فروش اقساطی وانت نیسان بنزینی ویژه نوروز 1403 | kamapress

فروش اقساطی وانت نیسان بنزینی ویژه نوروز 1403 | kamapress

این طرح از ساعت 15 در نمایندگی های مجاز این شرکت مطابق جدول ذیل فعال خواهد شد. در زمینه اقساط نیز تلاش شده است که در حد امکان خودرو با اقساط بلندمدت تحویل مشتری شود. تعداد و نحوه پرداخت اقساط نیز توسط مشتری تعیین می‌شود و حاشیه سود به صورت قانونی و بر اساس عرف بازار خودرو است. محدودیت کد ملی برای ثبت نام سایپا بدون قرعه کشی ویژه زامیاد اعمال خواهد شد و هر کد ملی صرفاً مجاز به ثبت نام یک دستگاه خودرو است. وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودرو‌ها را انجام بدهیم.

  • اولین و بزرگترین کمپانی خودروساز بودن در ایران، عناوین جذابی است برای اینکه یک شرکت تولیدکننده سر زبان‌ها بیفتد و نمی‌توان نقش این القاب را در میزان استقبال از طرح‌های فروش اقساطی ایران خودرو نادیده گرفت.
  • مشتری ایرانی، علاقه فراوانی به شاسی بلندها دارد و صرف نظر از مشخصات این خودرو همین عامل برای تقاضای زیاد جهت شرکت در طرح فروش اقساطی اچ سی کراس کافی به نظر می‌رسد.
  • حال که با محاسن این خودروی لوکس داخلی آشنا شدید، لازم است تا مروری هم بر معایب آن داشته باشیم.
  • سایا خودرو که همواره تلاش کرده تا با بهترین تمهیدات، رویای ماشین‌دار شدن خانواده‌‌های ایرانی را محقق کند، این بار نیز به درخواست مشتریان خود به شرط تحویل فوری اقدام به فروش قسطی محصولات سایپا کرده است.

برهمین اساس، خودروهایی که در سال 1401 و در قالب طرح یکپارچه پیش فروش خودروهای داخلی عرضه شد و متقاضیان ثبت نام کردند، بر اساس قیمت‌های جدید سایپا تحویل خواهد شد و این مورد در قراردادها نیز ذکر شده است. بنابراین تمام کسانی که در این طرح ثبت نام کردند خودروها را با قیمت‌های مصوب جدید تحویل خواهند گرفت. حال که با محاسن این خودروی لوکس داخلی آشنا شدید، لازم است تا مروری هم بر معایب آن داشته باشیم. شاهین هم مانند هر ماشین دیگری ویژگی های مثبت و منفی خاص خود را دارد. از این رو این عوامل سبب شده اند تا برخی هنگام خرید اقساطی شاهین با اقساطی بلند مدت دچار تردید https://kamapress.com/%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d8%a7%d9%82%d8%b3%d8%a7%d8%b7%db%8c-%d8%b3%d8%a7%db%8c%d9%be%d8%a7-%d8%b4%d8%a7%d9%85%d9%84-%da%a9%d8%af%d8%a7%d9%85-%d8%ae%d9%88%d8%af%d8%b1%d9%88%d9%87%d8%a7-%d9%85%db%8c/ شوند. بنابراین اگر شما هم متقاضی خرید این خودرو هستید، لازم است تا پیش از هر اقدامی موارد زیر را مطالعه فرمایید.

آیا امکان خرید ماشین از دم قسط بدون پیش پرداخت 1403 وجود دارد؟

امکان ثبت نام سایپا ۱۴۰۲ برای متقاضیان دارای پالک فعال انتظامی نصب بر روی خودرو میسر نیست. امکان ثبت نام سایپا ۱۴۰۲ برای متقاضیان دارای پلاک فعال انتظامی نصب بر روی خودرو میسر نیست. بر اساس شرایط ثبت نام سایپا هر کد ملی صرتاً مجاز به تقاضای یک دستگاه خودرو است. برای خرید قسطی این خودرو پرداخت حداقل 50 درصد از قیمت خودرو به مبلغ 205 میلیون تومان به عنوان پیش پرداخت الزامی است.

شرایط مورد نیاز برای ثبت نام سایپا

اگرچه مراکز فروش مجموعه ما در تهران دایر هستند، اما به سبب بستر مناسبی که برای فروش قسطی انواع محصولات ایران خودرو فراهم شده است و دیگر محصولات ایرانی و وارداتی، هموطنان سراسر کشور به مشتریان دائمی سایا خودرو تبدیل شده‌اند. از این رو، ما در طرح‌های اقساطی سال جاری، تعیین مبلغ اقساط بر اساس درآمد مشتری را در دستور کار قرار داده‌ایم و تصمیم به فروش اقساطی خودرو با اقساط گرفته‌ایم. طرح‌هایی که باب میل خریدار است و البته با قدرت جیب او هم همخوانی دارد. شرایط ثبت نام سایپا با فروش فوق العاده و پیش فروش نوروزی محصولات که شامل اطلس G، کوییک GX-L با ترمز ESC ، ساینا اس با استاندارد ۸۵ گانه و همچنین وانت نیسان بنزینی آپشنال SVPD است، اعلام شد.

در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با اعلام جزئیات این طرح همراه ما باشید. بر این اساس گروه سایپا،‌ مطابق سیاست‌های کلان وزارت صمت و با هدف پاسخگویی به همه درخواست‌ها و همچنین برنامه تولید نسبت به اولویت‌بندی متقاضیان تا موعد تحویل پایان سال ۱۴۰۳ اقدام کرده است. با برنامه‌ریزی‌های صورت پذیرفته و ایفای به‌موقع تعهدات برای 85 درصد متقاضیان یعنی 804 هزار و 205 نفر فراخوان صادر شد که از این تعداد 205 هزار و 509 نفر (حدود 25 درصد) اقدام به واریز وجه و ثبت نام نهایی کرده‌اند.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار