معرفی بهترین لپ تاپ های دنیا موجود در بازار ایران در سال 1401

نهایت سرعت انتقال داده از این پورت (Micro SD: 1.7 MB/s, Micro SD-HC: 1.5 MB/s, Micro XD: 1.7 MB/s) مقدار هست. در حالت نهایت روشنایی و استفاده از حداکثر قدرت پردازشی میزان تحمل باتری 1 ساعت و 50 دقیقه هست . بعد از پردازنده ، میزان حافظه رم لپ تاپ روی قدرت پردازشی دستگاه اهمیت داره ، هر چقدر میزان رم بالاتری در اختیار داشته باشید ، میتونید همزمان برنامه های بیشتری اجرا کنید. در این مطلب سعی کردیم سری لپ تاپ ها یا بهتر بگوییم، بهترین لپ تاپ ها تا 10 ، 15 ، 20 ، 25 و 30 میلیون تومان را بررسی کنیم. خواهش میکنم. خیلی خوشحالیم که میتونیم کمکتون کنیم.

حسگر اثر انگشت در الیت بوک 8740w برای افزایش امنیت دستگاه تعبیه شده و وظیفه احراز هویت صاحب دستگاه رو به عهده داره. لپ تاپ استوک hp elitebook 8540p دارای انواع و اقسام پورت هاست که شامل : 5 تا پورت USB که سه عدد پورت usb2 و دو عدد پورت usb3 در کنار پورت های LAN, Modem, FireWire 400, eSATA, DisplayPort, VGA-out, Headphone, microphone, Card Reader, SmartCard, ExpressCard54 ,DVD Writer, Docking Station Port, Kensington Lock در لپ تاپ صنعتی الایت بوک 8540p دیده میشه. مزیت لپ تاپ elitebook 8740w اینه که هر دو پورت Audio-in (microphone) jack و Audio-out (headphone) jack رو به صورت جداگونه داره بر خلاف لپ تاپ های امروزی که این دو پورت با هم ادغام شده و برای استفاده همزمان از هدفون و میکروفون نیاز به خریدن کابل تبدیل 1 به 2 دارن. با نگاهی به مسیر تغییر و تحول لپ تاپ ها می توانیم بگوییم لپ تاپ هایی که در حال حاضر از آنها استفاده می نماییم در ابتدا ظاهری بسیار ساده و ابتدایی داشتند.با بررسی تاریخچه ی این لپ تاپ ها می توانیم بررسی نماییم چطور این دستگاه های ساده به لپ تاپ های امروزی تبدیل شده اند.

لپ تاپ hp elitebook 8540p از رم DDR3 PC3-10600s 204-pin تا حداکثر 8 گیگابایت پشتیبانی میکنه که برای اکثر برنامه ها کافیه ، میزان فرکانس کاری رم در این لپ تاپ 1333 mhz هست ، که سرعت مطلوبی داره و رضایت بخش هست. از نکات قابل توجه این لپ تاپ می توان به 512 گیگابایت حافظه NVMe SSD اشاره کرد که فوق العاده پر سرعت است. برای مثال لپ تاپ شما پورت usb3 نداره ولی از اکسپرس کارت پشتیبانی میکنه ، شما میتونید با خرید اکسپرس کارت usb3 ، ورژن 3 پورت usb رو به لپ تاپتون اضافه کنید و با استفاده از انواع دیگری از اکسپرس کارت ها میتوان کارت صدا، گرافیک و کارت شبکه به لپ تاپتون اضافه کنید. لپ تاپ hp 8540p از سری Elitebook (الایت بوک) کمپانی HP است ، این لپ تاپ برای کسانی در نظر گرفته شده که می خواهند لپ تاپ شون استاندارد های بالایی از نظر قیمت ، کیفیت و اطمینان داشته باشه ولی به دنبال قدرت سخت افزار بالا نیستن. اگر به دنبال خرید یک لپ تاپ ایسر حرفه ایی و مناسب برای کار یا هدف خاص خود هستید، حتما به فروشگاه معتبر با تنوع بالایی از لپ تاپ مراجعه کنید.

کلا بایوس و درایور های لپ تاپتون رو آپدیت کنید چون باگ های اون رفع میشه و به امکانات اون اضافه میشه. داک DOCK به وسیله ای میگن که درگاه و پورت های جدیدی رو به دستگاه اضافه میکنه ، حالا اون دستگاه میتونه موبایل باشه ، لپ تاپ باشه و … کاربرد دارن. چون لپ تاپ elitebook 8540w یک لپ تاپ صنعتی هس ، این درگاه باید وجود داشته باشه تا در ادارات برای انجام کار ها مورد استفاده قرار بگیره. مزیت این لپ تاپ اینه که دو پورت جدا و اختصاصی داره یکی برای ورودی میکروفون و یکی برای خروجی هدفون. مزیت پورت FireWire نسبت به USB اینه که شما میتونید 63 تا دستگاه جانبی (البته دستگاه ها باید 2 پورت داشته باشن) رو به صورت زنجیروار به این پورت وصل کنید و همزمان با تمام این 63 دستگاه با نهایت سرعت bus به صورت همزمان کار کنید چیزی که در پورت usb خبری ازش نیست.

بالا بودن سرعت خواندن و نوشتن تصادفی IOPS در هارد ها مهمترین نقش رو در اجرای روان سیستم عامل داره ؛ داشتن هارد پر سرعت روی سیستم، علاوه بر این که سیستم خیلی سریع تر بوت میشه و بالا میاد ، برنامه ها ، بازی ها ، پوشه ها و تمام فایل ها سریع تر بارگذاری میشن. پیشنهاد گجت استوک به شما اینه که یدونه SSD و یدونه HDD داشته باشین ، اس اس دی رو به بخش اصلی لپ تاپ (پورت sata که باید حتما پشت لپ تاپ رو باز کنید ) متصل کنید و هارد رو از طریق کدی جای دی وی دی رایتر لپ تاپتون قرار بدین به این صورت که سیستم عامل دلخواه خودتون (ویندوز ، لینوکس ، مک و …) و نرم افزار ها و بازی هاتون رو روی SSD نصب کنین و فایل های آرشیو ، اهنگ ها ، ویدیو ها و … اگر شما نیاز به دی وی دی رایتر ندارین راحت میتونین با استفاده از قطعه براکت به اسم کَدی CADDY هارد دوم به لپ تاپ خودتون اضافه کنین. اگر شما نیاز به دی وی دی رایتر ندارین راحت میتونین با استفاده از قطعه براکت به اسم کدی CADDY ، هارد دوم به لپ تاپ خودتون اضافه کنین.

معلوم کنید که چرا قصد دارید لپ تاپ بخرید و از لپ تاپ خود چه انتظاراتی دارید. ” احتمالا جواب خواهد داد که بهتر است به سراغ کنسول بازی بروید یا یک کیس گیمینگ بخرید و یک سیستم مناسب برای خودتان جمع کنید. با این قفل شما میتونید در لپ تاپ الیت بوک خودتون رو قفل کنید. اگه نظر من رو بخواین یک لپ تاپ نو رو ترجیح میدم. به همین دلیل این نوع پردازنده را معمولا در لپ تاپ های ایسوس پایین رده مشاهده میکنیم. درگاه ورودی میکروفون Audio-in (microphone) jack برای اتصال میکروفون خارجی به لپ تاپ جهت ضبط صداست. این درگاه از انواع کارت حافظه Micro SD ، Micro SD-HC و Micro XD پشتیبانی میکنه.

وب کم 2 مگاپیکسلی لپ تاپ در بالای صفحه نمایش قرار گرفته ، در کنار اون چراغ کیبورد دیده میشه که علاوه بر اینکه در شب برای دیدن نوشته های روی کیبورد استفاده میشه ، در تامین نور هنگام شب در مکالمه تصویری کاربرد داره. میزان حداقل استفاده انرژی لپ تاپ در هنگام استفاده 20 تا 50 وات ساعت و حداکثر استفاده در حالت فول لود پردازنده و گرافیک 155 وات ساعت میرسه ؛ یعنی اگر از لپ تاپ خودتون از نهایت قدرتش با بیشترین روشنایی استفاده کنید ، باتری 50 دقیقه توان جواب گویی داره. رم بالا و گرافیک 4 این لپ تاپ در کنار سخت افزار قدرتمند، با توجه قیمتی که دارد باعث شده تا یک گزینه بسیار عالی برای کارهای گرافیکی و انجام بازی محسوب شود. در کنار سخت افزار قابل قبول، قیمت مناسب لپ تاپ Ideapad 330-NXB آن را یک گزینه مناسب برای کاربردهای اداری، مولتی مدیا، وب گردی و مواردی از این دست نموده است. ماژول های سیمکارت برای انواع مختلفی از لپ تاپ ها تولید میکنن. علاوه بر پورت های بالا ، لپ تاپ 8540p دارای حسگر اثر انگشت ، ماژول سیمکارت ، وب کم 2 مگاپیکسلی ، چراغ مطالعه ، میکروفون های استریو با کیفیت می باشد تا تمام نیاز های شما رو برای برقراری انواع تماس های صوتی و تصویری برآورده کنه.

لپ تاپ استوک hp در کنار برند های دیگری مثل lenovo و dell از بهترین ها هستن. میشه گفت لپ تاپ استوک HP Elitebook 8540p از نظر قیمت و عملکرد یک مدلی بینابین دو مدل HP Elitebook 8540w و HP Probook 6540b به حساب میاد. لپ تاپ HP Mobile Workstation 8740w هم مثل اکثر لپ تاپ ها از داک استیشن پشتیبانی میکنه. لپ تاپ hp elitebook 8740w ورک استیشن سطح بالای hp اخرین قدرت پردازشی ممکن رو در میان رقیب های خودش داره. همچنین میتونید با کابل دو سر نری (کابل AUX) ، لپ تاپ خودتون رو به اسپیکر خانگی خودتون متصل کنید و از صدای بلندتر هنگام پخش اهنگ ها لذت ببرین. وب کم 2 مگاپیکسلی لپ تاپ hp8740w در بالای صفحه نمایش قرار گرفته ، در کنار اون چراغ کیبورد دیده میشه که علاوه بر اینکه در شب برای دیدن نوشته های روی کیبورد استفاده میشه ، در تامین نور هنگام شب در مکالمه تصویری کاربرد داره.

سوال اینجاست که این لپ تاپ چیست؟ این محصولات تنوع قیمت مناسبی هم دارند. همچنین در این لپ تاپ خبری از صفحه نمایش با دقت Full HD که توی مدل مشابه اون یعنی لپ تاپ hp 8540w شاهد بودیم، نیست اما از نظر کیفیت ساخت ، تنوع پورت ها این لپ تاپ گارانتی شده است. 2. ویژگی های یک لپ تاپ خوب چیست؟ در این مطلب بهترین مینی لپتاپ های 2022 را به شما معرفی میکنیم و مشخصات بهترین لپ تاپ مینی جدید را بررسی میکنیم. سیستم عامل این لپ تاپ اندلس هست که آفیس رو ساپورت نمیکنه و کلا کاربرد خاصی نداره. نوتبوکهای ارزان قیمت یا کرومبوک که دارای سیستم عامل کروم هستند یا سیستمهای ویندوز سطح پایین با کمترین حافظه و پردازندههای کند هستند مانند HP Stream 11 و Dell Inspiron 11 3000. آنها را به عنوان کامپیوترهای ثانویه به کار بگیرید یا به کودکان بدهید. بررسی نظرات خریداران این لپ تاپ در دیجی کالا نشان میدهد که اکثر آنها از خریدشان راضی هستند و این لپ تاپ توانسته انتظارتشان را از یک لپ تاپ 9 میلیون تومانی برآورده کند.

باتری لپ تاپ hp 8740w در دو نوع 8 سلولی لیتیم آیون با توان 73 Wh و توان 68 WH وات ساعته که میتونه لپ تاپ رو در حالت کمترین روشنایی و خاموش بودن WLAN تا 1 ساعت و 51 دقیقه روشن نگه داره. ثمره این تکنولوژی ، غلظت بالای رنگ مشکی بخاطر کنتراست عالی این نمایش گر، در کنار زنده بودن رنگ ها و روشنایی رضایت بخشه که مصرف کننده رو مجذوب خودش میکنه. لپ تاپ ، کیبورد ، مادربرد ، ال سی دی و ال ای دی لپ تاپ ، هارد دیسک ، رم ، کابل فلت ، لولا و پورت برق مفتخر است امروز مستقیم با شما به صورت مستقیم در تعامل باشد تا شما مصرف کننده گرامی کالایی با کیفیت را با قیمت مناسب تهیه کنید. من خودم کلا طرفدار لپ تاپ های گیمینگ ایسوسم.

مزیت پورت FireWire نسبت به USB اینه که شما میتونید 63 تا دستگاه جانبی (البته دستگاه ها باید 2 پورت داشته باشن) رو به صورت زنجیروار به این پورت وصل کنید و همزمان با تمام این 63 دستگاه با نهایت سرعت bus به صورت همزمان به کار بگیرید در صورتی که در پورت usb دستگاه ها قادر نیستن به هم وصل بشن. مدل درگاه FireWire که در لپ تاپ Hp 8540w قرار داره از نوع i.link-type 1394.a Four-pin هستش که طبق بررسی های صورت گرفته نهایت سرعت انتقال داده توی این پورت 34.5 MB/s که مقدار قابل قبولیه. درگاه فایروایر یا IEEE 1394 یه نوع درگاه استاندارد برای اتصال انواع دستگاه های الکترونیکی مثله چاپگر ها و اسکنر ها ، دوربین های دیجیتال ، هارد اکسترنال ، دستگاه های پزشکی ، کارت صدا ، پلیر های DV و DV Cam و انواع تجهیزات حرفه ای میکسر و تدوین و مونتاژ صدا به لپ تاپه. تو خصوصیاتی که برای لپ تاپ های برنامه نویسی اندروید علاوه بر پردازنده و رم مهمه، سرعت حافظه ی ذخیره سازی لپ تاپه که خیلی مهمه، چون وقتی توی هزاران خط کد نویسی بخوای یک متریال یا فایل اولیه رو فراخوانی کنی نباید وقت زیادی ازتون بگیره.

Docking Station Port دقیقا زیر لپ تاپ قرار گرفته (برعکس بقیه ی پورت ها که در لبه ها قرار گرفتن) و داک زیر لپ تاپ قرار میگیره و بهش متصل میشه و این عمل باعث میشه که لپ تاپ کمی از روی سطح میز یا زمین فاصله بگیره و موجب حرکت جریان هوا در زیر لپ تاپ میشه و به خنک تر شدن دستگاه کمک میکنه ، داک استیشن علاوه بر خنک کردن لپ تاپ چندین پورت جدید رو اضافه میکنه تا مشکل کمبود پورت usb و سایت laptop-tech … قفلی است که از باز شدن درب لپ تاپ جلوگیری میکند. در ادامه به نقد و بررسی لپ تاپ hp 8540p می پردازیم با گجت استوک همراه باشید !

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار