گلکسی بوک ۳ ۳۶۰ معرفی شد: اولترابوک پر قابلیت سامسونگ

گلکسی بوک ۳ پرو ۳۶۰ در رویداد آنپکد به عنوان لپ‌تاپ هیبریدی متفاوت سامسونگ معرفی شد.در واقع Galaxy Book 3 360 قابلیت‌های کلیدی برادر بزرگ‌ترش را با قیمت کم‌تری در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این لپ‌تاپ هیبریدی نیز به نوعی لولا با چرخش ۳۶۰ درجه مجهز شده تا بتوانید از آن به عنوان تبلت نیز استفاده کنید. این گلکسی بوک تنها در رنگ خاکستری به فروش می‌رسد.

اسپانسر این رویداد دیجیاتو، ویپاد؛ ترابانکپاسارگاد است.

قابلیت‌های ارتباطی گلکسی بوک جدید سامسونگ نیز متنوعند. کره‌ای‌ها از پورت‌های تاندربولت 4.0، پورت USB-A و کارت‌خوان ‌MicroSD استفاده کرده‌اند تا نیازهای اغلب کاربران تامین شود. بلوتوث نسخه ۵.۱ و پشتیبانی از شبکه‌های Wi-Fi 6E نیز بخش ارتباطی را کامل‌تر کرده‌‌اند. سامسونگ ویندوز ۱۱ پیش‌فرض را روی این محصول ارائه می‌دهد. یکی از قابلیت‌های قابل توجه در این لپ‌تاپ، پشتیبانی سازگار آن از سایر محصولات اکوسیستم گلکسی و جدیدترین قابلیت‌های آن‌هاست.

قیمت اولترابوک هیبریدی جدید سامسونگ

نسل جدید تسهیلات، عنوانی برای تسهیلات بدون ضامن و وثیقه است که به‌صورت کاملا آنلاین و تنها طی چند دقیقه دریافت می‌کنید. این تسهیلات، گام بلندی برای گذر از عصر بانک‌های سنتی به‌سوی بانک‌هایی است که در آینده تکنولوژیک خواهیم دید.


منبع: https://digiato.com/article/2023/02/02/galaxy-book-3-360-announced

ارزان‌ترین گلکسی بوک جدید در دو مدل با سایز نمایشگر ۱۳.۳ و ۱۵.۶ اینچی عرضه می‌شود. هر دو مدل ضخامتی کم‌تر از ۱۴ میلی‌متر دارند که در نوع خود رقم شگفت‌آوری محسوب می‌شود. به لظف پشتیبانی از نسل جدید S-Pen، می‌توانید روی نمایشگر لمسی این مدل طراحی یا نقاشی کنید.

گلکسی بوک ۳ ۳۶۰
نمایشگر ۱۳.۳ یا ۱۵.۶ اینچی از نوع امولد با رزولوشن +FHD
پردازنده اینتل Core i5-1340P / اینتل Core i7-1360P
پردازشگر گرافیکی اینتل Iris Xe
حافظه رم ۸ یا ۱۶ گیگابابتی
حافظه داخلی ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت NVMe SSD
قیمت پایه ۱۲۹۹ دلار

سامسونگ رسما اعلام کرده که مدل‌های ۱۳.۳ و ۱۵.۶ اینچی Galaxy Book 3 360 با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی به ترتیب با قیمت ۱۲۹۹ و ۱۳۹۹ دلار به فروش خواهند رسید.


نمایشگر مورد استفاده در ارزان‌ترین گلکسی بوک سری ۳ با سایر مدل‌ها متفاوت است. در حالی که نمایشگر برادران بزرگ‌تر این لپ‌تاپ از فناوری Dynamic AMOLED 2X بهره می‌برند، گلکسی بوک ۳ ۳۶۰ از نمایشگر امولد استفاده می‌کند. این نمایشگر دارای رزولوشن +FHD و نسبت تصویر ۱۶:۱۰ بوده که حاشیه‌های اطراف آن نیز ضخامت کمی دارند تا بتوانید محتوای نمایش داده را به خوبی تماشا کنید.

گلکسی بوک ۳ ۳۶۰

ویپاد شعبه تمام دیجیتال بانک پاسارگاد است که همواره همراه شماست. با ویپاد می‌توانید از هر مکان و در هر زمان از خدمات متنوع بانکی از افتتاح حساب تا دریافت نسل جدید تسهیلات بهره‌مند شوید.

گلکسی بوک ۳ ۳۶۰ با دو نوع پردازنده اینتل Core i5-1340P یا Core i7-1360P به فروش می‌رسد که هر دو پردازنده قدرت بالایی در انجام کارهای مختلف و اجرای چند برنامه به شکل همزمان دارند. این اولترابوک هیبریدی برای انجام پردازش‌های گرافیکی به گرافیک مجتمع اینتل Iris Xe متکیست. ۸ یا ۱۶ گیگابایت حافظه رم در کنار ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه SSD نیز این مجموعه را همراهی می‌کنند.

سامسونگ طی رویداد‌ آنپکد چهارشنبه شب، از سه مدل لپ‌تاپ سری Galaxy Book 3 از جمله گلکسی Book 3 Ultra رونمایی کرد. امروز مشخص شد که این خانواده در واقع از چهار عضو تشکیل شده و گلکسی بوک ۳ ۳۶۰ آخرین عضو این خانواده است. نمی‌دانیم که چرا سامسونگ حین برگزاری رویداد اشاره‌ای به این لپ‌تاپ نکرده، اما با اولترابوکی مجهز به پردازنده جدید اینتل و قابلیت‌های جذاب روبه‌روییم. در ادامه نگاهی به مشخصات و ویژگی‌های این اولترابوک هیبریدی ۱۲۹۹ دلاری داریم.

مشخصات فنی گلکسی بوک ۳ ۳۶۰

گلکسی بوک ۳ ۳۶۰