کلاهک دودکش یا پشت بام در 3 مدل چینی ، پره ای و طرح اچ

از جمله کاربردهای جانبی این کلاهک ها استفاده از آن برای تامین هوای تازه ی اتاقک دستگاه های هواساز می باشد. کانال فلکسیبل مکنده جنس پی وی سی نرم تقویت شده قابل استفاده در صنایع بهداشتی و تخلیه یا هوارسانی به اتاق های تمیز می باشد. فلاشینگ دودکش نوعی چشمک زن سقفی است که درزگیر ضد آب ایجاد می کند تا دودکش و سقف شما را از آسیب و نفوذ آب محافظت کند. اندازه، ارتفاع، قطر و جنس هر کدام از کلاهک‌ها نیز متغییر خواهد بود. این نوع از دودکش به صورت روکار و توکار قابلیت استفاده را داشته و با توجه به مقاومت در برابر خورندگی رطوبت در مناطق شمالی کشور استفاده بالایی دارد. سلام، برای شومینه گازی کلاهک 4 پره کافی هست اما برای شومینه هیزمی کلاهک 6 پره مناسبتر هست.

دریچه داکت اسپلیت

رنگ آمیزی این محصول با استفاده از رنگ کوره ای انجام می شود تا از کلاهک دود کش در برابر آب باران و برف و همچنین سرد و گرم شدن هوا حفاظت کند و کلاهک دود کش عمر طولانی تری داشته باشد. با درخواست مشتری می توان کلاهک دود کش چینی را در ابعاد، جنس و ضخامت ورق های مصرفی مختلف طراحی و ارائه کرد. کلاهک دودکش پره ای گرد دارای مقطعی گرد شکل می باشد که از پایه استوانه ای و چند پره گرد که در بالای پایه قرار دارند و همچنین یک کلاهک مخروطی ساخته شده است. این محصول را روی لوله های دود کش موتور خانه هایی که سطح مقطع گردی دارند استفاده می کنند. جنس این کلاهک دود کش از ورق های گالوانیزه، روغنی، سیاه، رنگی و استیل می باشد. با درخواست مشتری می توان از هر نوع ورقی، با هر ضخامت و تعدادی این مدل کلاهک دود کش را تولید و عرضه کرد.

در این صورت دودی که توسط دستگاه های گازسوز تولید می شود؛ به درستی از ساختمان خارج نشده و ممکن است باعث مشکلات تنفسی یا خستگی شود. به همین دلیل با استفاده از کلاهک آلمانی، این دسته از صنایع می توانند از ورود آب باران، برف و گرد و غبار و آلودگی به داخل ساختمان جلوگیری کنند. لازم به ذکر است که در فصول مرطوب سال، این کلاهک می تواند از نفوذ رطوبت به درون داکت هوا نیز جلوگیری کند. این کلاهک باید حداقل از سطح بام ۱٫۵ متر فاصله داشته باشد تا بتواند به خوبی دود را از خانه ها تخلیه کند.

این نوع کلاهک ها می توانند با هر ارتفاع و قطری بنا به خواست و نیاز مشتری ساخته شوند. سرِ این کلاهک ها شبیه به کلاه های چینی طراحی شده و برای همین است که به آن کلاهک دودکش چینی می گویند. این نوع کلاهک نیز مانند انواع دیگر در دو نوع گرد و چهار گوش تولید می شود. کلاهک دودکش اچ گرد را می توان از انواع ورق گالوانیزه، روغنی، سیاه، رنگی و حتی استیل برای مصارف خاص که محتویات آلاینده آغشته به مواد خورنده ی اسیدی می باشد، تولید کرد. کلاهک دودکش اچ چهارگوش از انواع ورق گالوانیزه، روغنی، سیاه، رنگی و برخی موارد استیل ساخته می‌شود.

تولید فروش لوله سیمانی لوله ایرانیت لوله آزبستی

کلاهک دودکش یا پشت بام در 3 مدل چینی ، پره ای و طرح اچ تاج مایل باید یک شیب رو به پایین ایجاد کند که امکان خروج آب را فراهم کند. این قسمت از دودکش از ورود آب به دودکش جلوگیری می کند، اما از ساییدگی و پارگی سنگ تراشی نیز جلوگیری می کند. با این حال، اگر می خواهید دودکش خود را برای همیشه ببندید، بهترین روش بریدن یک شمع عایق فوم و قرار دادن آن در پایین دودکش و درزبندی در اطراف آن است.

کلاهک های دودکش که به تاج دودکش متصل می شوند به سنگ تراشی تاج پیچ می شوند. برای این کار، به یک مته با مته سنگ تراشی، پیچ های سنگ تراشی و درزگیر سیلیکونی نیاز دارید تا فضای بین درپوش و تاج را ببندید. هدف عملکردی دیگ دودکشی ایجاد دودکش بلندتر و آبکشی بهتر برای احتراق است، زیرا آتش برای سوزاندن و تولید گرما به اکسیژن نیاز دارد.

شرکت الماس تبریز تولید کننده ورق طرح سفال سقف شیروانی، سقف شیبدار، سقف ویلا، آلاچیق و سردرب و لوازم جانبی مانند فلاشینگ، آبرو، ناودانی، ابرویی، لمبه، تیزه، کلاهک و دودکش می‌باشد. کلیه محصولات از ورق گالوانیزه با رنگ الکترواستاتیک تولید می‌شوند. مساله‌ای که در هنگام نصب کلاهک دودکش باید به آن توجه گردد این است که کلاهک باید حداقل با ارتفاع یک متر و نیم از سطح بام نصب شود تا قدرت مکش کلاهک دودکش را به بیشترین میزان برساند. شومینه از قدیمی‌ترین انواع سیستم‌های گرمایشی در جهان بوده و امروزه به‌عنوان نمادی از زیبایی، قدمت تاریخی و وسیله حرارتی از آن در ویلاها و ساختمان‌ها مدرن استفاده خواهد شد. قطر دودکش شومینه‌ها با یکدیگر متفاوت بوده و باید دهانه مختص با خروجی دودکش مورد استفاده قرار گیرد. از طرفی جهت افزایش نمای بصری ساختمان مناسب‌ترین مدل کلاهک دودکش شومینه از لیست زیر را انتخاب نمایید.

این مدل کلاهک نیز از لحاظ کاربری، تمام خصوصیات کلاهک دودکش طرح چینی گرد را دارد و عمده تفاوت آنها به لحاظ شکل کلاهک دودکش ظاهری است. شکل ظاهری این کلاهک دودکش به صورت یک استوانه و یک تاج تو خالی است. کلاهک دودکش می تواند از ورود جریان های پایین به خانه جلوگیری کند.

اگر ضخامت ورق، یک و کمتر از یک میل باشد، برای اتصال قطعات کلاهک دودکش ژاپنی از اتصال نقطه جوش و برای ضخامت های بالاتر از اتصال جوشکاری استفاده می گردد. به همین دلیل، دودکش باید دارای پوشش و محافظ استاندارد باشد و به صورتی باشد که عملیات تخلیه دود و آلاینده ها بطور روان انجام انجام شود. از الزامات سیستم های تکمیلی تاسیساتِ ساختمان وجود دودکش استاندارد بر روی بام می باشد.

  • مجموعه تنظیم تهویه یسنا با هدف جلب حداکثری اعتماد و رضایت مشتریان از طریق بهبود مستمر خدمات و محصولات با در نظر داشتن استانداردهای مورد نیاز روز دنیا بر آن است تا سطح کیفی و ایمنی محصولات خود را توسعه و بهبود بخشد.
  • درپوش دودکش از داخل دودکش و داخل خانه شما در برابر آسیب های جوی و آفات در فضای باز محافظت می کند.
  • دودکش دوجداره در گروه دودکش‌های استیل قرار داشته و از دو لوله با قطر متفاوت درون یکدیگر ساخته شده است.
  • ساختار کلاهک پره ای ساختار کلاهک پره ای پشت بام از دو قسمت اصلی از جمله پایه و گریل های خروجی هوا تشکیل شده …
  • از کلاهک دودکش جهت خارج کردن مواد زائد لوازم گازسوز و ذغالی در انواع کلاهک دودکش به شکل های مختلف تولید می گردد.
  • از طریق سوراخ‌های روی کلاهک، سوراخ‌های پایلوت را در تاج ایجاد کنید.

کانال فلکسیبل کومبی یکی از پرکاربردترین انواع کانال فلکسیبل هوا، قابل استفاده در سیستم های تهویه مطبوع مکانهای مسکونی،تجاری،صنعتی و اداری می باشد. بطور کلی کلاهک اچ بهتر از کلاهک تکی است و برای وسایل گازسوز با نرخ حرارتی بالا مثل موتورخانه ها استفاده از کلاهک H الزامی است. با توجه به وزن های متغییر محصولات فروشگاه ابزار غفوری جهت رفاه حال مشتریان ، این فروشگاه از چند روش ارسال استفاده میکند که سعی در آن شده است که پایین ترین قیمت ارسال برای محصولات استفاده شود. چون مغازه ابزار فروشی دارم، به تعداد بالا کلاهک اچ می‌خوام، دفتر تو پاکدشت هم دارید یا فقط در عباس آباد هستید.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار