قیمت خرید یخچال فریزر️ مهر 1401+ ویدیو مقایسه انواع یخچال

قیمت خرید یخچال فریزر️ مهر 1401+ ویدیو مقایسه انواع یخچال

سلام ما میخایم یخچال بخریم و چون از طرف بیمه بازنشستگانه محصولاتی ک میگیریم باید ایرانی باشن. لطفا نظرتون رو درباره یخچال و فریزر دو قلو مارک رنزو بفرمایید. گنجایش کلی این یخچال ۵ فوت (۹۷ لیتر) است و نمودار مصرف انرژی وب سایت اصیل بخرید آن B می‌باشد. و فضای کافی برای نگهداری انواع مواد غذایی را برایتان فراهم می‌کند. این مدل مجهز به سیستم عیب‌یاب هوشمند بوده و سیستم کاهش‌دهنده مصرف انرژی و گردش هوای چندگانه در آن تعبیه شده است.

  • باید دانست که این یخچال ها جز برترین محصولات بوش می باشند و از دیگر مزایای آن می توان به فضای بیشتر آن به نسبت یخچال های ساید بای ساید اشاره نمود .
  • همچنین عموما یخچال‌های ایرانی دارای برچسب انرژی A یا A+ هستند.
  • با توجه به اینکه احتمال خرابی در یخچال‌های ایرانی نسبت به یخچال‌های خارجی بیشتر است، اهمیت این موضوع پررنگ‌تر می‌شود.
  • اگر مدل دقیق یخچال مدنظرتان را اعلام کنید بهتر می‌توانم شما را کمک کنم.

در این یخچال‌ها از گازهایی مانند آمونیوم (R-17) یا سولفورید اکسید (R-764) استفاده می‌شد که گاهی نشتی داشت و برای استفاده خانگی خطرناک بود. یخچال دستگاهی است که از یک وسیله سردکننده به همراه یک عایق حرارتی و سازوکاری برای انتقال گرما از داخل این محفظه به بیرون تشکیل می‌شود. از یخچال برای خنک نگهداشتن مواد غذایی، داروها و دیگر چیزهای فاسد شدنی استفاده می‌شود.

این برند ایرانی در ساخت این یخچال، از کمپرسور «Inverter Digital» و موتور اینورتر دیجیتال استفاده کرده است. این ویژگی می‌تواند جریان متناوب با فرکانس دلخواه را به موتور برساند و موتور را با سرعت دلخواه کنترل کند. توجه داشته باشید که فریزر بوش می تواند مواد غذایی را برای شما در مدت زمانی بسیار کوتاه فریز ‌کند به این صورت می تواند عطر، رنگ و طعم مواد غذایی را به مدت بسیار طولانی تر برای شما حفظ کند. فریزر بوش نیز با قدرت فریز سریع، سیستم بدون برفک، گردش هوای سرد، کشوهای نشکن، مصرف انرژی کم و طراحی ماندگار توانسته فریزر تک بوش را به یکی از پرفروش ترین برندها در دنیا تبدیل کند.

با «درجه» باشید تا شما را با بهترین مارک یخچال فریزر دوقلو ایرانی یا خارجی موجود در بازار، همچنین قابلیت‌ها و معایب آنها آشنا کنیم. امکان ویژه جهت جلب اعتماد مشتریان این موضوع است که پس انتخاب طرح فروش اقساطی یخچال فریزر و طی مراحل اداری پرداخت اولین قسط مربوط به یخچال فریزر در درب منزل در زمان تحویل انجام می­گیرد. تنوع شرایط اقساطی موجود در سایت نیز یکی دیگر از دلایل انتخاب طرح فروش اقساطی یخچال فریزر از طرف مشتریان می­باشد.

به‌طورکلی، برند خوبی است اما در برخی مدل‌ها درب آن تا آخر (90 درجه) باز نمی‌شود. البته معایب جزئی دیگری نیز دارد که آن‌هم به ویژگی‌ها و کیفیت قطعات استفاده‌شده ارتباط دارد. سایدبای‌سایدهای ال جی و سامسونگ، صدای کمتر و کیفیت بهتری نسبت به اسنوا دارند.

خریدار ساید

ممکن است شما نیز برای تهیه یخچال فریزر بین دو مدل دوقلو و ساید بای ساید،دچار شک و شبهه شده باشید. با توجه به تجربه کسب شده توسط فروشندگان یخچال و فریزر، اکثر مشتریان تفاوت های اساسی و مهم بین دو یخچال دوقلو و ساید بای ساید را نمی‌دانند. در نتیجه پیش از هر کاری برای تهیه یخچال و فریزر لازم است تا با جزئیات تفاوت این دو نوع یخچال مختلف آشنا باشید. یخچال فریزر دوقلو ایکس ویژن با توجه به قیمت مناسبی که دارد، از کیفیت مناسبی هم بهره می‌برد. البته این نکته را هم در نظر داشته باشید که برخی مواقع برای کاهش هزینه نهایی، قطعات درجه یک و عالی در یخچال فریزرهای ایرانی نصب نمی‌کنند. به‌طورکلی یخچال فریزرهای برند ایستکول جزو محصولات حرفه‌ای و به‌روز نبوده و برای افرادی مناسب است که قصد خرید یخچال ایرانی مقرون‌به‌صرفه و کوچک را دارند.

صدای کم، قفل کودک، بدون برفک بودن، وجود ۵ طبقه و ۲ کشو در یخچال به‌همراه ۴ طبقه در قسمت درب آن و آبسردکن از نقاط قوت این محصول به شمار می‌روند. بسیاری از خریداران از اینکه این یخچال را انتخاب کرده‌اند، راضی بوده‌اند اما احتمالا مصرف انرژی آن را نادیده گرفته‌اند چون برچسب انرژی A روی آن کمی باید شما را دودل کند. شاید برای شما هم بعد از فاکتور قیمت و فضا، مصرف انرژی یخچال در اولویت باشد. در مورد یخچال دوقلو بوش باید بگوییم بوش تمام تلاش خود را به کار گرفته تا یک یخچال کم‌مصرف به دست شما برساند. برچسب انرژی A++ خیالتان را بابت قبض برق آخر ماه تا حد زیادی راحت می‌کند و سالانه ۱۱۲کیلووات ساعت برق مصرف می‌کند.

فروش اقساطی جاکفشی

نمونه ای دیگر از آپشن های این پنل می توان به تنظیم کردن دمای داخلی یخچال همچنین تنظیمات مربوط به آب سرد کن و یخساز را از طریق همین پنل انجام داد. از قابلیت دیگر این سنسور ها می توان به حساسیت داشتن به گرما و دمای محیط اشاره کرد به عنوان مثال اگر درب یخچال به مدت طولانی باز باشد صدای هشدار این مدل از یخچال ها به صدا در می آید و وضعیت را گزارش میکند. سیستم جریان چندگانه به این دلیل اضافه شده است که هوا به تمامی قسمت های درونی یخچال به صورت هماهنگ و سراسری در جریان باشد و باعث می شود تمامی قسمت ها به صورت یکپارچه سرد شوند که این سبب می شود تمامی مواد غذایی داخل یخچال تازه و سالم بماند.

اگر خانواده پر جمعیتی ندارید ما به شما یخچال فریزر توکار بوش را پیشنهاد می کنیم که در این طراحی یخچال و فریزر بر روی هم طراحی شده و فضای کمتری از آشپزخانه شما را اشغال می کند که این دسته جزو پرفروش ترین مدل ها محسوب می شود. شركت برفاب فعاليت خود را در سال 1369 با توليد كولر آبی آغاز كرد و به‌تدریج سبد محصولات تولیدی خود را گسترش داد. هم‌اكنون برفاب با توليد انواع كولرهای آبی، آبگرمكن‌های گاز‌سوز و برقی، بخاری برقی، يخچال و فريزر، فریزر صندوقی، ماشين لباس‌شويی دوقلو و اجاق گاز رومیزی، سبد لوازم خانگی خود را كامل‌تر كرده است. خرید یخچال، بدلیل اهمیت و طول عمر زیادش، کاری پیچیده و سرمایه‌گذاری مهمی است. هنگام خرید یخچال، علاوه بر قیمت و طبقه بندی دستگاه، فاکتورهای دیگری مثل مصرف برق، گنجایش و فضایی که اشغال می‌کند هم باید مد‌نظر قرار بگیرد. بعلاوه، یخچال وسیله‌ای است که براحتی چندین سال مهمان منزل یا محل کار شما خواهد بود؛ پس بهتر است یخچالی را انتخاب کنید که برای شما، خانواده یا همکارانتان مناسب باشد.

یخچال فریزر هایسنس ساید بای ساید مدل RS741

یخچال فریزرها اغلب همراه با یخچال‌های معمولی هستند، اما برخی از یخچال فریزرها نیز از یخچال‌ها جدا هستند و آن‌‌ها را با نام یخچال دوقلو می‌شناسند. این مدل از مارک امرسان یک نمونه کارآ و مدرن از یخچال و فریزر بالا پایین است. این محصول ارتفاعی نزدیک به دو متر دارد و مجهز به پنلLED و آبسردکن روی بدنه بخش یخچال است.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار