لپ تاپ استوک Hp 8540pاستوکHp Elitebook 8540p

اینکه بعضی از تهالی بدهکار هستن شورا خودش مقصر است چون اون شب که قرار بود جلسه پرسش و پاسخ برگزار بشعه همین آقایون بدهکار جلسه رو بهم زدنن تا اسمی ازشون برده نشده ولی شورا هیچ کاری نکرد سایت laptop-tech . بهترین لبتاب با بودجه ۶۰ میلیون تومان رو ممنون میشم بهم معرفی کنید؟ در نتیجه لپ تاپ لنوو مدل V15-DA میتونه یک انتخاب عالی در بازه قیمتی حدود 12 میلیون است باشه. در خرید این لپ تاپ دقت داشته باشید این لپ تاپ حدود 2.2 کیلوگرم وزن دارد که یک وزن معمولی در این رنج قیمتی است. در این لپ تاپ طراحی بدنه از جنس پلاستیک با ظاهری ساده و یکدست است. با کمک پردازنده و رم خوب این لپ تاپ براحتی میتوانید نرم افزارهایی مجموعه آفیس مثل ورد، پاورپوینت و حتی فتوشاپ را اجرا کنید. این پردازنده به کمک 8 گیگ رم میتواند از عهده اجرای تقریبا همه نرم افزارهای معمولی براحتی بربیاد. چیپست به کار رفته در hp8540p از نوع Mobile Intel QM57 Express هستش که از نسل 1 پردازنده های اینتل که با رم باس 1333 MHz از نوع DDR3 کار میکنه. علاوه بر این شما با خرید این پردازندهها نهتنها عملکرد مشابهی با پردازندههای اینتل دارند بلکه با قیمت پایینتری از آنها نیز به فروش میرسند.

اسپیکر hp eltebook 8540p ، یه اسپیکر با صدای بلندی و کیفیت صدای قابل قبول که در قسمت لبه ی جلویی لپ تاپ قرار داره و مناسب کار های روزمره هست. من این لپ تاپ و موقعی که ارزون تر بود خریدم.الان قیمتش بالا رفت و یهو ناموجود شد.واقعا لپ تاپ خیلی خوبی هست و میتونین در تموم کارها روش حساب باز کنید و کم نیاره.پیشنهاد میکنم بخرینش. بعضی وقتا هم دی وی دی رامش صدای خیلی بلند و ناهنجاری داره و بعضی دی وی دی ها رو نمیتونه بخونه باید چندبار بذاری دربیاری تا درست شه ! برای فعال کردن حسگر باید درایور ها و نرم افزار مخصوص اون به اسم HP Simple Pass رو دانلود و نصب کنین و اثر انگشت خودتون رو از طریق اسکن کردن به برنامه ارسال کنین. در کنار سخت افزار قابل قبول، قیمت مناسب لپ تاپ Ideapad 330-NXB آن را یک گزینه مناسب برای کاربردهای اداری، مولتی مدیا، وب گردی و مواردی از این دست نموده است. سپس میتوانید با توجه به کارایی انواع لپ تاپ و در نظر گرفتن نیاز خود مناسب ترین انتخاب را از بهترین برند داشته باشید. چرا که در ابتدا نوع کارایی لپ تاپ برایمان مشخص میشود(کار گرافیکی، بازی، برنامهنویسی یا مصارف خانگی)، سپس بودجه مشخص را که در اختیار داریم تعیین میکنیم و در نهایت باید ببینیم که آیا سختافزار خاصی را در نظر داریم که میخواهیم روی لپ تاپ یا کیس کامپیوتر مد نظر باشد؟

خرید کالا در فروشگاه اینترنتی ققنوس بسیار ساده بوده و شما میتوانید با جستجو ، بررسی و مقایسه از بین کالاهای سایت لذت خرید آنلاین اینترنتی را تجربه کنید. با این حال، MacBook یا MacBook Pro گران است، اما شما میتوانید Windows را روی آن نصب کنید. خانوادهی ایسر Switch را بیشتر میتوان تبلتهای دارای اتصال کیبورد و قلم نوری به حساب آورد. لپ تاپ Lenovo Yoga 9i جایگزین لپ تاپ یوگا C940 به حساب میآید. میزان روشنایی در وسط صفحه نمایش 246nit است و هیچ مشکلی در استفاده از این لپ تاپ در محیط بیرون از خانه ندارید و مقدار روشنایی رنگ مشکی در این نوت بوک ، 0.28nit که بسیار غلظت مشکی بالایی به حساب میاد. این عبارت را معمولا در مورد لپتاپهایی که قیمت نسبتا پایین، نمایشگر کمتر از ۱۵ اینچ و وزن کم دارند، استفاده میکنند.

از نظر نمایش میزان رنگ یا داینامیک رنج این صفحه نمایش بخوایم صحبت کنیم میشه گفت از میانگین لپ تاپ ها عدد بالاتری رو نشون میده ، تقریبا 82.5 % از دامنه sRGB توسط این نمایشگر پشتیبانی میشه. همچنین تعداد پورتهای USB تنها 2 عدد است که سمت چپ دستگاه قرار دارد. پورتها هم از تنوع خوبی برخوردارند و پورتهای معمولی مثل USB 3.0 ,USB 2.0 و LAN در این لپ تاپ وجود دارد. در نهایت می توانید بهترین نوع لپ تاپ را با کمک فروشنده تهیه کنید و از خرید خود رضایت داشته باشید. لپ تاپ لنوو مدل Ideapad V130 دارای 8 گیگابایت رم است که به شما در اجرای راحت تر نرم افزارها کمک میکند. همچنین برای نزدیک شدن مشخصات کالاها به مشخصات کالای مورد نظر خود از بخش فیلتر ها نیز می توانید کمک بگیرید. پس اگر محدودیت در بودجه برای خرید لپ تاپ دارید این لپ تاپ گزینه مناسب برای کارهای روزانه، وب گردی و تماشای فیلم و حتی امور دانشجویی و دانش آموزی است. محبوب ترین و بهترین برندهای لپ تاپ موجود در بازار ایران که امتحان خود را پس داده اند را در این مقاله اولویت قرار دادیم تا شما عزیزان انتخاب بهتری برای خرید لپ تاپ داشته باشید.

با اینکه شورا در جریان برنامه بود و باخودشون لب تاب و لیست بدهکار را هم آورده بودند. لیست زیر شامل انواع فن لپ تاپ / لب تاب برای تمامی برندها و مدل های موجود با کیفیت بالا و قیمت مناسب است که تمامی کالاها دارای گارانتی 6 ماهه تعویض ققنوس می باشد. اگر قصد خرید و انتخاب بهترین لپ تاپ گیمینگ را دارید ، پیشنهاد می کنم بهترین لپ تاپ های 30 تا 40 میلیون تومان را در این لیست ببینید. چطوری بهترین لپ تاپ لنوو را انتخاب کنیم؟ لپ تاپ Lenovo Legion 5 Pro با پردازنده AMD Ryzen 7 5800 و کارت گرافیکی Nvidia GeForce RTX 3070 راهی بازار شده است. هر دو لپ تاپ تقریبا عملکرد یکسانی دارند، هر چند شاید Lenovo Ideapad L340 از نظر سخت افزار کمی بهتر از ASUS TUF FX505DT باشد اما در مقابل سری TUF ایسوس بصورت رو گیم و گرافیک تمرکز داره. با توجه به نیازهای که گفتید در بازه قیمتی 27 تا 30 میلیون تومان لپ تاپ Lenovo IdeaPad gaming 3 یکی بهترین گزینه هاست.

این لپ تاپ یکی از بهترین گزینه ها در این رنج قیمتی است. لپ تاپ لنوو مدل ThinkBook 15-FF دارای نسل یازدهم پردازنده Core i3 به همراه 8 گیگابایت رم و صفحه نمایش Full HD است که برای نیازهای یک کاربر معمولی در این رنج قیمتی یکی از بهترین انتخاب هاست. اگر مدلی دارای میزان رم بیشتر از این است، قبول، اما برای بیشتر از آن وسواس به خرج ندهید. چه مدلی روپیشنهاد میکنید؟ اما هنگام خرید لپ تاپ چطور باید بدانیم که چه نوع پردازندهای مناسب کار ما است؟ حافظه رم این لپ تاپ 8 گیگابایت DDR4 بوده و یک ترابایت حافظه داخلی نیز دارد. ایسوس این لپتاپ کوچک خود را با پردازنده مدیاتک Kompanio 500، چهار گیگابایت رم و 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی همراه کرده است. مودم را در هر جایی که پورت USB دارد مانند ظبط اتومبیل، تلویزیون، کامپیوتر، لپ تاپ یا . اکثر لپ تاپ های جدید این مواردی که مدنظرتون هست رو رعایت میکنند و لپ تاپ های بسیار خوش دستی در بازار هست. لپ تاپ لنوو مدل V15-DA یکی از ارزان ترین لپ تاپ ها با پردازنده Core i3 نسل دهم هست. لپ تاپ استوک اچ پی elitebook 8540p یک لپ تاپ نسل اولی intel با معماری Nehalem که در اواخر سال 2009 با پردازنده Core™ i5 و Core™ i7 در کنار 1GB گیگابایت گرافیک Nvidia عرضه شده و تا 8 گیگ Ram پشتیبانی میکنه.

