قیمت لوله فلکسیبل فروش لوله فلکسیبل

که درواقع با استفاده از این دسته محافظ‌ها، کابل‌های الکتریکی قیمت لوله فلکسی آسیب نخواهند دید. مشخصات محصول ، استاندارد تولید سایز و نام کارخانه روى لوله خرطومی فلکسی فلزی ثبت شده و سپس بسته بندى و به انبار محصول منتقل مى گردند تا طبق سفارش مشترى بارگیرى و حمل شوند. از این لوله ها برای مخفی کردن و محافظت از سیم ها و کابل های برقی در سیستم های روشنایی، تابلو برق ها، کف و سقف های کاذب، ایستگاه سوخت گیری بنزین و گاز، اتصال بین ماشین آلات و تجهیزات کارخانه ها، سیستم های نظارتی مثل دوربین های مدار بسته و … استفاده میکنند.

به همین دلیل مقاومت آنها نسبت به لوله های فلکسی روکش دار در برابر آسیب های بیرونی کاهش می یابد. برای اطلاع از قیمت های روز لوله فلکسیبل برای پروژه های ساختمانی بزرگ و کوچک با ما تماس حاصل نمایید. لوله‌‌های فلکسیبل در دو حالت توکار و روکار توسط مهندسین برق مورد استفاده قرار می‌‌گیرد. از بست لوله فلکسی بیشتر در حالت روکار استفاده شده و این ابزار خاص وظیفه ایجاد نظم و نگهداری از لوله‌‌های خرطومی بر روی دیوار را دارد. این نوع از لوله های فلکسیبل دارای تحمل دمایی بالایی بین منفی 30 درجه تا مثبت 150 درجه سانتیگراد هستند و در برابر مواد شیمیایی، شعله و له شدگی مقاوم هستند و بیشتر در صنعت خودرو‌سازی برای موتور خودرو‌ها، قطارهای برون شهری و مترو استفاده می‌شود.

هر چقدر تعداد رشته کابل ها بیشتر باشد سایز دهانه لوله های فلکسیبل هم بزرگ تر انتخاب می شود. تولید در سایزهای “3 الی “24 به بازار داخلی و همچنین بازارهای خارجی ارسال نماید. در حالت کلی کیفیت ساخت لوله فلکسی مدل روکشدار را در نظر بگیرید تا بتوانید مدت زمان زیادی از آن‎ها استفاده کنید.

جنس این نوع از لوله‌ فلکسیبل پلی اتیلن 100% خالص بدون مواد افزودنی می‌باشد و از ویژگی‌های این لوله می‌توان به انعطاف پذیری بالا و محافظ در برابر نفوذ گرد و غبار اشاره کرد. نام‌های دیگر این محصول لوله خرطومی نرم و لوله خرطومی پلاستیکی صنعتی می‌باشد. لوله فلکسیبل در اصل همان لوله خرطومی یا کانال فلکسی است که برای انتقال جریان هوا و یا محافظ برای سیم کشی و کابل کشی استفاده میشود. از اصلی ترین مزایای این نوع خرطومی فلکسیبلی بالا بودن انعطاف آنها مخصوصا در سایز های کوچکتر و استفاده در صنعت های مختلف است. لوله های پی وی سی معمولی این انعطاف را ندارد بنابرین این نوع فلکسی جایگزین استانداردی برای هر نوع لوله کشی است. لایه های خارجی و داخلی آنها با بهترین جنس های پلاستیکی ساخته می شود.

در داخل ابتدا و انتهای لوله های فلکسیبل سر لوله پلاستیکی استوانه ای بصورت پیچی قرار می گیرد که باعث محافظت بهتر کابل برق درون این لوله می شود. فلکسی ها از داکت های فلزی هستند که در صنعت های مختلف استفاده می شود. این لوله خرطومی فلزی از دو قسمت فلز نازک گالوانیزه و پلاستیک ضخیم که روکش آنها است ساخته می شود.

لوله خرطومی گالوانیزه بدون روکش (فلکسی بل) سایز 13

به منظور دریافت مشاوره، آگاهی از سفارش و لیست قیمت لوله فلکسیبل هوا با مشاورین و کارشناسان شرکت میراکالا تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان شرکت در این خصوص به شما مشاوره رایگان قبل از خرید محصول را بدهند. لوله‌های فلکسی مدل روکشدار انواع مختلفی دارند که هر کدام از آن‎ها به صورتی ساخته می‌شوند که مشخصات فنی و ساختاری متفاوت دارند؛ باتوجه به این ویژگی‌های متفاوت، قطعاً قیمت نهایی لوله‌های فلکسی روکشدار با هم یکی نخواهد بود. اساساً شرکت‎های زیادی در زمینه تولید لوله فلکسی روکش دار فعالیت می‌کنند، که هر کدام برای محصولات خود درجه کیفیتی در نظر گرفته‌اند؛ بنابراین برندهای متفاوت قیمت‌های متفاوتی دارند. خرید و فروش رنگ طوسی لوله های سوپر فلکسیبل نسبت به دیگر انواع خود بیشتر است. لوله خرطومی فلکسیبل سوپر برای عبور مواد نفتی ، آب و حتی کابل کشی برق استفاده می شود. این نوع لوله ها توان تحمل دمای ۳۰- تا ۱۶۰+ درجه سانتیگراد را دارند بنابراین برای کابل های برق داکتی مناسب و برای عبور مایعاتی چون نفت و بعضی از اسیدها مناسب است.

لایه داخلی از پلی استر بوده و سیم فنری از جنس فولاد پرکربن با حضور خود در لایه میانی به افزایش خاصیت انعطاف و مقاومت این فلکسیبل کمک کرده است. در نهایت آلیاژ فلزی آلومینیوم پوشش خارجی این لوله فلکسی را بر عهده گرفته تا علاوه بر افزایش راندمان کاری، مقاومت در برابر فرسایش را بالا ببرد. قیمت کانال فلکسیبلیا کانال های فلکسیبل در مقایسه با دیگر کانال های گالوانیزه مناسب تر می باشد. بهای کانال فلکسیبل یا لوله های فلکسی بل به عواملی همچون نوع مواد مصرفی، مفتول، عایق به کار رفته، نحوه تولید و …

  • یکی از مهم‌ترین مزایای لوله فلکسیبل هوا فویلی آلومینیومی داشتن انعطاف‌پذیری بالا در موارد مصرفی گوناگون است.
  • با وجود لوله های فلکسیبل یا خرطومی فرایند برق کشی ساختمان در مدت زمان کمتری صورت می گیرد.
  • گلندها در سایزهای مختلف وجود داشته و باید برحسب اندازه لوله فلکسی مصرف شود.
  • تنوع سایز، انعطاف‌پذیری، وزن کم و نصب آسان از دیگر دلایل مصرف لوله فلکسی با عایق پشم شیشه است.
  • این نوع خرطومی از جنس فلز می باشد و بر روی آن روکش پی وی سی قرار گرفته است که استحکام آن را به مراتب بالا برده است.
قیمت لوله فلکسیبل فروش لوله فلکسیبل

UV بودن این نوع لوله‌ها باعث می‌شود تا هیچ نوع پوسیدگی در برابر آفتاب در آن‌ها به وجود نیاید. به عنوان خروجی نصب برای وسایل روشنایی و وسایل سیم کشی نیز عمل می‌کند. ، کاهش زمان نصب و اجرا پروژه را در پی داشته و انتخاب مناسبی جهت تخلیه هوا و آلودگی گرد و غبار است.

لوله فلکسی آلومینیومی ساده STI

برندهای شناس نیز با توجه به معروفیت خود فی بالاتری نصبت به سایرین دارند. خرطومی فلکسی 16یا 2.5 جهت استفاده در مسیر های سخت و روکار بیشترین کاربرد را دارند. بطور مثال جهت کانال کشی برای سیم و کابل های آر جی RG و شبکه بهترین مورد نیز به حساب می آید. خرطومی فلکسیبل به دلیل جنس بدنه ای که دارد باعث جذب الکتریسیته ساکن شده و نویز را به حد اقل می رساند. کاربرد لوله فلکسی در تابلو برق‎ها، خطوط انتقال داده، تأسیسات الکتریکی، محیط‌هایی که گرد و غبار زیادی در آن‎ها وجود دارد، برق‌رسانی به سیستم‌های تهویه مطبوع، برقراری اتصال بین دستگاه‌های صنعتی، محافظ فیبر نوری و… است. این نوع دستگاه ها با توجه به تنوع کار انواع زیادی دارند بنابراین هر کدام دارای ویژگی خاصی هستند.

لوله‌های فویلی آلومینیومی بسیار سبک بوده و در برابر رطوبت و خوردگی بسیار مقاوم هستند. لوله فلکسیبل فویلی آلومینیومی در انواع قطر‌های ۱۰_۱۵_۲۰_۲۵_۳۰_۳۵_۴۰ و ۴۵ تولید و عرضه می‌شود. جهت خرید لوله فلکسیبل باید موارد استفاده و شرایط محیطی آن را به خوبی درنظر گرفت و با نظر و تخصص تکنسین نوع و متراژ مربوطه را تهیه کرد.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار