اپل روی مک‌بوک با نمایشگر تاشو 20 اینچی کار می‌کند

«تنها محصول اپل با نمایشگر تاشو که برنامه توسعه مشخصی دارد، مک‌بوک با نمایشگر 20.3 اینچی است که انتظار می‌رود سال 2027 به‌طور انبوه تولید شود.»

کو سومین منبعی است که به توسعه مک بوک با نمایشگر تاشو اشاره می‌کند. پیش از کو، «راس یانگ»، تحلیلگر صنعت نمایشگر و همچنین وب‌سایت کره‌ای The Elec چنین ادعایی را مطرح کرده بودند.

کو با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ایکس، اعلام کرده که تنها محصول اپل با نمایشگر تاشو که برنامه توسعه مشخصی دارد، مک بوک با نمایشگر تاشو است:

کو اطلاعات بیشتری درباره این محصول ارائه نکرده است.

مک‌بوک با نمایشگر تاشو در راه است

درحال‌حاضر بزرگ‌ترین لپ‌تاپ اپل، مک‌بوک پرو 16 اینچی است. البته پیش از آن با مک‌بوک 17 اینچی هم روبه‌رو شده بودیم که اپل در سال 2012 تولید آن را متوقف کرد. حالا به نظر می‌رسد اپل روی یک مک‌بوک با نمایشگر 20 اینچی کار می‌کند. درحالی‌که کو اطلاعاتی درباره طراحی این محصول منتشر نکرده است، درحالت استفاده به‌صورت یک لپ‌تاپ سنتی، نمایشگر کوچک‌تری در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

به گفته تحلیلگر مطرح محصولات اپل، «مینگ-چی کو»، اپل می‌خواهد طی سه سال آینده یک مک‌بوک با نمایشگر تاشو 20 اینچی روانه بازار کند.

درحالی‌که شایعات زیادی درباره آیفون و آیپد تاشو اپل وجود دارد، کو می‌گوید مک‌بوک 20 اینچی تنها محصول تاشو اپل با یک برنامه توسعه مشخص است. بنابراین ظاهراً نباید منتظر معرفی آیفون یا آیپد تاشو در آینده نزدیک باشیم.




منبع: https://digiato.com/laptop/20-inch-macbook-foldable-kuo