میزان RAM یکی از مهمترین مواردی است که باید در هنگام خرید لپ تاپ نظر بگیرید. لپ تاپ hp 8540p یه لپ تاپ فول پورت خوش استایل صنعتی با کیفیت ساخت بالاست. باتری لپ تاپ hp 8540p از نوع 8 سلولی با ظرفیت 73 WHr وات ساعت که قادره لپ تاپ رو در حالت کمترین روشنایی صفحه نمایش و خاموش بودن wifi ، تا 5 ساعت و 54 دقیقه روشن نگه داره . باوجود قطعات کممصرف و استفاده از یک باتری دوسلولی با ظرفیت ۳۰ واتساعت، این لپتاپ با هر بار شارژ حدود پنج و نیم ساعت روشن خواهد ماند. باتری 3 سلولی لیتیومیون آن نیز میتواند این لپ تاپ را تا 5 ساعت بدون نیاز به شارژ مجدد روشن نگه دارد.

نوار کنترل وضعیت دکمه فیزیکی داره که دکمه Power لپ تاپه و با اون خاموش و روشن میشه. باید به این موضوع اشاره کنیم که عملکرد باتری این محصول هم در سطح خوبی قرار دارد و تا ۱۱ ساعت دستگاه را روشن نگه میدارد. 1920 این لپ تاپ را گزینه مناسبی برای فیلم دیدن میکند. مایکت عالی و بی نظیر است وقتی ادم مایکت را دارد بازار را پاک میکند … معمولا بیشترین کاری که از این دسته از لپتاپها انتظار میرود، اجرای برنامههایی نظیر مجموعه آفیس، مشاهده فیلم و مرور صفحات اینترنت است. لنوو آیدیاپد 330 دارای پردازندهی مرکزی Celeron N4000 اینتل که نمیتوان انتظار فوق العاده زیادی در انجام بازی های و برنامه های سنگین داشت.

بطور خلاصه اگه گرافیک براتون اونقدر مهم نیست و نمیخواین بازی های سنگین کنید و میخواین لپ تابتون رو براحتی حمل کنید مدل اول لپ تاپ 14 اینچی ایسوس مدل ZenBook 14 UM425-AM019 اما اگه کارت گرافیک براتون مهمه و میخواین از لپ تاپتون با صفحه بزرگ تر و بازی کردن و … لپ تاپ ، کیبورد ، مادربرد ، ال سی دی و ال ای دی لپ تاپ ، هارد دیسک ، رم ، کابل فلت ، لولا و پورت برق مفتخر است امروز مستقیم با شما به صورت مستقیم در تعامل باشد تا شما مصرف کننده گرامی کالایی با کیفیت را با قیمت مناسب تهیه کنید. این لپ تاپ همچنین به 4 گیگابایت رم مجهز بوده که عملکرد خوبی و سریعی را به کاربر ارائه میدهد. این دیوایس به پردازنده 4 هستهای و به همان اندازه رم قدرتمند مجهز بوده که سرعت و قدرت را در آرامش کامل به شما ارائه میکند. درست است که ویژگی های لپ تاپ های کنونی را نداشتند ولی چون کاربران می توانستند آن را به محل کار خود یا سفر ببرند، بسیار مورد توجه قرار گرفت. در بازه 30 میلیون تومان با توجه به نیازهاتون یعنی سبک و باریک بودن بدون شک لپ تاپ مک بوک ایر M1 یکی از بهترین گزینه هاست.

این لپتاپ از بهترین لپ تاپ ها در محدوده قیمت بین 20 تا 25 میلیون تومان است. وب کم 2 مگاپیکسلی لپ تاپ در بالای صفحه نمایش قرار گرفته ، در کنار اون چراغ کیبورد دیده میشه که علاوه بر اینکه در شب برای دیدن نوشته های روی کیبورد استفاده میشه ، در تامین نور هنگام شب در مکالمه تصویری کاربرد داره. البته دقت کنید اگه از نرم افزارهای سنگین استفاده میکنید یا میخواهید اجرا برنامه سریع باشد بهتر است لپ تاپی با پردازنده قوی تر تهیه کنید که طبع قیمتش نیز کمی بالاتر میرود. البته باید توجه داشته باشید که این لپ تاپ پردازنده قدرتمندی ندارند اما میتوانید با همین پردازنده و 4 گیگابایت رم آن براحتی نرم افزارهایی مثل ورد، پاورپونت، اکسل و …

رم یک دیگر از قطعات سختافزاری مهم لپتاپها به شمار میرود. یکی دیگر از بهترین لپ تاپ های زیر 10 میلیون تومان حال حاضر، لپ تاپ 15 اینچی لنوو مدل Ideapad V130- PCA است. با مسترنکست همراه باشید و از مشاوره رایگان ما مثل صدها نفر دیگر استفاده کنید. برای استفاده از ماژول سیم کارت لپ تاپ HP Elitebook 8540p، باید ابتدا باتری لپ تاپ رو خارج کنین بعد سیم کارت خودتون رو توی شیار ماژول simcard قرار بدین و دوباره باتری رو جای قبلش نصب کنین. با داشتن این ماژول امکان برقراری تماس صوتی و ارسال sms از طریق لپ تاپ ممکن خواهد بود. اگر هم دنبال یک لپ تاپ جدید با پردازنده نسل جدید هستید، پیشنهاد میکنم حتما مقاله « بهترین لپ تاپ های 2021 » رو مطالعه کنید. از سایر ویژگی های آن می توان به وزن بسیار سبک 1 کیلوگرمی ، پردازنده AMD Ryzen 7 4700U با 8 مگابات کش ، 16 گیگابایت رم DDR4 ، یک ترابایت حافظه SSD ، پردازنده گرافیکی Geforce MX350 با دو گیگابایت حافظه ، صفحه نمایش 14 اینج فول اچ دی مات و باتری 3 سلولی اشاره کرد.

قیمت لپ تاپ با ارتقاء رم افزایش چشمگیری ندارد ولی اگر قصد استفاده از یک لپتاپ با پردازنده قویتر و سریعتری را دارید، این مؤلفه میتواند بر روی قیمت تأثیر زیادی داشته باشد. بهتر است از فضای خالی (Space) بیشازحدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحهکلید بپرهیزید. که با نگاه دقیق به مشخصات آن متوجه منظور ما خواهید شد. شما هم میتونید در مورد این مقاله نظر بدین و یا پیشنهاد و تجربه خودتون رو با ما در بخش نظرات در میون بذارید. کلیدهای کیبورد این لپ تاپ با چیدمان جزیرهای است که برای تایپ کردن سریع و طولانیمدت و کار با برنامههای حسابداری بسیار مناسب است. قیمت این لپ تاپ در حدود قیمت بالای ۱۷۹۵ دلار فروش می رفت که امروزه به پول ما ۵۰۰۰ دلار میشد. » دانلود نرم افزار دریافت قیمت موبایل، تبلت، لپ تاپ|نبض بازار اندروید9 سپتامبر 2014 … Nabze Bazaar 1.5.1 یکی از بهترین نرم افزار های ساخته شده برای دریافت آخرین قیمت لوازم دیجیتال مثل موبایل,تبلت و لپ تاپ برای اندروید است. کارت گرافیک به کار برده شده در این لپ تاپ دست دوم GeForce MX110 شرکت Nvidia است که ۲GB حافظه گرافیکی مجزا دارد. گرافیک این لپ تاپ از نوع انویدیا nvidia از خانواده NVS هاست ، این گرافیک مخصوص رندر سه بعدی و برنامه های شبیه سازی مثله AUTOCAD نیست بلکه برای کاربری های عمومی مثل اجرای فوتوشاپ و بازی ها متوسط مثل PES2017 با رزولوشون Medium مناسبه.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار