کابل شارژر و آداپتور گوشی شیائومی فروشگاه اینترنتی شیائومی سیتی

کابل شارژ جزو لوازم جانبی ضروری گوشی و گجت‌های هوشمند است. تقریبا تمام دستگاه‌هایی که باتری دارند باید به گونه‌ای از طریق یک کابل شارژر یا کابل USB آن را شارژ کابل شارژر ایفون کنید. انواع مختلف کابل شارژر و مبدل برای گوشی‌های مختلف وجود دارند. اما در حال حاضر سه مدل از آن‌ها بیشترین کاربرد را دارند و تقریبا بیشتر از 80 درصد گوشی‌ها و دستگاه‌های موجود در جهان از این سه مدل کابل استفاده می‌کنند. در واقع کابل سوپر فست شارژ قادر است دستگاه هوشمند شما را با شدت جریان حداکثر ۵ آمپر به صورت فست شارژ در مدت کوتاهی شارژ نماید.

کابل شارژر لایتنینگ که در بازار به عنوان کابل شارژر آیفون نیز شناخته می‌شود، متشکل از یک طرف درگاه USB-A و از طرف دیگر درگاه لایتنینگ است. خبر خوب اینکه حتی اپل هم کابل شارژر USB-C را تصویب کرده‌است. آیفون ۱۱ جدید در اواخر سال ۲۰۱۹ معرفی شد و اولین مدل آیفون بود که از شارژر USB-C بهره می‌برد. البته اپل قبلاً USB-C را به محصولات دیگر خود از جمله آی پد ولپ تاپ اضافه کرده بود. این به این معناست که از این به بعد، بیشتر شارژرهای تلفن همراه قابل تعویض خواهند بود.

امروزه به همراه داشتن یک پاوربانک در خارج از خانه و محل کار برای هر فرد به امری ضروری تبدیل شده است. داشتن یک کابل کوتاه پاوربانکی کمک بسیاری در تجربه استفاده هرچه بهتر از پاوربانک می‌کند. تا چندی پیش این استاندارد برای دستگاه‌های مختلف و گوناگونی استفاده می‌شد اما به سرعت با اتصال micro-USB که در زیر ذکر شده جایگزین شد. این مدل کابل شارژر را در مدل‌های قدیمی و مختلف اسباب بازی‌ها به ویژه دوربین‌ها، دستگاه‌های پخش کننده MP3 و کنترل کننده‌های بازی و سایر موارد پیدا خواهید کرد.

از این رو پیشنهاد می شود سبد های تخفیفی، محصولات و شبکه های اجتماعی ما را به صورت روزانه دنبال کنید. طول کابل بسته به نوع استفاده و کاربرد کابل شارژ اهمیت پیدا می کند. کابل شارژ پاوربانک معمولا با طول کوتاه 25 سانتی متر استفاده می شود ولی اگر عادت دارید روی تخت یا مبل از گوشی خود حین شارژ استفاده کنید به کابل با طول بیشتر از یک متر نیاز دارید. اکثر کابل شارژرها در اندازه استاندارد 90 سانتیمتر تا یک متر تولید می شوند. شیائومی مدل بعدی خود یعنی مدل پوکوایکس3 پرو را با شارژر 33 وات تولید کرد، که نیاز به کابل شارژ با تحمل جریان 6 آمپر داشت. این درحالی اتفاق افتاد که سامسونگ همچنان برای میان رده های محبوب خود در سال 2021 در سری A از آداپتورهای 15 واتی و 18 واتی بهره می برد.

تبدیل OTG یو اس بی به تایپ سی بیسوس مدل Baseus Mini CATOTG-01

Micro USB توسط OMTP به عنوان یک استاندارد جهانی یکپارچه درگاه شارژر تلفن همراه در سپتامبر 2007 اعلام شد، Micro USB نسخه قابل حمل استاندارد USB 2.0 است. که از عملکرد OTG نیز پشتیبانی می کند و با USB 1.1 و USB 2.0 سازگار است. برندهای متفرقه زیادی وجود دارند که کابل های موبایل را تولید کرده اند. اما نکته قابل توجه این است که بسیاری از این کابل های متفرقه پس از چند بار استفاده قابلیت های خود را از دست می دهند.

این کابل‌ها کیفیتی دقیقا مشابه با همان برندهای اصلی تولید کننده را دارند. اصلی‌ترین دلیلی که اهمیت خرید یک کابل شارژ اصلی را پررنگ‌تر می‌کند، سلامت و امنیت گوشی شماست. در صورت عدم انتخاب درست، طولی نمی‌کشد که باتری گوشی ظرفیت اولیه خود را از دست داده و دیگر مانند قبل انرژی را به دستگاه‌های شما منتقل نخواهد کرد. یکی از دلایل این آسیب آیجاد شده، همین کابل شارژ نامناسبی است که برای آن انتخاب کرده‌اید. ولتاژ دستگاه موبایل پنج ولت است و می‌توانید همه تلفن‌های همراه را با شارژر 5 ولتی شارژ کنید. باتری‌ موبایل قادر است تا دمای 112 درجه فارنهایت را تحمل کنند.

برندهای مطرح در حوزه ساخت کابل شارژ وجود دارند که از کیفیت بالایی برخوردار هستند. از آنجایی که کیفیت مهم ترین فاکتور برای خرید است، با خرید از یک برند معتبر خیالتان از این بابت راحت می شود. اما توجه کنید که معمولا قیمت محصولات برند های معتبر بالاتر است. البته کابل های با کیفیت و استانداری هم در بازار وجود دارند که علی رغم برند معروف نداشتن، کیفیت بالا، طول عمر مفید بالا، کارایی مناسب دارند و برای خرید مناسب هستند. شارژر فندکی 2 خروجی USB خودرو شارژر فندکی اتومبیل برند LDINO دارای 2 پورت خروجی 3.4 آمپر ویژه شارژ هم‌زمان دو دستگاه موبایل اندروید و IOS، تبلت، دوربین دیجیتال، GPS…

حال که مقاومت تحمل جریان را در کابل شارژرها متوجه شدید به راحتی می توانید بر اساس مدل کابل شارژ شامل کابل شارژ تایپ سی، میکرو و آیفونی تقسیم بندی کنید و بهترین ها را به مشتری خود پیشنهاد دهید. فقط به یاد داشته باشید هنر شما در فروش، جذب مشتری وفادار است. مشتری که با هر پیشنهاد شما موافقت کند و هیچ گونه مخالفتی با نظر شما نداشته باشد. این امر اتفاق نمی افتد مگر با کیفیت بالای کابل شارژ، قیمت مناسب و در نهایت رضایت طولانی مدت مشتری.

کابل تبدیل USB به microUSB تسکو TC A105

کابل شارژر و آداپتور گوشی شیائومی فروشگاه اینترنتی شیائومی سیتی

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار