بهترین لپ تاپ اپل؛ لیست 5 تایی بهترین مک بوک‌ها- مقداد آی تی

این لپ تاپ دارای یک صفحه نمایش 13.3 اینچی از نوع IPS LED-backlit LCD بوده که دقتی معادل 2560×1600 دارد و تصاویر را با وضوح QHD پخش می‌کند. پردازنده مرکزی دستگاه نیز ساخت شرکت اپل مدل Apple M1 chip بوده که 2.8 گیگاهرتز سرعت و 12 مگابایت حافظه کش دارد. مدل پردازنده گرافیکی لپ تاپ MacBook Pro MYDA است و اطلاعات گرافیکی را با سرعت پردازش می‌کند. انرژی این لپ تاپ از طریق باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 58.2 وات ساعت تامین می‌شود که تا حداکثر 17 ساعت شارژدهی دارد.

لپ تاپ مک بوک ایر 2020 اپل – M1 8GB 256GB

در کل اپل لپ‌تاپ‌های خیلی خوبی رو به بازار ارائه کرده که سری‌های مک‌بوک Air و Pro هستن. Pro قابلیت‌های زیادی داره ولی گرون‌تر ولی Air به نسب Pro قیمت مقرون‌تر و بصرفه‌تری داره. در اینجا ذکر این نکته ضروری است که فروشگاه‌های اینترنتی معتبر همواره سعی در عرضه جدیدترین مدل‌های هر محصول دارند تا بدین ترتیب مشتریان بیشتری را جذب کرده و فروش بیشتری هم داشته باشند. بنابراین “جدیدترین” در یک فروشگاه اینترنتی به شرط معتبر بودن آن فروشگاه، جدیدترین به معنای واقعی کلمه است.

دلیل مهم دیگر متمایز بودن برند لپ تاپ اپل در مقایسه با دیگر برندها استفاده از این لپ تاپ ها به مدت چندین ساعت طولانی بدون گرم شدن و بدون نیاز به فن برای خنک شدن دستگاه می باشد. وجود نرم افزارهای کاربردی رایگاه برای لپ تاپ های اپل و وجود پردازشگرهای قدرتمند و طول عمر بالای باتری از دیگر دلایل مزیت برند اپل با دیگر برندهای لپ تاپ است. یکی از معایب خرید لپ تاپ اپل قیمت بالای این محصولات است که برخی از کاربران امکان خرید این لپ تاپ ها را ندارند و ناچار به خرید لپ تاپ های دست دوم می شوند. لپ تاپ‌های اپل زیادی توی بازار وجود داره که میتونید بخرید ولی من برای اینکه انتخاب کردن برای شما راحت‌تر باشه، فقط تعداد محدودی رو معرفی می‌کنم که شما بین مدل‌های زیاد گیج نشید. به جرأت میتونم بگم که این لیست، چکیده بهترین لپ‌تاپ‌‌های اپل بازاره که همین الان میتونید بخرید. لپ تاپ ۱۳ اینچی مدل MacBook Pro CTO یکی دیگر از بهترین مدل های لپ تاپ برند اپل است.

  • پس لپ تاپ اپل یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید می‌باشد که به دلیل اعتبار این برند می‌توان گفت جزو رده‌بالاترین و پرفروش‌ترین لپ تاپ‌ها است.
  • این لپ تاپ با وجود قدرت پردازش مطلوب دارای ساختاری بسیار زیبا و در عین حال کاربردی است که کاربران سخت پسند را که به دنبال یک لپ تاپ بسیار سبک و کوچک هستند، راضی خواهد کرد.
  • نمایشگر وضوح خیلی خوبی داره که باعث میشه به راحتی بتونید بیشترین جزئیات رو تشخیص بدین؛ همچنین دقت رنگ بالایی داره که سبب میشه همه چی خیلی طبیعی و زنده به نظر برسه.
  • بهترین دلیلی که می‌توانید برای خرید بهترین لپ تاپ اپل عنوان کنیم، این است که کاربران گاهی اوقات به جای سیستم‌عامل ویندوز، به مک او اس نیاز دارند.
  • این لپ تاپ‌ها از نظر پردازنده مرکزی تا نسل 11 اینتل Core i7 را به شما اجازه انتخاب می‌دهند و کیفیت و استقامت بسیار بالایی دارند و از گواهی مقاومت نظامی پشتیبانی می‌کنند.

در صورتی که کارهای شما به برنامه‌های سبکی مانند آفیس و فتوشاپ محدود می‌شود بهترین گزینه بهترین لپ تاپ برای کارهای گرافیکی ۲۰۲۲ مک‌بوک ایر است. از نظر صرفه اقتصادی نیز قیمت لپ تاپ نسبتاً گران است اما اپل توانسته با برندسازی فوق‌العاده و محصولات شگفت انگیز کیفیت خود را به مشتریان ثابت کند. سال‌های اخیر این کمپانی در تلاش بوده است تا چنین مشکلی را با ارائه برنامه‌های خدماتی مرتبط برطرف کند. در مک بوک پرو و ایر همچنین یک وب کم ۷۲۰p به همراه بلندگوهای مناسب وجود دارد. بلندگوهای پرو کمی بهتر از مدل ایر عمل می‌کنند؛ با این حال مک بوک ایر نیز کیفیت بسیار خوبی در پخش صدا نشان می‌دهد. احتمالا شما هم با دیدن دستگاه مک‌بوک بلافاصله آن را تشخیص خواهید داد.

بهترین لپ تاپ اپل؛ لیست 5 تایی بهترین مک بوک‌ها- مقداد آی تی

شما حتی می‌توانید چنین دستگاه‌هایی را با قیمت کمتر از نصف مک بوک پرو ۱۶ اینچی اپل تهیه کنید. بهترین راه برای خرید لپ تاپخرید از آمازون، نمایندگی های معتبر و یا مراکز خرید معتبر در نزدیکی خودتان است! سعی کنید قبل از مراجعه برای خرید اطلاعات کافی راجع به لپ تاپ انتخابی خود کسب کنید و در جواب سوالات خود تنها به فروشنده اکتفا نکنید. در رابطه با قیمت مک بوک های اپل باید گران تر بودن لپ تاپ های اپل نسبت به سایر لپ تاپ ها را در نظر داشته باشید. مک بوک پرو ۱۶.۲ اینچی در رنگ‌های خاکستری و نقره‌ای با قیمت پایه ۲۵۰۰ دلار و مدل ۱۴.۲ اینچی با قیمت پایه ۲۰۰۰ دلار در بازار جهانی عرضه می‌شوند. در انتخاب مک بوک های اپل باید از ابتدا بودجه ای که می توانید برای خرید لپ تاپهزینه کنید در نظر داشته باشید.

Apple MacBook Pro CTO M1 8 Core 8GB-1TB SSD 8core-GPU

یکی از مواردی که برای گرافیست ها و طراحان حرفه ای اهمیت بسیار بالایی دارد، سازگاری سیستم با برنامه های مختلف است. مک بوک ها به دلیل بهره مندی از Adobe’s Creative Cloud این امکان را برای کاربران فراهم کرده اند که بدون هیچ گونه مشکلی از برنامه های مورد نظرشان استفاده نمایند. در واقع تمام تلاش تیم طراحی اپل این بوده که لپ تاپ های این شرکت نهایت سازگاری را بین برنامه های مختلف فراهم نمایند. جالب است بدانید که برخی از برنامه های پیشرفته گرافیکی همچون Sketch تنها با سیستم عامل مکینتاش که در لپ تاپ های اپل به کار رفته سازگار هستند. البته این پست‌ها هم به مرور زمان رنگ کهنگی به خود می‌گیرند و مطالب‌شان فقط در یک محدوده زمانی خاص اعتبار دارد (برای رفع این مشکل خیلی از سایت‌ها، پست‌های جدید با مطالب جدید اضافه می‌کنند).

این تراشه در دو نسخه با گرافیک 7 یا 8 هسته‌ای در داخل مک بوک ایر استفاده می‌شود. نسخه‌های ۱۷ و ۱۵ اینچی به ترتیب از آوریل ۲۰۰۶ تا ژوئن ۲۰۱۲ نیز در بازار عرضه شد. امروزه به دلیل وضعیت اقتصادی برخی سایت‌ها و برخی فروشگاه ها امکان خرید لپ تاپ اپل قسطی را برای مشتری فراهم نموده اند. که امروزه این روش طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است و خیال مشتریان از بابت پرداخت ماهانه و اقساطی راحت بوده است. این روش برای فروشنگان نیز اندکی سود به همراه دارد و می‌توان گفت خریدی سودمند برای هر دو طرف می‌باشد. با مراجعه به واحد تعمیرات لپ ‌تاپ اپل، می توانید خدمات فنی مربوط به ترمیم انواع مدل های این محصول را دریافت نمایید.

این شرکت برتر و معتبر در حوزه تولید لپ‌تاپ و مک‌بوک برای هر کاربر و هر کارکردی لپ‌تاپ ویژه ای تولید کرده است. سرعت پردازش کارت گرافیک آن‌قدر بالا است که گاهی اوقات در پردازش به رم کمک می‌کند. بنابراین، وجود این قطعه اهمیت بالایی در سرعت و کیفیت عملکرد دستگاه دارد. لازم به ذکر است، کمپانی اپل پردازنده‌های گرافیکی مک بوک را به‌طور اختصاصی تولید می‌کند. بنابراین برای خرید مک بوک اپل، ابتدا باید بدانید چه ویژگی‌هایی در این دستگاه برای شما اهمیت دارند، سپس لپ تاپ مناسب را با توجه به نوع پردازنده آن انتخاب نمایید. شایان ذکر است، پردازنده‌های مک بوک علاوه بر کمپانی اپل، توسط شرکت‌های «Intel» و «AMD» تولید می‌شوند.

ویژگی های بهترین لپ تاپ اپل

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار