لپ تاپ چیست؟

همونظور که قبلا اشاره کردیم برای برنامه نویسی معمولی نیازی به سیستم های قوی نیست و یک سیستم معمولی با پردازه Core i5 f برای سایت laptop-tech برنامه نویسی کافیه. لپ تاپ hp elitebook 8540p یک لپ تاپ صنعتی نسل اوله و در دو کانفیگ core i5 و core i7 موجوده و به فروش میرن ، مسلما سی پی یو i7 قوی تره نسبت به i5 پس اگه میخواین کار های سنگین تری با لپ تاپ تون انجام بدین ، لپ تاپ hp 8540p i7 رو تهیه کنید ولی اگه خیلی قدرت پردازشی برای شما مطرح نیست لپ تاپ hp 8540p i5 انتخاب اقتصادی مناسب شماست . اما اگر برای کارهای گرافیکی نیاز به طراحی سه بعدی و یا رندینگ سنگین دارید باید یک سیستم قوی با کارت گرافیک خوب و سی پی یو قدرتمند انتخاب کنید که کمی قیمت لپ تاپ ها برای این منظور بالا میرود و در مطلبی که اشاره کردیم آوریم. این لپ تاپ HP دارای طراحی به سبک گیمر هاست. این لپ تاپ ها دارای باتری های قابل شارژ می باشند.

لپ تاپ ها از آن جایی که تاثیر به سزایی در زندگی ما دارد، بسیار اهمیت دارند. داشتن رم بالا، پردازنده مرکزی قدرتمند و نمایشگر با رزولوشن بالا و نرخ تازه سازی بیشتر، در اولویت های بعدی قرار دارند. این سلولها از نظر ( ویژگی ) میلی آمپر ساعت ، قدرتمند تر از نسخه های معمولی هستند . بهترین کیفیت خدمات با کمترین هزینه و دستمزد در این مرکز در نظر گرفته شده. 1. شاید شما به علت روشن نشدن لپ تاپ یا بالا نیمدن ویندوز به یک مرکز تعمیراتی مراجعه می کنید. اینکه برای تعمیر لپ تاپ به کی اعتماد کنید؛ شاید برای شما هم سوال باشه ! پارت ایران علاوه بر تعمیر باتری لپ تاپ آماده است تا همه خدمات تعمیرات لپ تاپ در اصفهان مانند ارتقای سیستم عامل و نرم افزاری این دستگاهها را برای شما انجام بده اگر برای جستجوی یک مرکز معتبر تعمیرات لپ تاپ کمی دچار دردسر شده اید توصیه میکنیم برای انجام خدمات و تعویض قطعه لپتاپ خود به مرکز تعمیرات تخصصی لپتاپ پارت ایران ” پارتاکو” مراجعه نمائید. اگر به تازگی یک لپ تاپ خریده اید باید نکات زیادی را در مورد آنها بدانید که در این مطلب کتاب نکته هایی در مورد استفاده و تعمیر لپ تاپ را برای شما آماده کرده ایم.

که انتظارات سنگینی از لب تاپ نداره و بیشتر برای مدیا یعنی موسیقی و فیلم دیدن و همینطور استفاده از برنامه های مایکروسافت مثل ورد اکسل پاور پوینت و وب گردی … سلام من یه لب تاپ برای برنامه نویسی و کارهای گرافیکی سنگین میخواستم و می خوام حتما منو اذیت نکنه هر برنامه ای سال به سال انقد مشخصات سنگین میشه موقع نصب کم میاره و خوش دست باشه مثل کامپیوتر های دسکتاپ خوش دست و راحت باشه و بشه طولانی مدت پاش نشست میشه با سی تومن همچین لب تابی گرفت؟ من خرید این لپ تاپ رو توصیه میکنم… این لپ تاپ از پردازنده سری Core i7 1165G7 بهره می برد که بهترین پردازنده نسل جدید اینتل در سری Core i7 است و 12 مگابایت کش دارد.

مدلهای مختلف پردازندهی Core i3 برای پردازشهای سبک طراحی شدهاند. حتی این لپ تاپ برای کارهای طراحی هم عملکرد خیلی خوبی داره. با سلام. من یه لب تاپ برند asus یا lenovo برای کارهای عمرانی و معماری میخوام.(سقف قیمت ۳۵ میلیون).نمیدونم k571 بگیرم یا 5 legion بگیرم؟ سلام من برای پسرم که الان کلاس پنجم است یه لپ تاپ حدود 25 میلیون می خوام که تا زمان دانشگاه و کارهای دانشجویی به دردش بخوره ممنون م شم اگه راهنمایی کنید. تمامی این ۵ مورد برای رسیدن به هدف که شما تعمیرکار لپ تاپ ماهری شوید را مهیا کرده ایم تا بتوانید بعد از گذراندن این کلاس تعمیر لپ تاب بهترین نتیحه را در بازار کار تعمیر لپتاپ بدست آورید. مزایای دوره کارآموزی تعمیرات لپ تاپ: ۱- وقت کشی نداریم، یعنی ممکن است وقت کم باشه ولی کلاس مفید است.

دوره کارآموزی تعمیر لپ تاپ در کامتک مانند برگزاری کلاسها است. اگر برای شما سوال است که : آیا تعمیر به راحتی قابل انجام است یا خیر ! در این زمینه باید توجه کنید که آیا کارهایی که قصد دارید با لب تاب انجام دهید، آنقدر اهمیت دارد که لازم باشد آن را با خود به همه جا حمل کنید یا خیر مانند یک رایانه رومیزی تنها در خانه باشد کافی است. این عیب یابی و کشف منبع و علت مشکل میتواند هزینه تعمیر را کاهش داده و برای شما مشخص کند آیا لپ تاپ ارزش تعمیر کردن دارد یا خیر ؟

و هزینه عیب یابی تخصصی در پارت ایران خیلی کمتر از تجربه یک تعمیر بد است. بطوریکه ریز پایه های آی سی ها، تعویض چیپ ست ها، پروگرام کردن از روی سوکت کیبورد، جی تگ بایوس و خیلی موارد در زمینه عیب یابی چیپ های آنبرد بسیار مفصل تر مثال زده میشود. تعویض چیپ ست های BGA که معمولا چیپ گرافیک لپ تاپ است با دستگاه بی جی ای ماشین انجام میشود. روش کار با دستگاه بی جی ای ماشین بصورت تخصصی به شما ارائه میگردد. آموزش ریبال چیپ گرافیک، اموزش تعویض چیپ گرافیک، تنظیم دمای دستگاه BGA Machine، استفاده از روغن های مخصوص ریبال چیپ، روش ریبال دستی با هات گان Hot Gun و آموزش تنظیمات بی جی ای ماشین از سرفصلهای اصلی این بخش میباشد. البته میتوانید از روشهای دیگر استفاده کنید که ما به شما توصیه می کنیم برای اطلاع از آن با کارشناسان پارتاکو در ارتباط باشید. البته در صورت قطع شدن کابل آداپتور میتوانید به فروشگاه پارتاکو مراجعه کرده و شارژر مورد نظرتون رو تهیه کنید. ۵- ابزار و تجهیزات مناسب تهیه کنید. با پیشرفت تکنولوژی و گره خوردن فعالیت های روزانه ما با جدیدترین نرم افزارها و اپلیکیشن های روز دنیا، بسیار سخت است که بدون داشتن ابزار مناسب، بتوانیم تمام کارهای شخصی مان را انجام دهیم.

نهایتا چون تمام سلولهای باتری از بین رفته است ، با تعمیر و تعویض سلول خراب ، بقیه سلول ها بین 2 تا 3 هفته دوام میاورند. برای همین پارتاکو سلولهای NCR را انتخاب کرده و به کارخانجات تولید باتری لپ تاپ سفارش کرده تا از این سلول برای ساخت باتری استفاده کنند. مورد استفاده قرار میگیره. این لپتاپ در حقیقت یک تبلت است که با یک کاور کیبورد درجه 1، سیستم عامل ویندوز را در اختیارتان قرار میدهد. از جزئی ترین خدمات نرم افزاری یا نصب سیستم عامل و آنتی ویروس ” اورجینال ” تا خدمات حرفه ای و تخصصی مانند: تعویض قطعه و یا تعمیر مادربرد دستگاه از تعمیرکاران با استعداد و ماهر پارت ایران بر می آید. البته این بخش لپ تاپ به عنوان یک قسمت جدا شونده طراحی شده تا قابلیت تعویض داشته باشه. یک تاپ سبک با طراحی باریک و زیبا که براحتی میتونید اون رو حمل کنید.

همانطور که میدانید باتری به عنوان یکی از مهم ترین اجزای ( لپ تاپ و نوت بوک ) مورد توجه است. 3. گاهی وقتی دستگاه را روشن می کنید، یک صفحه سیاه بدون تصویر و شنیده شدن صدای Beep توجه شما را جلب می کند. این لپ تاپ ها دارای صفحه نمایش ۱۰٫۴ اینچی و تمام رنگی و دارای یک پوینت در وسط به عنوان اشاره گر موس داشتند که توانایی حقیقی یک لپ تاپ را نمایش می داد.همچنین این لپ تاپ دارای هارد ۱۲۰مگابایتی و پردازنده ۴۸۶SLC نیز بود که می توان گفت رابط گرافیکی و آیکونی برقرار شده است.

اما متقاضیان به تخصص تعمیرگاه و انجام خدمات فوری نیز توجه می کنند. سبک بودن وزن سیستم شما نکته مهمی است که باید به آن توجه کرد بخصوص برای کسانی که هر روز سیستم خود را حمل می کنند. حالا در اینجا لازم است شما با تعمیر مین برد بطور کامل آشنا شوید و بتوانید اگر مادربرد هر لپتاپی ایراد داشت بجای تعویض آن که گرانترین قطعه لپ تاپ است تعمیر کنید. از این پردازنده بیشتر در ساخت لپ تاپهای گرانقیمت و گیمینگ استفاده میشود و به طور کلی مناسب کاربران حرفهای میباشد.پس اگر قیمت لپ تاپ برای شما مهم نیست می توانید لپتاپی را انتخاب کنید که از این پردازنده قوی و پرسرعت بهره می برد. آنها همچنین برای مرور وب، تماشای فیلم، بازی و بسیاری موارد دیگر استفاده میشوند. پردازنده های دو هسته ای برای اجرا برنامه های استاندارد مثله آفیس کارایی خوبی دارن ؛ انواع مختلفی از نرم افزار های ویرایش و تبدیل فرمت فیلم، تدوین، برنامه های شبیه سازی CAD داشتن یه پردازنده چهار هسته ای یه مزیت بزرگیه. بعضی از تعمیرکاران سعی دارن که با روش تعمیر باتری لپ تاپ آنرا درست کنند که این کار فایده ای ندارد.

بعضی از لپتاپهای سال ۲۰۱۶ دارای صفحه لمسی هستند. لپتاپها دارای یک صفحه کلید سرخود هستند و یک ماوس نیز روی صفحه زیرین ولی میتوان صفحهکلید و ماوس خارجی و جداگانه نیز به آنها متصل کرد. لپتاپهای زیادی برای انتخاب وجود دارد و به عنوان یک دانشجو، خرید لپتاپ به بودجه ای که اختصاص میدهیم نیز بستگی دارد. وزن لپتاپ معمولاً بین ۱ تا ۷ کیلو است که به اندازه و مواد مصرف شده در ساخت آن بستگی دارد. مینی لپ تاپ بچگانه آیدیا پد 1 علاوه بر کیفیت ساخت مناسب دارای یک نمایشگر 11.6 اینچ است و باتری آن نیز با یک بار شارژ تا 7 ساعت توان مورد نیاز دستگاه را تامین میکند. آیا می دانستید اگر دمای دستگاه شما ” به طور مدام ” بیشتر از 60 درجه باشد ، به مرور زمان باعث فرسودگی باتری نیز می شود. همون طور که خودتون هم میدونید توی این بودجه یعنی حدود 10 میلیون تومان نباید انتظار زیادی از لپ تاپ داشت.

به این ترتیب، لپ تاپ به جایگاهی رسید که هرگز کسی باور نمی کند. زبان طراحی این لپ تاپ کمی با لپ تاپ های معمولی متفاوت است و دارای زرق و برق خودش است. این لپ تاپ حرفه ای HP از قیمت کمتری برخوردار است اما زبان طراحی و مشخصات آن بسیار فوق حرفه ایست که آن را به یکی از ارزشمند ترین لپ تاپ های اچ پی تبدیل کرده است. لپتاپ به زبان انگلیسی به معنی روی دامان است. این ویژگی باعث شده که بتوانید در حالت تبلت مانند با لپتاپ کار کنید تا صفحه نمایش را در حالتهای مختلف قرار دهید. لپ تاپ ها کامپیوترهایی کوچک و قابل حملی هستند که دارای صفحه ی تصویر صاف می باشند و دارای صفحه ی کلیدی می باشد که روی هم تا خواهند شد.

لپتاپها بهطور کلی دارای همان اجزایی هستند که در یک رایانه رومیزی وجود دارد ولی با این تفاوت که تا جای ممکن از وزن و اندازه آنها کاسته شدهاست. لپتاپها دارای صفحه نمایش بلور مایع هستند و چند طرح حافظه در آنها برای RAM در نظر گرفته شدهاست. سپس میتوانید با توجه به کارایی انواع لپ تاپ و در نظر گرفتن نیاز خود مناسب ترین انتخاب را از بهترین برند داشته باشید. ویژگیهای سختافزاری لپتاپها با توجه به مدل، ساخت و قیمت متفاوت است. البته بخاطر اینکه بروز رسانی و قیمت گذاری اینهمه محصول سخته، بهتره قیمت محصولات را تلفنی چک کنین . رو در هاردتون ذخیره کنین. تاثیر هارد دیسک روی سرعت سیستم به قدری بالاست که حتی اگه شما Cpu ضعیفی داشته باشید با داشتن هارد پرسرعت (SSD) ، بیشترین سرعت و روانی سیستم رو تجربه می کنید.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار