد، فیلمبرداری و عکاسی و غیره می بایست به نوع ای طراحی و تولید شود که در یک سری رتبه به کار گیری خراب نشده و غیر قابل مصرف واقع نشود.

لباس بالماسکه مرد عنکبوتی در دمای 40 درجه (ترجیحا با دست) قابل شستشو است و میتوانید برای اتو کردن آن از اتو بخار استفاده کنید. این لباس با کامل کردن مرحله Time to Rally بهدست میآید. ست کامل لباس شامل کلاه، ماسک، شلوار و پیراهن است که پیراهن آن با اشکالی از تارهای عنکبوت پر شده و در بخشی از شلوار نیز این اشکال دیده می شود، کلاه و ماسک نیز موجب پوشاندن کل صورت و قرار گرفتن کودک در قالب اصلی این شخصیت داستانی می شود. قیمت لباس مرد عنکبوتی بسیار مناسب است و اگر می خواستید هزینه اصلی تولید این لباس با کیفیت را در نظر بگیرید باید مبلغ بیشتری را برای تهیه آن پرداخت می کردید، هزینه پرداخت شده برای ست کامل لباس است و امکان انتخاب سایز متناسب با سن فرزندتان نیز وجود دارد. قدرتش در بازی هم اینه که یک ربات عنکبوتی میاد و در مبارزات به شما کمک میکنه.

مرد عنکبوتی یکی از شخصیت های قهرمان و محبوب در بین بچه ها است از این رو داشتن لباس مرد عنکبوتی شگفت انگیز بسیار مورد علاقه آن ها خواهد بود. اگر به دنبال یک هدیه مناسب و کاربردی برای فرزندان خود هستید، این لباس مرد عنکبوتی بهترین پیشنهاد است. برای هدیه دادن لباس مرد عنکبوتی شگفت انگیز به پسرتان می توانید آن را به صورت اینترنتی خریداری نمایید و سایز مناسب او را سفارش دهید. این لباس که در سایزهای مختلفی عرضه می شود برای کودکان 12-4 ساله مناسب است و می تواند هدیه ای خاص برای آن ها باشد. پوشیدن این لباس باعث ایجاد حس شجاعت در پسربچه ها خواهد شد و مهارت های گفتاری و رفتاری آن ها را تقویت می کند.

این فیلم از سری فیلم های مرد عنکبوتی تا به حال ۳۲۸ میلیون دلار در گیشه فروخته است. ساخت سومین فیلم مرد عنکبوتی از دنیای سینمایی مارول در سال ۲۰۱۷ حین ساخت بازگشت به خانه در نظر گرفته شده بود. لباس مرد عنکبوتی را همچنین می توانید در اشکال دسته های مختلف تماشا نمایید و به این عامل آیتم پسند انواع سلیقه ها خواهد بود. قیمت لباس مرد عنکبوتی شگفت انگیز حالت کشی دارد تا در تن کودک بچسبد ومشابه مرد عنکبوتی شود. این حوله نرم و لطیف بوده و اندازه آن ۷۰ در ۷۰ سانتی متر است تا به خوبی کل بدن کودک را پوشش دهد. البته لازم به ذکر است که طراحی لباس مرد عنکبوتی سیاه توسط اریک لارسن راجان بیرن انجام شده است، تفاوت آن با لباس اصلی مرد عنکبوتی این است که رنگ آبی این لباس به مشکی تغییر کرده است و اندازه و اندازه چشمان مرد عنکبوتی نیز تغییر کرده است. این کمپانی حتی برنامههای فیلم سازی خود برای سال 2021 را منتشر کرده که عنوانهای عنکبوت سیاه و چهارمین فیلم Thor نیز در بین آنها هستند. پیش از این فیلم جیمز باندیِ اسکایفال در سال 2012 تنها محصول این کمپانی بود که بیش از یک میلیارد در سینماها فروش داشته.

لباس مرد عنکبوتی ۴ تیکه شامل لباس سرهمی،دستکش،جوراب و نقاب کلیدی میزان مرغوب بودن خوب در ۳ سایز سایز۱۰۰ (۴ الی ۶ سال) سایز۱۱۰ (۶ الی ۸ سال) سایز۱۲۰ (۸ الی ۱۰ سال) 1️⃣ارسال با پست پیشتاز و باپاکت پستی و بصورت مجانی 2️⃣ارسال اهمیت جعبه خودش باتیپاکس و بصورت پس کرایه بعهده خریدار 3️⃣برای ساکنین شهرری امکان ارسال حیاتی پیک و پرداخت درب منزل هم مهیا میباشد.(هزینه پیک برعهده مشتری) سایر لباس شخصیتهای کارتونی از قبیل دخترکفشدوزکی ،بتمن،ونوم،جلیقه پلیس و کماندو،راهنمایی رانندگی و آتش نشانی بالوازم هم موجود میباشد. پس از آبتنی و یک تفریح جذاب آبی در کنار ساحل و یا حتی بعد از حمام با پوشاندن این حوله به بچه ها تصور خیالی قدرت مرد عنکبوتی برای آنها لذت لباس مرد عنکبوتی کوچک بخش است. رنگ اصلی قرمز و آبی است که به نام مرد عنکبوتی نامگذاری شده است. برای اشخاصی که هر دسته نگرانی در آیتم دقیقا چه جایی و همینطور هدایت در گزینه چگونگی استعمال از لباس مرد عنکبوتی آهنی ، شما شاید می توانید اهمیت ما در برگه وب تماس بگیرید. کالاهای اصلی دارای پشتیبانی از شرکت تولید کننده هستند و شماره تماس مستقیم کارخانهی تولید کننده را در اختیار مشتری قرار میدهند اما در کالاهای غیر اصل اثری از نام و نشانی تولید کننده وجود ندارد.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار