معیارهای انتخاب بروکر فارکس برای ایرانیان ⭐️⭐️⭐️

بروکرهای ECN یک ورژن وسیع از بروکرهای STP هستند. با علاقه همه چیز را بازگو می کرد و از من می خواست که پیشنهادات خودم را ارائه دهم. از کلاهبرداری های فارکس که به شما وعده معاملات بدون ضرر، سیگنال های تضمینی و سود تضمین شده را ارائه می دهند اجتناب کنید زیرا هیچ چیز در معاملات فارکس تضمین نمی شود. بهتر است در ابتدا استراتژی خود را مشخص کنید که در معاملات چه گزینهای برایتان الویت دارد، سپس بر اساس آن بهترین بروکر فارکس مناسب ایرانیان را انتخاب کنید. بروکر های فارکس ممکن است حساب های معاملاتی مختلفی را به شما ارائه دهند که این حساب ها می تواند از نوع در هنگام انتخاب بروکر Forex توجه کنید که چه نوع حسابی به شما ارائه می شود تا از همه لحاظ با میزان سرمایه و استراتژی تجاری شما متناسب باشد. ارزش کم ین نسبت به دلار تا حدودی به دلیل کاهش کمی و سیاست های نرخ بهره پایین ژاپن است. با این حال، بیت کوین نتوانست به بالاترین سطح خود ادامه دهد و کاهش جدیدی را زیر 44000 دلار آغاز کرد. با این حال، فشارهای تورمی ماهانه تعدیل شد زیرا قیمت کالاها، به استثنای مواد غذایی و انرژی، با بیشترین کاهش در دو سال اخیر مواجه شد.

این بازار بر اساس معاملات به پنج بخش: سیدنی، ژاپن، فرانکفورت، لندن و سایت بروکر فارکس (فقط روی وب سایت بعدی کلیک کنید) نیویورک تقسیم سایت بروکر فارکس میشود. همچنین زمان اجرای معاملات نیز در حسابهای بروکر بسیار سریع بوده و مورد رضایت واقع شده است. معمولا بروکرها یا کارگزارها از انواع روش های پرداخت پشتیبانی می کنند و به شما اجازه می دهد به عنوان یک ایرانی واریز خود را انجام دهید و سریع سود خود را دریافت کنید. بیشتر کارگزاران انواع سهام ها را ارائه می دهند، در حالی که برخی از کارگزاری ها بعضی از سهام های انتخاب شده را ارائه می دهند. شما میتوانید، خرید ارز را به صورت خرید سهام در یک کشور خاص در نظر بگیرید. بهطور تقریبی تریدرهای ۱۵۰ کشور در جهان از خدماتی که این بروکر ارائه میدهد استفاده میکنند. در غیر اینصورت، خطرهای بزرگی در این بازار بزرگ تریدرهای مبتدی را تهدید میکند. این دستور اغلب برای معامله گران حرفه ای تر و حساب های بزرگ تر ارائه میشود.

در بخش بعدی، شمارهتان را درج نمایید و حتماً توجه داشته باشید که شماره واقعیتان باشد، چرا که از این شماره بعنوان موارد با اهمیتی مانند تأیید انتقال وجه یا ورود به بروکر روبوفارکس استفاده خواهد شد. پس نقل و انتقال آنی در کارگزاریهای فارکس یکی از مهمترین ویژگیهای یک بروکر خوب است. در نهایت پس از انجام شدن معامله هم بروکر فارکس کارمزد خود را از این معامله به دست می آورد. پس از این با توجه به آموزشها، اهداف و صلاحدید خود یک جفت ارز را ترید کنید. اما پیش از همه چیز لازم است یک کارگزاری یا بروکر مطمئن برای فعالیت خود انتخاب کنید. بروکر آلپاری نزدیک به دو دهه است که مشغول فعالیت در بازار فارکس است. دفتر مرکزی بروکر آلپاری در موریس واقع شده است و بیش از تریدر در آن مشغول فعالیت هستند. همانطور که در تعریف فوق خواندید، نرخ بهره بسته به فعالیت تجاری شما قابل پرداخت یا دریافت است. بازارها برای شش جلسه سیاست باقی مانده در سال جاری، هشت افزایش نرخ بهره را پیشبینی میکنند.

پس حتماً قبل از انتخاب بروکر، تمام قوانین آن را مطالعه کنید تا مشکلی در این مسیر برای شما ایجاد نشود. قبل از معامله در فارکس، باید به یادگیری فارکس بپردازید و همیشه باید دانش خود را افزایش دهید. این ویژگی برای مبتدیانی که هنوز در تجارت فارکس تازه کار هستند ضروری است و دوست ندارند ضمن یادگیری نحوه معامله و تجارت، سرمایه خود را از دست بدهند. بروکری را انتخاب کنید که کمک به حال معامله گر باشد یعنی به طور مداوم اخبار اقتصادی را در اختیارتان قرار میدهد و همزمان تحلیل های لازم در ارتباط با اخبار و تاثیر آن بر بازار را منتشر میکند. شایان ذکر است که تیم اصلی پشت سر این بروکر همان تیم فارکس­ تایم است که از اعتبار مناسبی در بین ایرانیان برخوردار بوده و بیش از 15 سال سابقه فعالیت و خدمات­دهی در بازارهای مالی را داشت که البته در حال حاضر با ایران قطع همکاری کرده است، شاید بتوان این مورد را نقطه قوتی برای بروکر تازه کار کپیتال اکستند در نظر گرفت. همان طور به صورت بولد شده مشاهده می کنید، مخفف این عبارات آمده است که برای فعالیت در فارکس حتما به ان ها نیاز پیدا خواهید کرد. این کارگزار فارکس یکی از بهترین انتخاب ها برای کسانی است که تازه می خواهند معاملات فارکس را شروع کنند، زیرا پلتفرم آنها بسیار ساده طراحی شده است.

داشتن رگولاتوری معتبر بینالمللی، یک امتیاز برای بروکرها محسوب میشود. شمشیر ولگرد یک روش فوق العاده خوب شکست خط EMA هست، مناسب برای تمام تایم فریم ها و جفت ارزها. اگر علاقه مند به معامله کردن در تایم خبر هستید، بهتر است از حساب های با اسپرد ثابت استفاده کنید. این کارمزد در بین بروکرها متفاوت است، از بین بهترین بروکر فارکس که میتوانید انتخاب کنید، هر کدام در ازای هر معامله از شما کارمزدی را دریافت میکنند. میزان اسپرد با توجه به نوع بروکر و نوع حساب متفاوت میباشد. کمترین مقدار در بروکر های مختلف متفاوت است و ممکن است ۱۰، ۲۵ یا ۵۰ باشد که برای شروع مناسب است. این مقدار مطابق با چه معیارهایی است ؟

ما برای شفافیت بیشتر و راهنمایی مناسب شما به تحقیق و بررسی در بین نظرات کاربران این بروکر چه در ایران و چه در کشورهای دیگر پرداختیم و مجموعهای از نظراتی که بیشترین تعداد اشتراک را داشتند در ادامه عنوان کردهایم. در تمامی بروکر های معتبر احراز هویت کاربران اجباری می باشد. البته نمیتوان ادعا کرد که به دلیل عدم دریافت رگولاتوری های معتبری مانند NFA,FCA، FINMA، FRA و دیگر موسسات معتبر اعتباربخشی به بروکرها (لیست رگولاتورهای معتبر را میتوانید از اینجا مطالعه کنید) این بروکر کلاهبردار است. اما قبل از آن بهتر است تا کتاب های “پیش بینی قیمت سهام در بورس” و “راهنمای کامل اندیکاتورها و نمودارهای رایج در تحلیل تکنیکال” را مطالعه کنید تا با آمادگی بیشتر به سراغ مباحث پیشرفته تر بروید. برای اطمینان از امنیت وجوه خود و اطمینان از اینکه همه وجوه به طور ایمن بازگردانده می شوند، بررسی های امنیتی زیادی وجوددارد که قبل از پردازش برداشت باید تکمیل شوند. همچنین گزینه پرداخت باید کمترین هزینه و سریع را برای پردازش پرداخت ها فراهم کند. واریز/ برداشت آسان Easy Deposit/Withdrawal – به عنوان یک تریدر فارکس، شما باید یک کارگزار را انتخاب کنید که از گزینه های پرداختی که در ایران کار می کند پشتیبانی کند.

اما خلاصه ش اینه که هر رگوله ای که مجبور به رعایت شرایط سازمان مبارزه با پولشویی باشه نمیتونه با ایرانیا کار کنه. پرایس به معنای «قیمت» است و در فارکس به قیمت هر سیمبل، پرایس گفته میشود. در واقع به پرشهای شدید و ناگهانی قیمت در بازار فارکس، هایک گفته میشود. این پیمان به “پیمان پلازا” معروف شد و باعث سقوط شدید ارزش دلار امریکا شد. همیشه در نظر داشته باشید جفت ارز فارکس فقط محدود به جفا ارز یورو دلار نیست و می توانید با بررسی رفتار ارز ها موقعیت های خوبی برای ترید پیدا کنید. اگر شما هم جز این دسته از افراد باشید، حتما می دانید که برای موفقیت در فارکس باید به دنبال معتبرترین بروکرهای فارکس در ایران باشید. این کشور تهدید خود مبنی بر توقف جریان گاز به کشورهایی را که از پرداخت هزینه سوخت به روبل روسیه خودداری می کنند، با قطع عرضه به لهستان و بلغارستان در روز چهارشنبه، دنبال خواهد کرد. در حال حاضر، آلپاری حدود دو میلیون مشتری، از ۱۵۰ کشور مختلف را خدمترسانی میکند. حال شما بعد از مدتی متوجه میشوید که قیمت دلار ریزشی خواهد شد و نسبت یورو به دلار افزایشی میشود. وقتی این اتفاق میافتد، شما ضرر را کامل متحمل میشوید.

شما حتی اگر یک تریدر موفق در بازار بورس ایران هستید، برای فعالیت در فارکس باید بروکر های مختلف را با دقت مورد بررسی قرار دهید. بروکرهایی که شما را به عنوان یک تریدر ایرانی می شناسند و میتوانید در بازارهای فارکس، سهام ، ETFs ، باینری آپشن ها، CDF و حتی ارزهای دیجیتال مانند اتریوم و بیت کوین فعالیت کنید. بین بروکرهای فارکس متعدد که در بازار فعالیت دارند، تعدادی از آنها در میان ایرانیان اعتبار بیشتری دارند. از نظر درصد نظرسنجی بین کاربران، 75 درصد اعلام رضایت کامل داشتند. باید در نظر گرفت که پشتیبانی بروکر ها میتوانند برای تازه کاران بسیار مهم باشد وجود پشتیبان با زبان مادری شما در بروکر بسیار میتواند شما را برای قدم گذاشتن در این مسیر یاری کند، توضیح مواردی مثل : قوانین کار، شرایط معامله، کار با پلتفرم، مشکلات ناگهانی در حساب، طریق درست شارژ حساب (مخصوصا شارژ ریالی برای ایرانیان عزیز)، مسابقات و جوایز و خیلی موارد مشابه، نکاتی هستند که باید به آن دقت کنید و در صورت لزوم جزو آیتم های شما در انتخاب بروکر مناسبتان باشد. امکان استفاده از خدماتی مانند پرفکت کانی نیز برای واریز و برداشت از حسابهای این بروکر وجود دارد.

یک تریدر برای آن که بتواند در بازار فارکس دست به معامله بزند، ابتدا باید یک بروکر فارکسر را برگزیند. یک کارگزار فارکس ممکن است 10 برابر کمتر از کارگزار دیگر به شما بابت همان تجارت، پرداخت کند. یک کارگزاری فارکسر، واسطه ای است که با برقراری ارتباط میان معامله گران و بازار اصلی، شرایط مناسب برای پیش بردن معامله را فراهم می کند. GSLO اطمینان حاصل می کند که دستور توقف شما با قیمت توقف مشخص شده شما اجرا می شود، اما کارگزار شما ممکن است از شما بخواهد که برای استفاده از آنها هزینه ای بپردازید. پس از انتخاب بروکر مورد نظر، باید در آن نسبت به افتتاح حساب واقعی در کارگزاری فارکسر اقدام کند.

در حال حاضر معامله گران و تریدر ها در بازار فارکس از چند تایم فریم به صورت همزمان برای انجام معاملات بهتر استفاده مینمایند. افراد با تجربه بیش تر و حرفهای تر در بازار فارکس معمولاً از اصطلاح ترید برای انجام معاملات در این بازار استفاده مینمایند. حجم معاملات جفت ارز های غیرمعمول نسبت به جفت ارز های اصلی و فرعی کمتر می باشد. به عنوان مثال در جفت ارز یورو و دلار ارز یورو ارز اصلی و ارز دلار ارز کیوت می باشد. داشتن کارگزاری که در آن سرعت نقل و انتقال پول زیاد باشد و همچنین از پشتیبانی به زبان فارسی برخوردار باشد، یکی از اصلیترین دغدغههای کاربران ایرانی است.

همچنین باید از استفاده از لوریج بیش از حد خودداری کنید زیرا ممکن است ضرر شما را بیشتر کند و سریعتر از آنچه فکر می کنید تمام پول خود را از دست بدهید. اگر نتوانید پول مورد نیاز را به حساب خود اضافه کنید، کارگزار تمام معاملات باز شما را می بندد تا از منفی شدن حساب جلوگیری کند. سقوط ارزش ین ژاپن باعث شده تا جفت ارز USDJPY به محدوده ۱۳۰ بالا بیاید. بالا بودن سرعت انجام معاملاتی، یکی از انتظاراتی است که تریدرهای اسکالپر از کارگزاری دارند. بسیاری از ایرانیان این سوال در ذهنشان است که کدام بروکرها در ایران فعالیت دارند، اما در پاسخ به این سوال باید بگوییم که هیچ کارگزاری فارکس در ایران نمایندگی ندارد، با این حال بسیاری از بروکرها شعباتی برای ارائه خدمات به کاربران کشورهای خاص دارند که از طریق این شعبات خدمات رسانی میکنند.

وقتی با معاملهگران با سابقه همصحبت میشوید قطعا خاطرات خوبی از بروکرهای بی اعتبار و متخلف ندارند، این بروکرها با ارائه اطلاعات دروغ و تبلیغات نادرست سعی دارند تا افراد تازه کار و نا وارد را که به تازگی وارد بازار فارکس شدهاند گول بزنند و از این کار نفع زیادی ببرند. سعی کنید هنگام ثبت نام در بروکر با پشتیبانی آنها تماس برقرار کنید تا بررسی کنید که واحد پشتیبانی آنها چگونه عمل می کنند. هرچند افراد زیادی در گروه های تلگرامی هستند که از این سیگنال ها استفاده می کنند و بسیار راضی هستند. نکته قابل ذکر این است که در تمامی این بروکرها معامله گران ایرانی نمی توانند به صورت مستقیم فعالیت داشته باشند و باید به واسطه صرافی هایی از جمله تاپ چنج و وب مانی در این بروکر ها فعالیت کنند.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار