لپ تاپ نو

که از جدیدترین تکنولوژی ها بهره میبرد. این لپتاپ از بهترین لپ تاپ ها در محدوده قیمت بین 20 تا 25 میلیون تومان است. اگر به دنبال بهترین لپ تاپ تا 20 یا 25 میلیون تومان و آخرین نسل پردازنده و همچنین بسیار سبک هستید، بهترین گزینه برای خرید لپ تاپ ام اس آی Modern A10RBS است. شما با خرید یک لپ تاپ مناسب، میتوانید بدون نگرانی به کارهای روزمره خود بپردازید. اما با توجه به نیاز و بودجه تون من داشتم لپ تاپ بروز موجود در بازار رو بررسی میکردم که یک به لپ تاپ زیر برخورد کردم. اشتباه بسیاری از خریداران این است که اول از همه، قیمت لب تاب های مختلف را با هم مقایسه میکنند. با ما همراه باشید…

با این حال، در این محدوده قیمت، اکثر نوت بوکها دارای حافظه SSD نیستند و نمایشگر Full HD یا عمر باتری طولانی ندارند. اگر از عهده هزینههای آن بر میآیید و نیازی به حجم زیادی از حافظه داخلی ندارید، انتخاب لپ تاپ با حافظه SSD به جای هارد درایو به شما توصیه میشود، زیرا سرعت آن حداقل سه برابر خواهد بود و عملکرد کلی لپ تاپ بسیار سریعتر است. البته K571 علاوه بر یک ترابایت حافظه، 512 گیگابایت حافظه SSD داره که در لپ تاپ legion این 256 گیگابایت هست. این لپ تاپ تنها 1.7 کیلوگرم وزن دارد ، پردازنده آن اینتل Core i5 1035G1 است که 6 مگ کش داشته و یکی از سریع ترین پردازنده های فعلی د دسته سیستم های میان رده به شمار می رود. برند ایسر برای نامگذاری دسته ها و مدل های خود در بازار از نظم و قانون خاصی استفاده می­کند. به بیان ساده، شما باید بدانید که در چند سال آینده قصد دارید از دستگاهها در چه زمینهای استفاده کننید. طبعا باید مانند اینترنت گوشی مدام بسته خریداری کنید اما در عوض دیگر برای استفاده از اینترنت نیازی به مودم ندارید و در هرکجا میتوانید به اینترنت دسترسی داشته باشید. این نکته را هم مد نظر داشته باشید که هر شرکت سازندهای، از مواد اولیه متفاوت در ساخت بدنه لپ تاپ و تکنولوژی های سخت افزاری مختلف استفاده میکند.

دلیل این تفاوت قیمتها، میتواند معروفیت برند های خاص، استفاده از سخت افزار هایی با کیفیت و کارایی بهتر، ضمانت پس از فروش و عوامل زیاد دیگری باشد. خرید ارزانترین مدل موجود در بازار ممکن است که برای جیب شما و با توجه به بودجهتان مناسب باشد؛ اما این مدلها تمامی امکانات مورد نیازتان را ندارند و این امکان نیز وجود دارد که دوام آنها زیاد نباشد. لپ تاپها با توجه به تنوع و گستردگی قیمتی که دارند، خریداران خود را با مشکل مواجه کردهاند. معمولا، لپ تاپ هایی که برای به اجرا درآوردن بازی های سنگین گیمینگ ساخته شدهاند و گیمرهای حرفهای از آنها استفاده میکنند، لپ تاپ های گران قیمتی هستند. با توجه به مشخصاتی که مدنظر دارید، لپ تاپ زیر میتونه گزینه خوبی براتون باشه؛ یک غول فوق العاده که میتونه همه نیازهای شما رو برآورده کنه. در اینترنت جستجو کنید و مناسبترین گزینه را با توجه به قیمت آن بیابید. سلام وقت بخیر ،من دانشجو رشته مدیریت بازرگانی ام.نمیخوام کار سنگینی هم با لپ تاپ انجام بدم ،فقط در حد همین ک باتری خوبی داشته باشه بتونه نیاز های روزانه ام رو پاسخگو باشه برای درس و کارم و گاها فیلم و بازی .به نظر شما chrome book plus میتونه گزینه مناسبی باشه؟

اگر قرار است برای کارهای ساده مانند وبگردی، استفاده از مایکروسافت آفیس و انجام کارهای سبک دیگر، از لپ تاپ استفاده کنید، بهتر است یک لپ تاپ مناسب که حداقل مشخصات سخت افزاری را داشته تا بتواند کارهای شما را انجام دهد را انتخاب کنید. برخی از لپتاپهای پیشرفتهتر دارای صفحههای نمایشی با اندازه 2560×1600 یا 3200×1800 یا حتی 3840×2160 هستند که همگی تصویری شفاف دارند و برق بیشتری مصرف میکنند و عمر باتری کمتری دارند. اما علاوه بر اینکه باید ویژگی های لپ تاپ خوب را بدانیم، باید از انجام برخی اشتباهات نیز پرهیز کنید؛ اشتباهاتی که شاید تا قبل از خواندن این مطلب یکی از معیارهای خرید شما بوده و باعث خواهند شد در ازای هزینهای که پرداخت میکنید بازخورد خوبی دریافت نکنید. 1. پیش از خرید لپ تاپ باید به چه نکاتی توجه کرد؟

شما باید لپ تاپ های مورد نظر خود را از لحاظ نرم افزاری و سخت افزاری بررسی کرده و با دانش و آگاهی نسبی، اقدام به خرید کنید. این پردازنده اولین محصول اپل پس از قطع همکاری با اینتل برای ساخت پردازندههای لپتاپهایشان بهحساب میآید و اپل بهتازگی نسل دوم آن بهنام M2 را نیز با مصرف بهینهتر و قدرت بیشتر معرفی کرده است. لپ تاپ مناسب دانش اموز براي شركت در كلاس هاي انلاين و كارهاي روزمره با حافظه بالا با قيمت نهايت ٣٠ ميليون تومن چي پيشنهاد ميكنيد؟ مرحله بعد لپ تاپ ها (Notebook) رو انتخاب کنید و بعد مدل مورد نظرتون رو از بین مدل های موجود پیدا و انتخاب کنید. اینکار به این خاطر است تا شما عزیزان بهترین و جدیدترین لپ تاپ ها را بتوانید در میان انبوهی از لپ تاپ ها انتخاب و خرید کنید.

برای زیر 600 دلار میتوانید یک نوت بوک با پردازنده Intel Core i5 یا AMD A8 با 4 تا 8 گیگابایت رم و یک درایو 500 گیگابایتی که مشخصات لب تاب خوب هستند، تهیه کنید. با انجام بررسیهای اولیه در محصولات معلوم شد که مدل سوئیفت در عملکرد کیبوردی خود دارای ضعف است. ایسر با ورود به حوزه گیمینگ سعی کرده است تا ارزش خرید بالا در کنار پشتیبانی مناسب به گیمرها ارائه کند و آنها را درگیر بازار خود کند. امیدواریم تونسته باشیم راهنمایی تون کرده باشیم. در عوض، بررسیهای افراد ثالث را از منابع عینی، مطالعه و از آنها راهنمایی برای خرید لپ تاپ با باتری مناسب بخواهید. بله درست میگی من خودم پروژه ی کارشناسی مهندسی مکانیکم رو با نرم افزار انسیس فلوینت شبیه سازی کردم. برای انتخاب بهترین لپ تاپ صنعتی سعی کنید سیستمی را انتخاب کنید که به ظرفیت ذخیره سازی بالا و پردازنده قدرتمندتر مجهز شده باشد. به یاد داشته باشید که گزینههای زیادی را برای انتخاب دارید. پس اگر برنامه نویس هستید یا یک مهندس و قصد خرید لپ تاپ برای اجرای برنامه های مهندسی را دارید این لپ تاپ را گوشه ذهنتان داشته باشید.

همچنین باید این مسئله که چه استفادهای قرار است از آن داشته باشید را به درستی حل کنید؛ زیرا کاربرد آن، مشخص میکند که لپ تاپ شما میبایست چه مشخصاتی داشته باشد. در مرحله بعد، باید مشخصات فنی لپ تاپ را بررسی کنید. در مورد صدا دادن فن، همه لپ تاپ هایی که در آنها فن استفاده شده در هنگام داغ شدن دستگاه فن با سرعت بیشتری برای خنگ کردن کار میکند و در نتیجه صدای بیشتری میشنوید. لپتاپهای با قیمت مناسبتر دارای صفحه نمایشهای 1366×768 هستند، اما اگر بودجهتان اجازه میدهد، توصیه میکنیم که 1920×1080 تهیه کنید که همچنین از آن به عنوان Full HD یا 1080p یاد میشود. سوال مهم دیگری که باید از خود بپرسید این است که به چه مشخصات لپ تاپ خوب باید توجه کنیم تا یک دستگاه با نمایشگری مناسب نصیبتان شود؟ خرید انلاین انواع مدل لب تاب برندهای اچ پی hp ، دل dell ، لپتاپ لنوو lenevo با بهترین قیمت ارسال به همه شهر های ایران. بهترین لپ تاپ های این رده را می توان سری اچ پی Pavilion D15 و سری ایسوس ROG و ایسوس TUF نامید. سی پی یو و مقدار رم چقدر باشه خوبه؟

در سال های اخیر، لپ تاپها بخش اعظم فروش بازار کامپیوتر را به خود اختصاص دادهاند و این روزها، با توجه به اینکه خرید و فروش اینترنتی لپ تاپ با استقبال زیادی روبرو شده است، انتخاب یک لپ تاپ مناسب و کاربردی با قیمت مناسب و امکانات کافی، کار آسانی نیست. با این حال، تعداد روزافزونی از لپتاپها از USB Type-C یا تاندربولت 4 پشتیبانی میکنند. پشتیبانی تنها بخشی کوچک است که باعث میشود برند نوت بوک شما ارزش پولی که برایش میپردازید را داشته باشد. حتماً نیازی نیست که همان نمونه موجود در فروشگاه محلتان را خریداری کنید. همونظور که قبلا اشاره کردیم برای برنامه نویسی معمولی نیازی به سیستم های قوی نیست و یک سیستم معمولی با پردازه Core i5 f برای برنامه نویسی کافیه. مشخصات لپ تاپ خوب ممکن است برای هرکاربری با کاربر دیگر متفاوت باشد. از قابلیتهای دیگر میتوان به طراحی مخصوص بازی در کیبورد اشاره کرد که در ترکیب با حافظه ذخیرهسازی ترکیبیSSD و HDD، تمامی نیازهای هر گیمر حرفهای را رفع میکند.

در ادامه راهنمای خرید لپتاپ لازم است گفته شود که یکی از ویژگی های لپ تاپ خوب عمر باتری آن است. در میان بهترین لپتاپهای ایسر در دستهی نیترو میتوان به لپ تاپ ایسر Nitro 5 اشاره کرد که با قیمت مناسب، برای گیمرهای مبتدی و پایینرده انتخابی مناسب به شمار می­آید. با بالا بردن میزان پولی که برای لپ تاپ میخواهید بدهید، تولیدکنندگان همچنین شروع به اضافه کردن ویژگیهای دیگر میکنند؛ از جمله صفحهنمایش با وضوح بالاتر و SSDها. یک نوت بوک همه کاره اغلب بهتر از یک سیستم بسیار بزرگ است که در زمینههای مختلفی دارای اعداد و ویژگیهای بالاتر است، اما تنها در یک مورد این ویژگیها مناسبتر به شمار میرود. البته این قدرت، ارزان به دست نمیآید؛ یعنی اگر پایین بودن قیمت لپ تاپ برایتان مهم است بهتر است به فکر لپ تاپ گیمینگ نباشید.این سری از لپ تاپ ها به دلیل ویژگیهای سخت افزاری و نرم افزاری منحصر به فرد قیمت بالاتری دارند. این سری از لپ تاپ های ایسوس دارای پردازنده های گرافیکی قدرتمند در کنار طراحی مفهومی مخصوص گیم دارند. در غیر این صورت، احتمال اینکه لپ تاپ ارزان قیمتی بخرید که استفاده چندانی از آن نداشته باشید، زیاد است. خوشبختانه توی این بازه قیمتی لپ تاپ های فوق العاده ای وجود داره که مشخصات سخت افزاریشون از پس هر کاری بر میاد.

اگر بودجه محدودی دارید که در بسیاری از افراد این امر صدق میکند، باید بدانید که لازم است تا توازنی میان بخشهای مختلف دستگاه خود ایجاد کنید. لازم نیست که حتماً لپ تاپ خود را در فروشگاههای بزرگ خریداری کنید، اما حتماً باید تجربهای از قبل داشته باشید تا تصمیم نهایی خود را بگیرید. پشتیبانی فنی و راهنمایی خرید لپ تاپ با زمانبندی درست و دقیق بسیار حیاتی است؛ به همین دلیل است که پشتیبانی برندهای مختلف لپ تاپ در سایتهای معتبر مورد بررسی قرار میگیرند. مکبوک 13 اینچی اپل اما با همان پردازنده قدیمیتر، عملکرد تحسینبرانگیزی دارد و از نظر شارژدهی هم در میان سایر مکبوکهای اپل، بهترین است. با اینکه نوت بوک ها مانند دسکتاپها انعطاف پذیر نیستند، بخشهایی در آنها وجود دارد که میتوانید هنگام خرید، کمتر نگران آنها باشید؛ چرا که میتوانید در آینده با کمی هزینه اقدام به بهبود آنها کنید. این مسئله با توجه به گران بودن لوازم الکترونیک در کشور ما از نکات مهم پیش از خرید لپتاپ است. با این تفاسیر، یکی از مهمترین نکات مهم پیش از خرید لپتاپ که باید به آن توجه کنید برخورداری از بهترین پردازنده گرافیکی است.

خب خیلی خوبه که دستت برای انتخاب بازه. لبتاب های موجود برای استفاده کارهای معمولی تا سطح حرفه ای و گیمینگ .قیمت همکاری برای عزیزانی که مغازه دار و فروش اینترنتی دارند متفاوت است. قیمت یکی از دلایل موفقیت ایسر است که سبب پر فروش شدن لپ تاپ های این برند شده است. بدین ترتیب، بهتر است که لپ تاپی مناسب برای محیطهای صنعتی با قابلیتهای خوبی برای محیطهای حرفهای خریداری شود. این مدل در مقایسه با دل XPS 13 و HP اسپکتر ایکس 360 در تستهای گرافیکی و انتقال فایل، عملکرد به مراتب بهتری داشت و همچنین با توجه به پنل فوقالعاده اولد خود نیز از این نظر هم جزو برترینها است. لپ تاپها از نظر سخت افزاری تنوع گستردهای دارند و میتوانید آنها را در طیف وسیعی از قیمتها جستجو کنید. هر لب تاب، مشخصات نرم افزاری و سخت افزاری خاص خودش را دارد و بررسی و تفکیک هر کدام از آنها و مقایسه شان با یکدیگر، کار طاقت فرسا، زمان بر و سختی است.

تفاوت گرافیک GTX و RTX ؛ کدام نوع کارت سایت laptop-tech گرافیک بهتر است؟ سایر اتصالات مفید شامل درگاههای کارت SD، جک هدفون و پورت اترنت (مخصوصا اگر گیمر هستید) است. بیشتر لپتاپهای معمولی دارای پورت USB 3.0 و خروجی HDMI برای ویدیو هستند. در حالی که وجود پورت معمولاً هنگام راهنمایی برای خرید لپ تاپ اولویت ندارد، اما بهتر است که اتصالات مورد نیاز خود را بر روی سیستم داشته باشید تا اینکه بخواهید تعداد زیادی دانگل را همیشه این طرف و آن طرف ببرید. حالا شما سیستمی دارید که قدرت کافی با توجه به نیازتان را ندارد و این جنس بد تا زمانی که خرید جدیدی بکنید، همواره بیخ ریش شما میماند. این مؤلفه ارزان نیز به شمار میرود و قرار دادن یک رم با گیگابایت بیشتر، یکی از راههایی است که با آن میتوان سرعت دستگاه را بالاتر نشان داد؛ اما بهتر است بدانید که کمتر پیش میآید میزان رم بیشتر از هشت گیگ به درد یک کاربر بخورد. دل این محصول جمع و جور و سبک را با نمایشگری که از هر نظر بهترین است روانه بازار کرده و در کنار آن مشخصات این مدل هم آنقدر قدرتمند هستند که تمام نیازهای شما را پاسخ دهند. فروشگاه لپ تاپ کارکرده اطلاع وب مرکز فروش لپ تاپ، خریدار لپ تاپ، خریدار لپ تاپ دست دوم ، خریدار لپ تاپ در محل، فروش لپ تاپ کارکرده با بیست و پنچ سال سابقه خرید و فروش انواع لپ تاپ استوک به منظور ارائه خدمات خرید لپ تاپ کارکرده و فروش لپ تاپ های استوک اقدام به راه اندازی فروشگاه اینترنتی لپ تاپ کارکرده نموده است.شما مشتریان گرامی به راحتی میتوانید لپتاپ دست دوم مدنظر خود را از میان صدها لب تاپ کارکرده موجود در فروشگاه اطلاع وب انتخاب کرده و سپس اقدام به خرید تلفی نموده و در سریعترین زمان ممکن لب تاب کارکرده خریداری شده خود را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید!

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار