پشتيبان شبکه سونت پیمانکار حوزه شبکه های کامپیوتری

شبکه کامپیوتری مجموعه‌ای است که از روتر، سوییچ ، پرینتر تحت شبکه، کامپیوترهای متصل به سوییچ و غیره تشکیل شده است. در سازمان های بزرگ، یک دیتاسنتر دارای رک سرورها و غیره بخش های مختلف سازمان را بهم متصل می پشتیبانی از شبکه‌های کامپیوتری کند. در این مقاله از سری مقالات آموزشی وب سایت ترازنت به بررسی کامل در رابطه با شرح وظایف یک پشتیبان شبکه پرداختیم. گفتیم که یک متخصص پشتیبان باید دارای دو دسته مهارت‌های فنی و غیر فنی باشد، برآیند این فعالیت‌ها باعث خواهد شد تا فرد در این شغل پذیرفته شود و پیشرفت زیادی داشته باشد. مهارت‌هایی که یک پشتیبان شبکه باید داشته باشد را می‌توان به دو دسته مهارت‌های فنی و مهارت‌های غیر فنی تقسیم بندی کرد.

  • پشتیبان شبکه کیست و چه وظایفی به عهده دارد، یکی از سؤالاتی است که هنگام استفاده از خدمات شبکه و پشتیبانی شبکه برای بسیاری از مدیران مطرح می‌شود.
  • چنانچه به دلایل مختلف مشکلات و ایراداتی در شبکه به وجود آید، کارشناسان شبکه وظیفه دارند به این مشکلات رسیدگی کرده و آن را برطرف نمایند.
  • معمولاً کسانی که دارای مدرک تحصیلی در یکی از این رشته های علوم کامپیوتر، مهندسی نرم افزار و یا مهندسی IT هستند وارد این شغل می شوند.
  • برای دریافت استعلام قیمت پشتیبانی شبکه با شماره‌های موجود در وب سایت تماس حاصل کنید.

پیمانکار پشتیبانی شبکه معتبر نفراتی دارد که به مشکلات شما به صورت تلفنی و حضوری رسیدگی خواهند کرد. سیستم‌ها و برنامه‌های کاربردی مثل نرم‌افزارهای مالی، اتوماسیون اداری، نرم افزار فروش، سیستم پست الکترونیکی و ارتباط با شبکه وایرلس، باید همیشه در دسترس باشند. به علاوه اینکه حتماً راهکار یا راهکارهای جایگزین در زمان اتفاقات احتمالی و از دسترس خارج شدن اطلاعات حیاتی شرکت، سرویس‌ها و یا اینترنت، پیش بینی شده باشد.

پشتيبان شبکه سونت پیمانکار حوزه شبکه های کامپیوتری

خدمات پشتیبانی برای شبکه را می‌توان در دو دسته خدمات پشتیبانی سخت افزار شبکه و خدمات پشتیبانی نرم افزار شبکه در نظر گرفت. با افزایش حملات سایبری، تهیه نسخه پشتیبان از داده ها برای هر کسب و کاری ضروری است. تیم های پشتیبانی شبکه نیازهای مشاغل جهت تهیه و راه اندازی ذخیره سازها، روند فعالیت هر شبکه ای را نیز بررسی کرده و سپس، کار بازیابی و تغییرات را اعمال می کنند.

چطور یک متخصص پشتیبان شبکه شویم؟

از بزرگترین شرکتهای پشتیبانی شبکه روی بستر اینترنت که در قالب فروم ها و صفحات پرسش وپاسخ ، به مراجعه کنندگان خدمات میدهند ، می توان به پشتیبانی شرکت مایکروسافت ، میکروتیک ، سیسکو ، کینگ آی تیو … اشاره کرد . مثلا آیا به این مشکل برخورد کرده اید که باج افزار ransomware تمامی اطلاعات شما را از بین ببرد و دیگر به اطلاعات چند ساله که اهمیت زیادی برای شما دارد ، دسترسی نداشته باشید ؟ ما به شما راهکار ارائه میدهیم تا کمتر به این باج افزار مبتلا شوید. ما از معدود شرکتهایی هستیم که پشتیبانی شبکه 24 ساعته ارائه می دهیم. شرکت شایگان بخش پشیتبانی شبکه شرکت شما را به عهده می گیرد و شما می توانید به فعالیت های تخصص خودتان تمرکز داشته باشند. پشتیبانی شبکه در تهران و کرج به صورت حضوری، ریموتی و تلفنی امکان پذیر است و در شهرستانها به صورت ریموتی می‌توانیم در خدمت انها باشیم. اگر کارشناسان شبکه مختص به شما در محل شرکت حضور نداشته باشند، ما می‌توانیم مشکل شما را با کارشناسی دیگر مطرح کرده و سریعا آن را برطرف کنیم.

در صورتی که شبکه های کامپیوتری بسیار بزرگ و وسیع باشند برای نگهداری آنها به یک سازمان و یا یک اتاق اختصاصی نیاز است که به آن اتاق سرور نیز گفته می شود. عیب‌یابی و رفع نقص سیستم عامل‌ها و نرم‌افزارها، سخت‌افزارها و تجهیزات شبکه. در این مقاله کاران با شغل متخصص پشتیبانی کامپیوتر آشنا شوید و آگهی های استخدام کارشناس پشتیبانی کامپیوتر را ببینید. با برون سپاری به یک تیم متخصص، شما بر روی هسته اصلی کسب و کارتان متمرکز می‌شوید و دغدغه ای بابت مسائل تخصصی مثل شبکه و سرویس‌های آن نخواهی داشت.

ما می خواهیم از فناوری اطلاعات مراقبت شود تا کسب و کار بتواند رشد کند. پس از تماس با کارشناسان پشتیبانی شبکه کامکو ، در کم ترین زمان کارشناسان ما اقدام به رفع مشکلات شبکه ی شما خواهند کرد . در هر بخش شبکه لایه های متعددی وجود دارد و حملات می توانند در هر لایه اتفاق بیوفتد که باید امنیت هرکدام از آنها تامین شود. نکته ای که باید به آن توجه نمایید این است که در پشتیبانی شبکه های کامپیوتری باید سخت افزار، نرم افزار و سیاست های امنیتی مختص هر منطقه ای باشد.

بنابراین کاربران محترم می‌توانند با اطمینان اطلاعات ضروری خود را ثبت نمایند. توجه داشته باشید، دریافت هزینه بابت تکمیل فرم رزومه یا درخواست همکاری و ثبت نام توسط شرکت‌های خصوصی متقاضی نیرو، غیرقانونی است. لذا توصیه می‌کنیم هنگام مراجعه بابت استخدام از پرداخت مبلغ به هر عنوان خودداری نمایید.

کارشناس پشتیبانی شبکه کیست؟

شرکت ایمن شبکه هوشمند با تجربه 13 ساله و استفاده از برترین کارشناسان و متخصصان شبکه به عنوان یکشرکت پیمانکار خدمات شبکهآماده همکاری با سازمان ها، ارگانی های دولتی، شرکت های کوچک و بزرگ در زمینهنگهداری و پشتیبانی شبکهمی باشد. شماره تماس کارشناس شبکه در اختیار شما قرار می‌گیرد تا اگر خارج از ساعات اداری هم مشکلی پیش آمد بتوانید به سرعت به کارشناس دسترسی داشته باشید و در کمترین زمان مشکل حل شود. این سرویس به عنوان خدمات 24×7 شناخته شده و امری ضروری در دریافت پشتیبانی شبکه است. اگر در سازمانتان به هر طریقی از اینترنت، شبکه و کامپیوتر استفاده می‌کنید پشتیبانی شبکه می‌تواند فعالیت‌تان را تسهیل و تسریع کند. کسب و کار مشتریان ما از تولیدی و خدماتی، تا بازرگانی و آموزشی، متنوع است.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار