لیست آدرس اتاق فرار های تهران + تلفن و جزئیات اسپرت رزرو

پنی وایز یا IT هر 27 سال از خواب بیدار می شود و با شکار کردن افراد از ترس آن ها تغذیه می کند.حال شما در حال ورود به خانه ای هستید که فکر می کنید محل ز… در صورتی که تمام مراحل را به درستی طی کرده باشید بلافاصله بلیط برای شما صادر خواهد شد. نیازی به چاپ بلیط نیست و در هر مرحله اگر با سوال یا مشکلی مواجه شدید، از طریق پشتیبانی شبانه روزی کیش تخفیف راهنمایی دریافت خواهید کرد.

بله، اتاق فرارهای مجموعه‌های مختلف بسته به ژانر و سبکشان، محدودیت سنی دارند. با سبک تئاتر تعاملی است که با فضای ترسناک و هیجان‌انگیز خود، تجربه‌ای جالب برای شما رقم خواهد زد. اتاق فرار شکنجه در ژانر ترس و وحشت با ۸۰ درصد سختی و ۹۰ درصد ترس است. همان طور که از اسم تسخیر مشخص است، این اتاق فرار تجربه‌ای ترسناک را برای شما رقم خواهد زد. اتاق فرار تسخیر با ۷۵ درصد معما و ۷۵ درصد ترس در انگیما در انتظار شما است؛ البته اگر آمادگی روبه‌رو شدن با روح یک دختربچه سرگردان را داشته باشید.

اتاق فرار یا اسکیپ روم چیست؟ تاج اسکیپ روم

اتاق فرار هکر از بازی‌های کلاسیک اسکیپ روم با سبک ماجراجویی و بیوگرافی و درجه سختی ۹۰ درصد است. قفل به‌معنای کلاسیک در این بازی وجود ندارد و سعی شده است از تکنولوژی به شکلی متفاوت در بازی استفاده شود. اگر دوست دارید از جنبه سناریویی با بازی بیشتر ارتباط برقرار کنید، پیش از بازی راجع به سایت سیلک‌رود و شخصیت راس البریکت مطالعه کنید. اتاق فرار هکر در تیرماه ۱۳۹۸ در تهران و توسط تیم اسکیپ روم با همکاری شرکت اپار طراحی و اجرا شده است. اتاق فرار شب سیزدهم یک بازی ویژه با سبک ترسناک و وهم‌آلود است که ۷۵ درصد درجه سختی دارد و در مهرماه ۱۳۹۸ توسط تیم اسکیپ روم دات‌آی‌آر طراحی و اجرا شده است. این بازی با دکوری متفاوت و خیره‌کننده، تجربه یک بازی معمایی و عمیق را برای شما رقم خواهد زد.

  • همچنین «نت‌برگ‌های غیر آنی» نیز پیشنهاداتی هستند که پس از خرید آن‌ها، کاربران می‌بایست به منظور استفاده از نت‌برگ‌های خود، تا اتمام مهلت خرید آن پیشنهاد بر روی سایت نت‌برگ، صبر نمایند.
  • اتاق فرار (آمرزش) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله خیابان امیرکبیر کاشان واقع شده است.
  • این بازی ها به صورت گروهی انجام میشوند، در مدت زمان محدود لازم است افراد گروه جواب معماها را با کمک خلاقیمت و نشانه هایی که در اتاق موجود می باشد بدست آورده و در نهایت از شرایط ترسناک نجات پیدا کنند.
  • اتاق فرار (ورود ممنوع) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله ولیعصر واقع شده است.

خیلی وقت ها ممکنه نکات انحرافی توی بازی طراحی شده باشه که حواستون رو از مسیر اصلی معماها پرت کنه. سرنخ هایی که قبلا واسه باز کردن یه قفل به کار اومدن، دیگه کاربردی نیستن. در بسیاری از اتاق فرارها، شما را در یک مکان کوچک قرار می‌دهند. به همین دلیل اگر از فضاهای تنگ و کوچک هراس دارید، در این بازی شرکت نکنید. اتاق فرار کوروششما باید به صورت تیمی عمل کنید و هر کس به دنبال یک سرنخ برود. مخصوصا در سناریو‌های حرفه‌ای، چندین و چند سرنخ مختلف وجود خواهد داشت.

۲۲. دایرفول | تجربه ترسی فراموش‌نشدنی در اتاق های فرار تهران

در حقیقت داخل اتاق فرار آرماگدون باید برای زنده ماندن تلاش کنید. اتاق فرار آرماگدون با ژانر شگفت‌انگیز، آخرالزمانی و مرموز، بزرگترین محصول اسکیپ روم به حساب می‌آید. اگر به بازی‌های کامپیوتری علاقه‌مند باشید، احساس خواهید کرد که در دنیای بازی هستید. معماهای اتاق فرارهای آنلاین با روش‌های مختلفی حل می‌شوند.

بازی‌ای که باید طی یک مدت زمان مشخص، معماهای پیچیده‌ را حل کند. اولین بازی اتاق فرار به اسم “مبدا” بود که از رمان‌های کاراگاهی آگاتاکریستی الهام گرفته شده بود. برخی معتقد‌ند که مسابقه‌ای در سال ۱۳۷۴ شمسی در ایران پخش می‌شد که نمونه‌ی ابتدایی از اتاق فرار به شمار می‌آید. این برنامه به مجری‌گری فرهاد جم و مهسا محجور برگزار می‌شد و منحصر شبکه سه سیما بود. در این بازی شرکت کنندگان باید معماهای مختلفی را حل می‌کردند.

چرا در صفحه بعضی بازی ها لینک رزرو وجود ندارد؟!

لیست آدرس اتاق فرار های تهران + تلفن و جزئیات اسپرت رزرو

بازی اتاق فرار جزو آن دسته بازی‌هایی نیست که نیاز به زور و بازو داشته باشد. این بازی یک بازی هوشی و فکریست که نیاز به دقت بالا و ذکاوت دارد. سعی کنید کسایی را انتخاب کنید که دقت بالایی داشته باشند و بهتر بتوانند در پی حل معماها باشند. اتاق فرار یا اسکیپ روم ، یک سرگرمی گروهی در فضای واقعی هست که توی اون شرکت کننده ها ( پلیر ها ) تلاش می کنند با حل معما و گذراندن چالش های مختلف، و در زمان محدود ، از اتاق خارج بشن.

آشنایی با معروف‌ترین اتاق فرارهای تهران

توجه داشته باشید که اگر صرفا برای ترسیدن بازی می‌کنید، کابوس مناسب شما نیست. این مازها یا راه‌های پرپیچ و خم در مناطق دیگر جهان مانند مصر، ایتالیا، روسیه انگلیس و در بین بومیان آمریکایی مشهور هستند و هرسال، مراسمی در یونان برای خروج از آن‌ها وجود دارد و مردم آن‌‌ را جشن می‌گیرند. استودیوی سی‌دی پراجکت رد کار بر روی دو بازی AAA را آغاز… سرمایه گذاری موفق موضوعی است پیرامون مدیریت ریسک، نه فرار کردن از آن.

برای شرکت در اتاق فرار صوتی نوار ممنوعه باید کاغذ و خودکار داشته باشید؛ زیرا یادداشت کردن، سرنخ‌های متعددی به شما می‌دهد که برای نتیجه‌گیری به آن‌ها نیاز خواهید داشت. ممکن است برای یافتن برخی اطلاعات به جستجو در اینترنت هم نیاز داشته باشید. برای گوش دادن به هر اپیزود (به‌جز اپیزود اول)، باید رمزی را وارد کنید که از کنار هم قرار دادن اطلاعات و سرنخ‌های اپیزود (یا اپیزودهای) قبلی به دست آورده‌اید. مجموعه ایران اسکیپ یکی از زیر مجموعه‌های تیم توسعه پایا می‌باشد که در سال 1400 با هدف بهبود در زمینه اسکیپ روم ایجاد شد. امید است تیم ایران اسکیپ باعث رضایت هرچه بهتر شما عزیزان و تجربه خوش و دلنشین از اسکیپ روم باشد.

مجموعه اتاق فرار اسپیرال

طراح بازی اتاق فرار یک داشنجوی ژاپنی به اسم تاکائو کاتو بود. ایده ساخت اتاق فرار زمانی به ذهن این دانشجو رسید که دوستش را در حال بازی‌کردن نسخه مجازی این بازی دید. وقتی از اولین اتاق فرار خود خارج می‌شویم می‌دانیم که به یک چیز عالی رسیده‌ایم. مطمئنا خاطره بازی در اتاق فرار به یکی از خاطره‌های خوب و یکی از به‌یادماندنی‌ترین خاطرات زندگی شما تبدیل می‌شود. این روز‌ها بازار اتاق فرار نه تنها در ایران، بلکه در سایر کشور‌های دیگر هم گرم است. اما اگر برای شما این سوال پیش آمده که اتاق فرار چی هست و چگونه می‌توان در این بازی شرکت کرد، توصیه می‌کنم با این مطلب از سایت ایده آل مگ همراه باشید.

  • شما با رفتن به اتاق فرار اوراکل با چالش‌های متنوعی روبه‌رو خواهید شد.
  • برای یک خروج موفق باید مهارت، سرعت عمل، تمرکز، متفاوت دیدن، گشتن جاهای غیر معمول و فکر کردن به سناریو را در خود تقویت کنید و حواستان به نکاتی باشد که اپراتور بازی به شما گفته است.
  • به هر حال شما نیاز به کار تیمی دارید و باید از قوانین ریاضی، تیز بینی، منطق ربط دادن چیز‌های مختلف به هم و شجاعت استفاده کنید.
  • ابتدای کار، راوی بخشی از سناریو را برای شما روایت می‌کند.
  • مخاطبان این بازی را همه افراد تشکیل می‌دهند و می‌تواند در تیم‌های چند نفره در این بازی شرکت کنند و با همفکری و خلاقیت از این بازی نهایت لذت را ببرند.

شما باید در یک ساعت از دست او فرار کنید و جان خود را نجات دهید. در واقع اتاق فرار یا اسکیپ روم همان بازی های کامپیوتری هستند که در دنیای واقعی شبیه سازی شده اند و به صورت گروهی انجام می شوند. تاکائو کیوتو مردی ۳۰ ساله از کیوتو ژاپن بود که برای اولین بار در سال ۲۰۰۷ تصمیم گرفت بازی های معماگونه و ترسناک را در محیط های رمزآلود طراحی و پیاده سازی کند. این بازی ها به صورت گروهی انجام میشوند، در مدت زمان محدود لازم است افراد گروه جواب معماها را با کمک خلاقیمت و نشانه هایی که در اتاق موجود می باشد بدست آورده و در نهایت از شرایط ترسناک نجات پیدا کنند. برای حضور تو اسکیپ روم ترسناک واقعا تمرکز بالایی نیازه، هم باید معما حل کنی هم مراقب پشت سرت باشی که کسی سراغت نیاد.

برای رزرو بلیط اتاق فرار قاتل سریالی اطلاعات زیر به شما کمک می‌کند. این الماس مربوط به یکی از ملکه‌های ایران باستان است و به‌دلیل رنگ یشمی، شی منحصربه‌فرد محسوب می‌شود. این موزه سیستم امنیتی قوی دارد و شما باید با گذشتن از آن الماس را سرقت کنید و به یک کلکسیونر خارجی بفروشید. این مجموعه در محدوده میدان فاطمی واقع شده است و در آن یک اتاق فرار وجود دارد که در ادامه به بررسی آن می‌پردازیم.

اتاق فرار اغوا

جستجو برای چالش‌هایی که شما را در حل پازل‌ها کمک می‌کنند. در این ساختار شواهد و مدارک در عجیب‌ترین مکان‌های ممکن پنهان می‌شوند و برای پیدا کردن آن‌ها باید زمان زیادی صرف کنید. از باز کردن قفل‌ها گرفته تا وارد کردن کد‌ها و … در این بازی مدیریت زمان فاکتور مهمی است به این خاطر که به راحتی می‌توانید زمان را از دست بدهید. تجربه یک اتاق فرار ترسناک با دکور خاص و طراحی متفاوت را در اتاق فرار اسم من سیدنی است تجربه کنید.

مجموعه اتاق فرار دررو بزرگترین مجموعه اتاق فرار در کرج

تمامی حقوق مادی و معنوی برای وبسایت ” اسکیپ اسکری” محفوظ می باشد. شما در مسیر مسافرت در کنار جاده هتلی می بینید و برای اقامت یک شب وارد این هتل می شوید . شما از دست دختر جن زده هتل به امید رهایی فرار کردین و به جنگل که رسیدین همدیگه رو گم کردین، حالا یه جای امن همدیگه رو پیدا کنید. نگران نباشید در هر زمان از بازی و به هر دلیل نتونستین ادامه بدین و یا از مسیر بازی خارج شدین گیم مستر به شما کمک خواهد کرد تا بازی رو تموم کنید. اگر واقعا راه‌حل دیگه‌‍ای ندارید، از قبل به صورت تلفنی به ما اطلاع بدید تا بتونیم هماهنگی های لازم رو انجام بدیم.

بازی اتاق فرار چیست ؟ + راهنمای بازی تجربه یک هیجان شگفت انگیز تشریفینو

فضایی که توسط طراحان اتاق فرار و با توجه به یک سناریو، ایجاد شده است. شما در این فضا باید سیر داستانی بازی را با حل کردن معماها، پازل‌ها و همچنین کار گروهی طی کرده و خودتان را به هدف نهایی بازی برسانید. بازی‌های ما ژانرهای مختلفی داره…از ژانر اتاق فرار ترسناک تا پلیسی و جنایی و دلهره‌آور و کلی ژانر هیجان‌انگیز دیگه! تیم ما به عنوان اولین و بزرگترین مجموعه اتاق فرار در ایران تاکنون بیش‌از ۲۵ اتاق فرار متفاوت در استان‌های مختلف ایران طراحی کرده است.

  • این بازی در ابتدا توسط یک دانشجوی ژاپنی به نام تاکائو کاتو طراحی شد و در سال 2007 اولین بازی را تحت برندی با عنوان Real Escape Game ارئه کرد.
  • اتاق فرار (ابدیت) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله دهکده المپیک واقع شده است.
  • اتاق فرار (تازیانه) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله پیروزی تهران واقع شده است.
  • هنگام رزرو اتاق فرار ایران اسکیپ هم می‌توانید درجه سختی بازی را چک کرده و اسکیپ رومی متناسب با توانایی تیم خود انتخاب کنید.
  • اتاق فراری که از همان زمان افتتاح آن مورد توجه بسیاری از دوستاران این سرگرمی قرار گرفت.

اتاق فرار اسکیپ روم کیشاتاق معما یکی از تفریحات کیش است که شما می توانید با همراهان خود این تجربه مهیج را انجام بدهید. با خرید بلیط اتاق معمای کیش یک گروه 2 تا 5 نفره می توانند به حل معما بپردازند. البته چند مدل مختلف اتاق فرار تهران وجود دارد و به همین دلیل اینکه قبل از رزرو اسکیپ روم بدانید کدام ژانر و تم مناسب تیم شماست؛ اهمیت زیادی دارد.

معرفی بهترین بازی اتاق فرار ترسناک در تهران تشریفینو

این هتل از اتاق‌هایی بدون پنجره و همچنین راه‌پله‌هایی که به جایی راه ندارند تشکیل شده است. همچنین درهای مخفی و اتاق‌های شکنجه را نیز باید به مخوف بودن هتل اضافه کنید. دکتر هنری هاوارد هولمز ملقب به اچ اچ هلمز مالک این هتل برای گرفتن جان ساکنین این هتل هر کاری که لازم باشد انجام می‌دهد، او علاقه‌ عجیبی به کشتن دارد و یک قاتل بالفطره و روانی است. در محله سنگ سیاه شیراز چندین جسد در مکان های مختلف کشف شده است.

۲. اتاق فرار دور دنیا در ۶۰ دقیقه

مجموعه ایران اسکیپ یکی از زیر مجموعه‌های تیم توسعه پایا می‌باشد که در سال 1400 با هدف بهبود در زمینه اسکیپ روم ایجاد شد. امید است تیم ایران اسکیپ باعث رضایت هرچه بهتر شما عزیزان و تجربه خوش و دلنشین از اسکیپ روم باشد. اتاق فرار (در اعماق تاریکی) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله نیروی هوایی واقع شده است. اتاق فرار (شکنجه گاه زامبی) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله دلاوران واقع شده است. اتاق فرار (جاودانه) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله ستارخان واقع شده است. اتاق فرار (رویای مرده) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله کوهسار واقع شده است.

اتاق فرار بنت

تخفیفان پلتفرمی برای ارتباط بین مراکز خدماتی و فروشندگان با مشتریان است. تخفیفان به مشتریان خود تجربه‌ای جدید و هوشمندانه در خرید کردن ارائه می‌کند و باعث رونق کسب‌وکار شرکای تجاری خود می‌شود. شما چه به دنبال یک خرید آنلاین یا خرید از مغازه‌های نزدیک محل سکونت خود باشید و چه به دنبال یک تجربه خاص، چشیدن یک طعم متفاوت یا یادگیری چیزاهای جدید باشید، با تخفیفان یک خرید هوشمندانه و با قیمت مناسب را تجربه خواهید کرد. امروز تخفیفان در نقطه‌ای قرار گرفته که می‌تواند روی تفریح و خرید شما تاثیر گذار باشد. با تخفیفان حتی می‌توانید خرید از میوه فروشی‌ها و داروخانه‌های سطح شهر را هم به خریدی هوشمندانه تبدیل کنید! تخفیفان پلفترمی گسترده در ارائه انواع پیشنهادها است که خدمات خود را در چندین شهر بزرگ ایران ارائه می‌دهد.

بهترین اتاق فرارهای مرکز تهران

اکنون سال ها از آن زمان گذشته و خانواده خانم اسمورل ناپدید شده اند. شما به عنوان یک گروه توریستی کنجکاو، وارد کلبه ناشناخته می شوید تا پرده از راز ان جا بردارید. تعداد نفرات در هر اسکیپ روم بر اساس ظرفیت اتاق، نوع و تعداد معماها درنظر گرفته شده و کمتر یا بیشتر شدن تعداد نفرات باعث لذت کمتر از بازی میشه و مورد تایید ما نیست.

مجموعه اتاق فرار اسکیپ سون

این بازی با درجه سختی ۸۰ درصد و درجه ترس ۹۵ درصد مخصوص افراد حرفه‌ای و نترس است. مجموعه اتاق فرار اسکیپ مستر در نارمک تهران دارای دو شعبه و سه بازی فعال است. اتاق فرار عمارت تسخیر شده با ژانر دلهره‌آور، ترسناک، معمایی در پاییز ۱۳۹۸ طراحی شده و لوکیشن آن بخشی از یک عمارت قدیمی است.

در این بازی ابزارهای حل معما و راهنماهایی در گوشه و کنار فضا پنهان شده است، و یکی از وظایف بازیکان این است که آن ابزار و راهنماهای پنهان را پیدا کنند. تيم اسكيپ ويژن ابتدا كار خود را با طراحي اتاق فرار در اوايل سال 98 اغاز كرد. سپس بعد از چند ماه تلاش پي در پي توانست اولين بازي اتاق فرار خود را راه اندازي كند.

اتاق فرار (از تاریکی نترس) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله آزادی واقع شده است. اتاق فرار (روستای چهل دخترون) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله اوقاف واقع شده است. اتاق فرار (آمرزش) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله خیابان امیرکبیر کاشان واقع شده است. اتاق فرار (شکنجه گاه زامبی) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله دلاوران واقع شده است.

لطفا جهت شرکت در بازی از پوشش لباس و کفش مناسب مطمئن شوید برخی از مراحل نیاز به فعالیت های بدنی دارند که برای این منظور پوشیدن لباس مناسب الزامی است و لطفا بهداشت خود را رعایت کنید. اتاق فرار (ابدیت) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله دهکده المپیک واقع شده است. اتاق فرار زار، یکی از بهترین اتاق‌ های فرار تهران است که جوایز متعددی را هم از آن خود کرده است.

  • با حل کردن هر معما، چراغی روشن می‌شود و شما امید دارید با روشن کردن تمام چراغ‌ها، درب خروج باز شود.
  • اتاق فرار (آزمایش هانس) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله ستارخان تهران واقع شده است.
  • برایمعرفی بهترین اتاق فرارهای جنوب تهران، باید سری به شهرری بزنید.
  • در ماههای گذشته متاسفانه تعداد زیادی از بازیگران اتاق‌ فرارهای ترسناک دچار اسیب جدی از سمت بازیکنان شده اند.
  • نظر شما چیست؟ بهترین اتاق فرار تهران کدام است؟ اگر اتاق فرار دیگری را تجربه کرده‌اید که برایتان جذاب بوده، نام آن را با کاربران علی بابا به اشتراک بگذارید.

اسطوره‌های یونانی در اینجا در واقع الگوهایی کهن هستند که اشاره به میل انسان به پیدا کردن جواب و از بین بردن ترس دارند و با موفقیت در انجام این ماموریت‌ها، به واقعیت برمی‌گردند و زندگی خود و مردم را بهتر می‌کنند. این مازها یا راه‌های پرپیچ و خم در مناطق دیگر جهان مانند مصر، ایتالیا، روسیه انگلیس و در بین بومیان آمریکایی مشهور هستند و هرسال، مراسمی در یونان برای خروج از آن‌ها وجود دارد و مردم آن‌‌ را جشن می‌گیرند. فقط افراد بالای 16 سال می‌‌توانند در این بازی‌‌ها شرکت کنند و مناسب کودکان نیست. بسته به موضوع بازی، معمولا بین ۴ تا ۸ نفر می‌‌توانند در این بازی شرکت کنند.

  • پیشنهاد ما برای شما اتاق فرار رازماز است که حوالی منطقه ارم واقع شده.
  • حتما باید از میکروفون در محیط بازی استفاده شده و امکان شنیدن صدای بازیکنان فراهم باشد.
  • لست سکند در سال 89 با هدف ارائه خدمات متفاوت و با کیفیت به شما عزیزان در صنعت گردشگری تاسیس شده است.

درسته صداهایی که می شنوید و صحنه هایی که می بینید، واقعا دلهره آور و وحشتناکن. یادتون نره طراحای بازی با هر ترفندی سعی می کنن حواس شمارو پرت کنن. سه تصویر این پست به ترتیب مربوط به اتاق فرار House of Horror در Brentwood انگلستان، اتاق فرار Run Away در رم ایتالیا و اتاق فرار Zoe در هتل کازینوی Bally’s در لاس وگاس آمریکا هستند. طوفان شدت گرفته و سیستم فاضلاب شهری توانایی عبور این حجم از آب را ندارد. آب در حال واردشدن به ساختمان‌هاست و شما نیز در طبقه منفی ۶ گیر افتاده‌اید. شما و گروه‌تان ۶۰ دقیقه فرصت دارید که خود را از این مهلکه نجات دهید.

سناریوی سرقت از بانک هم یک سناریوی مهیج و پر استرس است که باید برای موفق شدن در آن سرعت عمل خیلی بالایی داشته باشید. هر روز از ساعت 4 عصر تا 12 شب یکسره مشغول فعالیت هستند و 3 اتاق با 3 تا سناریوی مختلف دارند. البته این مجموعه­ جذاب، تعدادی شعبه در نقطه‌های مختلف شیراز دارد؛ قصرالدشت دلبر، تاچارا، شعبه ساختمان الف در خیابان معالی آباد همگی از شعب این مجموعه هستند. اگر هم برای سفر خودتان به نقاط مختلف ایران، دنبال یک اقامتگاه مناسب می‌گردید یا به دنبال وب سایت و اپلیکیشن برای اجاره ویلا و بررسی هزینه اجاره ویلا هستید، به وب سایت پینورست مراجعه کنید. فقط افراد بالای 16 سال می‌‌توانند در این بازی‌‌ها شرکت کنند و مناسب کودکان نیست. در این بخش به رایج‌ترین پرسش‌های مربوط به اتاق فرار پاسخ داده شده است.

مجموعه اسکیپ روم: چند تا از اتاق فرارهای تهران در یک مجموعه

اگر شرکت‌کنندگان در مرحله‌ای از بازی اتاق فرار با مشکل مواجه شده باشند، گیم مسترها از طریق دوربین و میکروفون‌های نصب شده در فضای بازی، شرکت کنندگان را راهنمایی می‌کنند. از این جهت نیازی نیست بابت بی‌تجربه بودن و بلد نبودن قوانین اتاق فرار، نگرانی داشته باشید. شما باید در اتاق فرار کار تیمی را به بهترین شکل ممکن انجام دهید. حتما نتیجه جستجوها را با صدای بلند به هم تیمی‌ها اطلاع دهید. سعی کنید تمام اطلاعات مثل عددها، شماره‌ها، نشانه‌ها، حروف و اشکال خاص را در ذهن‌تان نگهدارید.

اتاق فرار انیگما با دارا بودن پرسنل آموزش دیده و حرفه‌ای، می‌تواند به راحتی بازی‌ها و سناریوها را مدیریت کند. خلق سناریوهای جذاب در کنار معماهای چالش برانگیز در اتاق فرار انیگما، هر روز این مجموعه را میان علاقه‌مندان به اتاق فرار محبوب‌تر می‌کند. اگر شما هم عاشق این بازی جذاب هستید، برای تجربه سناریوهایی که در ادامه ذکر کرده‌ایم، پا به این مجموعه بگذارید. اتاق فرارهای آنلاین مجموعه اسکیپ روم شامل معماهای جذاب، قفل‌های مختلف و چالش‌های هیجان‌انگیزی می‌شوند که ذهن گروه شما را درگیر خواهد کرد.

مجموعه اسکیپ مستر در اتاق فرارهای تهران

یکی از نکات جالب این بازی این است که در بدو ورود شما یک آژیر روشن می‌شود و شما تنها ۱۵ دقیقه فرصت دارید تا آن را خاموش کنید؛ در غیر این صورت پلیس وارد بازی می‌شود و شما را دستگیر می‌کند. در صورت خاموش کردن آژیر، تا سر رسیدن پلیس شما ۴۵ دقیقه بیشتر فرصت خواهید داشت. گروه «تایم فور فان»، با بهره‌گیری از تیم مجرب و کارآزموده به نقد، بررسی سرگرمی‌های نو و تولید محتوا برای معرفی و شناساندن آن‌ها به مخاطبان خود می‌پردازد.

اتاق فرار (تباهی) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله سبلان واقع شده است. اتاق فرار (خانه آدام توروگود) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله نیروی هوایی واقع شده است. اتاق فرار (کنستانتین) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله اشرفی اصفهانی واقع شده است. اتاق فرار (جنون) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله شریعتی واقع شده است. اتاق فرار (رستگاری بیولوژیکی) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله سعادت آباد واقع شده است. اتاق فرار ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله اشرفی اصفهانی واقع شده است.

مخاطب اسکیپ روم مگا اسکیپ آقایان و بانوان‌اند و تعداد نفرات هر بازی هم بین ۴ تا ۷ نفر است. که ما در اسپرت رزرو سعی کردیم لیست آدرس اتاق فرار یا اسکیپ روم های تهران را برای شما عزیزان آماده کنیم. اسکیپ تایم نیز یکی‌دیگر از مجموعه‌های اتاق فرارهای تهران است که در آن سه اتاق فرار وجود دارد. یک بازی جذاب و فان که معما‌هایش با تمامی معماهای دیگر از نظر جنس متفاوت است و سناریو بسیار جذابی و متفاوتی نیز دارد.

اتاق فرار شب شوم

پازل های اتاق و سایر بازی های ترسناک را به صورت آفلاین به صورت رایگان فرار کنید. صفحه “Escape Adventure Games” را ببینید ، همه تلاش های ترسناک را انجام دهید و منتظر بازی های ترسناک ترسناک تر باشید. خوب ایرادی نداره چون این سرگرمی خیلی جدیده و خیلی‌ها اشنایی خاصی باهاش ندارن ما تومجله اتاق فرارکلی مطلب راجع به این موضوع گزاشتیم.

از باز کردن قفل‌ها گرفته تا وارد کردن کد‌ها و …شما در این بازی به‌عنوان تیم سارق حرفه‌ای وار بانک می‌شوید و باید موجودی پنهان بانک را پیدا کنید و آن را سرقت کنید. در برخی از بازی‌های مجموعه اتاق فرار انیگما دست و پای بازیکنان در ابتدا بسته قیمت اسکیپ روم می‌شود. شما همچنین ممکن است مجبور باشید در تاریکی مطلق در بازی پیش بروید؛ پس اگر با این مسائل مشکل دارید، از شرکت در بازی اجتناب کنید.

  • وقتی وارد اسکیپ روم شدید، قبل از هر کاری همه چیز را خوب بررسی کنید.
  • ممکنه یه سری وسائل توی اتاق باشن که نباید بهشون دست بزنید.
  • این یعنی باید خودتان را برای مواجه با انواع اتفاقات فانتزی و ترسناک آماده کنید.
  • این اتاق فرار جذاب، با دارا بودن سناریو‌های متنوع، تمامی نیازهای شما را برای داشتن روزی جذاب پاسخ می‌دهد.

اتاق ها هر کدام دارای سناریوی متفاوتی به همراه یک دکور متفاوت هستند و گستره وسیعی برای لذت بردن شما را مهیا می کنند. لیست کامل اتاق فرارهای تهران دقیقا همان چیزی است که بازیکن‌های اتاق فرار به‌دنبال آن هستند. اینکه دقیقا بدانید چه مجموعه‌هایی وجود دارد، هرکدام از مجموعه‌ها چه اتاق‌هایی دارد، در کدام مناطق تهران واقع شده‌ است و چگونه می‌توانید بازی‌های آن‌ها را رزرو کنید. اتاق فرار (شکنجه) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله نارمک تهران واقع شده است. اتاق فرار (الرجیم) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله نارمک تهران واقع شده است.

کدام بازی بهترین انتخاب برای ماست؟!

همان طور که از اسم تسخیر مشخص است، این اتاق فرار تجربه‌ای ترسناک را برای شما رقم خواهد زد. اتاق فرار تسخیر با ۷۵ درصد معما و ۷۵ درصد ترس در انگیما در انتظار شما است؛ البته اگر آمادگی روبه‌رو شدن با روح یک دختربچه سرگردان را داشته باشید. به یک ماجراجویی ترسناک بروید ، برای فرار از اتاق معما حل کنید و در بازی های فرار ترسناک راه خروج از کابوس را پیدا کنید.

اسکیپ روم ایگور یکی از بازی‌های بسیار مهیج و در عین حال ترسناک را به اجرا می‌گذارد. سناریوی بازی به‌ این صورت است که در گذشته اتفاقات عجیب و مرموزی رخ داد که شروع به آسیب‌رساندن به شهرهای پیرامون خود کرد. اهالی آن شهرها بر این باور بودند که چیزهای عجیب‌وغریبی را تماشا می‌کنند که نمی‌توان به‌سادگی آن‌ها را اثبات کرد. مخاطب اتاق فرار ایگور آقایان و بانوان ۱۶ سال به بالا هستند و تعداد نفرات هم از ۴ تا ۷ نفر است. بازی از این قرار است که شما و همراهانتان در یک شب بارانی در شهر مونرو برای گذران آخر هفته به خارج از شهر رفته‌اید. ناگهان خودروی شما دچار مشکلی می‌شود و شما به‌دنبال کمک، خود را به اولین منزل در نزدیکی جاده می‌رسانید.

لیست بهترین و ترسناک ترین اتاق فرارهای تهران شرق و غرب، شمال و جنوب تشریفینو

اتاق فرار متل بوداپست از بازی‌های جذاب مجموعه با درجه سختی ۷۵ درصد است. در این بازی شما در بدو ورود به اتاق ۳۱۳ این متل حبس می‌شوید و باید رمز، کارت و کلید خروج را پیدا کنید. مجموعه مرکز بازی‌های فکری، بزرگ‌ترين مرکز بازی‌های فکری و اتاق فرار در خاورميانه و در شهر تهران است و تنها نماینده رسمی «برین گیم» در ایران به شمار می‌آید. این مجموعه شامل دو بخش، اتاق های فرار مشتمل بر ۶ اتاق مختلف، بازی‌های متنوع روميزی و شب‌های مافیا است . در اتاق فرار کلبه وحشت مجموعه انگیما فضایی ترسناک و همراه با توهم را تجربه خواهید کرد. این بازی با سختی ۷۰ درصد معما و ۷۰ درصد ترس، تجربه‌ای جالب برای شرکت‌کنندگان است.

شما قرار است به خانه اولین مبتلا بروید و سرنخ‌هایی در چهار شب مختلف به دست آورید. اگر علاقه به یک فضای پیچیده و کمی چالشی برای هر فردید، این اتاق فرار به‌شدت به شما پیشنهاد ‌می‌شود زیرا نه‌تنها شما از نظر گروهی بلکه از نظر انفرادی نیز می‌توانید خود را محک بزنید. اتاق فرار آسانسور نیز از آن دسته بازی‌هایی است که در آن شما نقش منفی دارید اگر علاقه به سرقت‌های برنامه‌ریزی‌شده دارید این اتاق برای شما بسیار مناسب است. این مجموعه دو اتاق فرار با نام اره و آسانسور دارد که هر دو جذابیت‌های خود را دارد و در ادامه به شما معرفی می‌شود.

در هرکدام از اتاق فرارهای ذهن برتر مخاطب با ماجراها و داستان‌های متفاوت و شگفت‌انگیز روبه‌رو خواهد شد. اگر علاقه دارید تا مانند ابرقهرمان‌ها به نجات دیگران برخیزید، این اتاق فرار ترسناک و دلهره‌آور می‌تواند برای شما بسیار مناسب باشد. در مجموعه اسکیپ هوم ما برای شما دو اتاق فرار با نام‌های پاپوش و خانه اشباح را معرفی می‌کنیم و امید بر آن است، این اطلاعات برای شما مفید واقع شود. همان طور که از اسم این اتاق مشخص است، در این محیط قرار است با کلی ترس روبه‌رو شوید.

اسکیپ رومبا آن‌ها مواجه می شوید، نیاز نیست خیلی باهوش یا قوی باشید و یا حتی تحصیلات عالیه داشته باشید، فقط کافیست کمی خلّاقیت داشته باشید، استدلال کنید و از همه مهمتر در کار گروهی موفق عمل کنید. پیشنهاد ما به دوستانی که تجربه اتاق فرار ندارند در ابتدا بازیهایی با درجه سختی متوسط و همچنین ژانرهای غیر ترسناک است که بتونن با چهاچوب اولیه این سرگرمی آشنا بشن. اگر قبلا هم تجربه بازی دارید پیشنهاد می‌کنیم سبکهای متفاوت امتحان کنید و هرچه حرفه‌ای‌تر شدید سراغ بازیهایی با درجه سختی بیشتر برید. ژانر کاراگاهی، پلیسی، ترسناک، معمایی از معروفترین ژانرهای اتاق فرار است که هرکدامشان می توانند تجربه متفاوتی برای شما داشته باشد. شما در مجله اتاق فرار می توانید جدیدترین اتاق فرار تهران و کرج را مشاهده و رزرو اتاق فرار خود را به آسانی انجام دهید.

مجموعه اسکیپ آف هارور

اتاق فرار (مردگان) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله تهرانپارس واقع شده است. اکثر افرادی که علاقه‌مند به اتاق فرار هستند، ژانر وحشت، دلهره و ترس را انتخاب می‌کنند. در اینفینیتی نیز، می‌توانید سناریوهای ژانر وحشت را تجربه کنید و با پرسنلی حرفه‌ای و کار بلد، ساعات خوشی را در کنار دوستان‌تان بگذرانید. همه مهمانان عزیز و بازیکنان گرامی را بیمه می‌کند اما حادثه خبر نمی‌کند. اتفاقات تصادفی همیشه ممکن است رخ دهند و به همین دلیل شما تعهدنامه‌ای را امضا می‌کنید که مشخص می‌کند با آگاهی به تمام شرایط وارد اتاق‌های فرار بازی ترسناک شده‌اید. ممکن است دوست داشته باشید در زمان بازی و حل معمای اتاق فرار کمی بترسید و شاید هم دوست ندارید ترس‌های ناگهانی را تجربه کنید.

سناریوی داستان اتاق فرار اسکیپ مستر به‌ این صورت است که یکی از دوستان افراد شرکت‌کننده به‌مدت چند روزی است که گم شده است و از او خبری نیست. نامه‌ای به‌دست شما می‌رسد که حاوی این است که شما باید به سردخانه‌ای بروید. بازی از این قرار است که شما و همراهانتان در یک شب بارانی در شهر مونرو برای گذران آخر هفته به خارج از شهر رفته‌اید.

بازی برگرفته از فیلم سجین ۳ است اگر فیلم را مشاهده کنید از بازی لذت بیشتری خواهید برد. بلافاصله بعد از رزرو با شماره مجموعه تماس بگیرید اتاق فرار اورشلیم در ژانر ترسناک اجرا می شود. و با توجه به فضاسازی که دارد امکان حذف ترس وجود ندارد لذا موکدا توصیه میشود اگر تحت تاثیر بیماری قلبی یا تنفسی هستید از رزرو این بازی جدا خود داری کنید. اتاق فرار (جزا) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله تهرانپارس واقع شده است. اتاق فرار (ملودی مرگ) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله خیابان دولت واقع شده است.

در زمستان سال ۱۳۹۸موفق شد برای اولین بار بازی اتاق فرار را به عنوان یکی از محصولات خود در استان تهران راه‌اندازی کند. هدف اصلی تیم ما، طراحی و اجرای بازی‌های اتاق فرار و همچنین بازی‌های معمایی در فضای واقعی است. اتاق فرار طهران ۱۳۴۶ از بازی‌های کلاسیک اسکیپ روم با سبک جنایی و درجه سختی ۹۰ درصد است.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار