کاربرد فیلتر تصفیه آب چیست ؟

نحوه استفاده از فیلترهای کربنی در کنار سایر فیلترها نکته بسیار مهمی در طراحی یک سیستم تصفیه آب استاندارد و با کیفیت است. باید این را بدانید که تمامی این برندها دارای کیفیت مطلوب و استاندارد نیستند. فیلتر ممبران فیلمتک از 13 لایه غشا نیمه تراوا درست شده است و کیفیت بالایی نیز دارد. یکی از مشخصه هایی که به ما در شناخت زمان تعویض کمک میکند توجه به تغییر رنگ این فیلتر است. فیلترهایی که در خدمات تعویض فیلتر تصفیه آب پیوریتک استفاده میگردند در برندهای دیگر نیز استفاده میشوند و تمام فیلتر های تصفیه آب خانگی استاندارد همدیگر هستند . 1. فشار هوای داخل تانک از حد استاندارد بالاتر است.

انواع دستگاه تصفیه آب

در این دستگاهها به طور معمول از ۶ الی ۸ مرحله فیلتراسیون استفاده میشود وبرای روشن شدن و شروع کار نیاز به برق دارند؛ این دستگاه ها در منزل شما درست مانند یک تصفیه خانه کوچک عمل می کنند و قطعاتی از قبیل مخزن، ذخیره آب، پمپ ،ترانس و قطعات دیگر را در خود جای داده اند به همین علت فضای بیشتری را اشغال خواهند کرد. در این دستگاه ها به طور معمول از ۳ الی ۸مرحله فیلتر استفاده می شود و این دستگاه ها بدون برق کار می کنند. ما در وب سایت تعویض فیلتر دات آی آر اقدام به ارائه خدمات تعویض فیلتر تصفیه آب در تهران و تعویض فیلتر آب شیرین کن در کرج کرده ایم و فیلتر دستگاه آب تصفیه کن خانگی پیوریتک را از بهترین و مرغوب ترین فیلتر تصفیه آب خانگی و با مناسب ترین قیمت فیلتر تصفیه آب قرار میدهیم . فیلتر مرحله اول پلی پروپیلن پیوریتک Puritec : فیلتر پلی پروپیلن پیوریتک ، تمامی املاح مضر آب مانند شن و ماسه و گل و لای را که با چشم دیده میشوند از آب آشامیدنی حذف میکند یعنی املاح بزرگتر از 5 میکرون ، این فیلتر آب شیرین کن Puritec ، در مرحله اول هوزینگ شفاف تصفیه آب خانگی قرار میگیرید و در زمان تعویض فیلتر تصفیه آب Puritec نیز در مرحله نخست تعویض میگردد .

همچنین می توانید جهت دریافت کاتالوگ دستگاه ها ، مشاوره رایگان و اطلاع از نمایندگی های شهر خود، در تلگرام یا در چت آنلاین برای ما پیام بگذارید. اسمز معکوس بهترین سیستم مورد استفاده در دستگاه های تصفیه آب می باشد. در روش RO یا اسمز معکوس آب تا قطر یک ده هزارم میکرون تصفیه شده و قابلیت حذف ذرات ریز میکرونی از جمله فلزات سنگین و رسوبات گچی آهکی درون کتری و سماور را داراست. فیلترهای شنی کند براساس گرانش زمین و گذر بسیار کند آب از آنها کار میکند. همچنین فیلتر 7 اسیدی بودن آب را خنثی نموده و آب را بین 8 تا 9.5 درجه قلیایی میکند. حدود 75 درصد از بدن ما انسان ها را آب تشکیل داده و به توصیه پزشکان برای سالم ماندن باید روزی 6 تا 8 لیوان آب مصرف کنیم . تنوع و کیفیت بالای محصولات ایمکس باعث شده تا در بازارهای جهانی از این برند استقبال گسترده ای گردد.

تعویض فیلتر تصفیه آب Puritec نیاز به اصول خاصی دارد و اقدام به موقع جهت جایگزین کردن و عوض کردن فیلتر های دستگاه تصفیه آب پیوریتک تایوان ، باعث درست کار کردن و سرویس دستگاه تصفیه آب خرید تصفیه آب خانگی میگردد . توجه نمایید که پست کربن عملکرد به خصوصی دارد و خرید فیلتر پست کربن از هر جایی درست نیست چون از کربن خاصی ساخته شده و پست کربن PURITEK به شیرین نمودن بوی آب آشامیدنی و طعم آب آشامیدنی میپردازد . خرید قطعات دستگاه تصفیه آب خانگی فراب کالا ، نیاز تمامی مصرف کنندگان دستگاه های تصفیه اب است . ضمنا توجه داشته باشید که اگر از دیجی کالا دستگاه تصفیه آب خانگی خرید اینترنتی کرده باشید ، قطعا به خدمات تعویض فیلتر تصفیه آب روبن احتیاج پیدا خواهید کرد چون نمایندگی تصفیه آب روبن شرکت تصفیه آسا میباشد و خدمات پس از فروش تصفیه آب خانگی روبن نیز توسط کارشناسان فنی ما انجام میشود .

انواع فیلتر تصفیه آب

در روند تصفیه آب، حذف این مواد باید در مرحله اول قرار گیرد. استفاده از دستگاه آبشیرین کن دارای مزیتهایی مانند: مصرف انرژی کم، استفاده از هرگونه منبع آب، سرعت تبدیل آب شور به آب شیرین، سهولت تعمیر و قیمت مناسب میباشد. قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی زیر سینکی؟ از بهترین دستگاه های موجود در بازار ایران هستند. دانه های کربن فعال به طور موثری کلر باقیمانده در آب آشامیدنی را حذف کرده و از اجزای دیگر دستگاه تصفیه آب خانگی مثل فیلتر غشائی اسمز معکوس ( ممبران RO ) که در برابر کلر حساس است ، محافظت می کنند. فیلترهای کربن فعال شنی از دانه های کربن که به شکل شن ریزه هستند ساخته شده اند و دارای خاصیت جذب سطحی زیادی هستند و فیلترهای کربن بلاک در بلوک کربن ( تکه جامد کربن ) ساخته شده اند و می توانند تا حدودی ذرات معلق در آب را نیز حذف کنند.

مرگ و میرهای آبزیان در اثر تخلیه پساب های محتوی فلزات سنگین در دنیا و ایران بی سابقه نیست. فلزات سنگین از طریق نفوذ پساب صنعتی در آب آشامیدنی به انسان منتقل می شوند. فلزات سنگین با توجه به توسعه شهرنشینی و صنایع که منجر به افزایش میزان فاضلاب و پساب تولید گردیده است، عمدتا از طریق دفع نادرست و غیربهداشتی فاضلاب شهری و پساب صنعتی وارد محیط زیست می گردد. به غیر از این مورد اگر آب کدر به نظر برسد ، نشان دهنده محتوای بالای کلسیم و منیزیم در آب است. در این روش یون های منیزیم و کلسیم با دیگر یون ها از قبیل سدیم و هیدروژن مبادله می شوند. به طور کلی می توان گفت که در نقاطی که آب سخت مصرف می شود امراض قلبی کمتر از نقاطی است که ساکنین آنها آب های سبک تر مصرف می کنند.

فیلتر مرحله چهارم ممبران تصفیه آب خانگی پیوری تک : ممبران پیوریتک در برند ها و مارک های متفاوتی موجود است مانند ممبران فیلمتک آمریکا ، ممبران تورای فیلم ژاپن یا تورای فیلم طلایی ، وظیفه ممبران که قلب اصلی دستگاه تصفیه آب خانگی است حذف تمام املاح مفید و مضر آب تا 0,0001 میکرون است . سختی آب، عملا شاخص میزان فعل و انفعال آب با صابون است و برای شستشو با آب های سخت تر به صابون زیادتری نیاز است.

فرایند جذب سطحی کربن با قطر منافذ میکروسکوپی موجود در سطح کربن و میزان گریز مولکولهای آلی از دام این منافذ کنترل می شود. سالم بودن این آب نیز از اهمیت زیادی برخوردار است و مصرف آبهای آلوده میتواند سلامتی انسانها را به مخاطره بیاندازد . با پیشرفت روز افزون علم و تکنولوژی خوشبختانه امروزه بشر به بالاترین سطوح در زمینه تولید انواع دستگاه تصفیه آب خانگی دست یافته ، تا جایی که در کشورهای عربی حوزه خلیج فارس بعلت کمبود منابع آبهای جاری و زیرزمینی جهت تامین آب شرب ، توسط دستگاه های آب شیرین کن بسیار پیشرفته ، آب شور دریا را به آب شیرین قابل شرب تبدیل نموده و حتی نیاز واحدهای کشاورزی و دامداری روستا نشینان خود را نیز مرتفع کرده اند . ممبران فیلمتک اصل و ممبران تورای فیلم اصل هر کدام برای تعویض فیلتر تصفیه آب پیوریتک مناسب هستند و از قیمت و مبلغ مناسبی هم جهت ارائه خدمات تعویض فیلتر تصفیه آب Puritec بهره مناسبی هم بهره مندند .

خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب

مینرال تصفیه آب پیوریتک نیز همانند پست کربن عمر مفیدی 6 ماهه دارد و بعد از آن نیاز به تعویض فیلتر تصفیه آب پیوریتک پیدا خواهد کرد . اما آیا تا به حال از خود پرسیدهاید این فیلترها چگونه کار میکنند و آیا واقعاً آب با استفاده از آنها تمیزتر میشود؟ از این رو تصفیه کده برای جلو گیری از این اتقاق نا خوشایند تصمیم گرفته است در کنار خدمات قبلی خود همچون محصولات اورجینال و با کیفیت ، مشاوره رایگان قبل از خرید ، گارانتی کردن کیفیت محصولات خود و خدمات پس از فروش و تنها نگذاشتن شما مشتری های گرامی لیست قیمت واقعی انواع محصولات اور جینال را به شما عزیزان ارائه دهد تا در دام سودجویان و کلاهبرداران گرفتار نشوید.

خرید فیلتر تصفیه آب

تغییر رنگ این فیلتر از سفید به زرد، از زرد به نارنجی و از نارنجی به قهوهای نشان دهنده زمان تعویض کردن آن است. ممبران های تقلبی در بازار موجود میباشند که تی دی اس آب آشامیدنی را کاهش نمیدهند اما کارشناسان فنی تعویض فیلتر تصفیه آب پیوریتک موظف هستند بعد از انجام خدمات تعویض فیلتر ، به تست سختی آب آشامیدنی بپردازند . برای این منظور میتوانید یک شیر یکطرفه سالم را درون سیستم دستگاه قرار داده و آن را تست کنید. در روش uf یا اولترافیلتراسیون آب نهایتاً تا قطر یک میکرون تصفیه شده و قابلیت حذف رسوبات و جرم گرفتگی درون کتری و سماور را ندارد. به طوری که نیم کیلو کربن فعال ، سطحی معادل ۶۰ تا ۱۵۰ هکتار فراهم خواهد کرد. این منافذ میکروسکوپی مانند تله ای برای مولکولهای آلی بزرگ عمل خواهد کرد و همچنین مولکولهای آلی کوچک نیز جذب سطح کربن خواهند شد.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار