دوره آموزش اتوکد AutoCAD دو بعدی و سه بعدی در تبریز

در اینجا گام به گام کار با AutoCAD سه بعدی برای مبتدیان آمده است که به شما کمک میکند که چگونه از دستورات در AutoCAD استفاده کنید . در این بخش شما سوال مورد نظر خود را سرچ میکنید و برنامه مطابق با دادههایی که در دسترس دارد میتواند پاسخی را در اختیار شما قرار دهد. پس از استفاده این دوره آموزشی ما را از نظرات خود راجع به این دوره در قسمت نظرات بهره مند کرده و در صورت تمایل ما را در آپارات و اینستاگرام دنبال کنید. برای شرکت در این دوره ها می توانید بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید و یا به وب سایت مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب مراجعه کنید. روی لوگوی اتوکد کلیک، Open، سپس Drawing و بعد در File Browser، .dxf را به عنوان File Type انتخاب کنید.

دانلود کتاب آموزش اتوکد به زبان فارسی را در ادامه این مطلب می توانید به صورت رایگان دانلود نمایید، اساتید آموزشگاه معماری و کامپیوتر آریا تهران بنا به درخواست هنرجویان خود با تهیه مطالب مهم و تئوری محور نرم افزار اتوکد، کتاب آموزش نرم افزار اتوکد را برای شما تهیه و تدوین کرده اند. آموزش اتوکد دو بعدی در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب یکی از پر طرفدار ترین آموزش ها می باشد. نرم افزار اتوکد AutoCAD از مهمترین نرم افزارهای طراحی های دو و سه بعدی می باشد که برای ترسیم نقشههای مهندسی و صنعتی به کار میرود. برای کاربران در محیط های مختلف دو بعدی و سه بعدی کاربرد دارد. اولین نسخه این نرم افزار در سال ۱۹۸۲ منتشر شد. نرم افزار اتوکد تعامل مناسبی با نرم افزارهای سه بعدی همچون مایا، تری دی مکس ۳D MAX و… نرم افزار اتوکد با توجه به قابلیت های بالا و امکانات فراوانی که در اختیار کاربر قرار می دهد به عنوان نرم افزار استاندارد در غالب رشته های مهندسی نظیر معماری، عمران، مکانیک، نقشه برداری، معدن، صنایع، پزشکی، نانو و حتی نجوم جهت انجام ترسیمات بکار برده می شود.

اتوکد یک نرم افزار مناسب برای معماری و طراحی داخلی می باشد که جایگزین طراحی سنتی با استفاده از کاغذ و قلم گردیده است. نرم افزار اتوکد یکی از پرکاربرد ترین و مهم ترین نرم افزارهای ترسیمات دو بعدی و سه بعدی می باشد. البته سالیان زیادی طول کشید تا ساختار ابزارهای دو و سه بعدی تکمیل شود. تمامی علاقه مندان به یادگیری نرم افزار اتوکد و تمامی دانشجویان معماری و عمران و تمامی رشته های مهندسی که تمایل به ترسیم نقشه های دو بعدی و سه بعدی و ترسیمات دقیق مهندسی دارند و حتی کسانی که می خواهند در بازار های کاری که گفته شد شغلی داشته باشند می توانند در کلاس های آموزشی اتوکد دوبعدی شرکت کرده و مدرک دو زبانه و بین المللی مربوط به آن را در مجتمع فنی تهران نمایندگی میرداماد دریافت کنند. تصویر زیر برخی از اطلاعات مورد نیاز را در اختیار شما قرار می دهد.

بنابراین برای کسانی که به دنبال شروع شغلی هستند که بتوانند به عنوان یک طراح فنی از زندگی خوبی برخوردار شوند، آموزش اتوکد دو بعدی اولین قدم شما در ساخت یک سبد کاری چشمگیر می باشد پس از یادگیری این دوره کامل می توانید در شرکت های بزرگ ایرانی و خارجی مشغول به کار شوید. اتوکد سریعترین برنامه در زمینه ی نقشه کشی ساختمانی است. هدف کلی نرم افزار اتوکد پر کردن خلاء بین مهندسین عمران و کارکنان ساختمانی می باشد اکثریت فارغ التحصیلان این رشته با حقوق بسیار خوب در مهندسین مشاور و شرکتهای مختلف مشغول به کار می شوند .

در این بخش نحوهی ساخت گزارشها را یاد میگیریم. ویژگیهای بارز اتوکد در طراحی و ترسیم نقشه هایی دقیق و حرفه ای، نگاه بسیاری از مهندسین عمران، مهندسی مکانیک، معماری، راه سازی، ساخت تولید، برق، الکترونیک، طراحی صنعتی، نقشه کشی، ترسیمات دقیق و… اگر رشته تحصیلی یا شغل شما در زمینه مهندسی مکانیک، عمران، صنایع و یا مشاغلی است که مدام در حال طراحی نقشههای مختلف هستید یادگیری اتوکد برای شما ضروری است. بسیاری از اساتیدی که در حال تدریس اتوکد هستند، فقط از همین بسته برای یادگیری استفاده کرده اند! در این صورت هنگام Plot گرفتن از نقشه، این خصیصه به صورت خودکار آپدیت میشود.

با زدن کلید F3، Object Snap را فعال کنید.

مجموعه ابزار اتوکد الکتریکال میتواند بر حسب تقاضا، صدها ماژول PLC I/O مختلف را بر اساس استایلهای گرافیکی مختلف رسم دوره اتوکد کند. نرم افزار اتوکد بگونه ای قدرتمند و حرفه ای طراحی شده است که هر دو معنی Design و Drafting را در قالب ساختاری پیچیده و قدرتمند بطور کامل معنا می کند. برای شرکت در این دوره ها کافی است بر روی لینک ثبت نام کلیک کنید و از این دوره بهرمند شوید. اگر با اصول اولیه کار با کامپیوتر آشنایی داشته باشید به راحتی میتوانید از دورههای یادگیری اتوکد استفاده نموده و در این زمینه کاملا حرفهای شوید. اموزش مدلسازی اتوکد مطمئناً کاری است که به شما مهارت فنی لازم را برای ادامه کار حرفه ای در زمینه های مختلف اعم از مهندسی ، معماری ، طراحی داخلی ، ساخت ، مدیریت پروژه و غیره می دهد، و با استفاده از این مهارت می توانید برای تکمیل منبع اصلی درآمد خود ، طراحی پروژه ها را به صورت حرفه ای انجام دهید.

آموزش اتوکد دوبعدی

با مشاهده آموزش نرم افزار اتوکد 2021 به راحتی می توانید نقشه های خودتان را با رعایت ضوابط و اصول اولیه طراحی کنید. بنابراین پیگیری یک دوره حرفه ای در معماری و مهندسی قطعاً دلیل محکمی برای موفقیت است، علاوه بر طراحی پلان ها ، شما می توانید متره و برآورد نقشه های معماری و سازه ای را در نرم افزار اتوکد انجام دهید. این نرمافزار یکی از محبوبترین نرمافزارهای تولید شده توسط شرکت Autodesk و پیشرو در زمینه طراحی سه بعدی، مهندسی و نرمافزارهای سرگرمی است. بیانگر قدرت این نرم افزار است.اکنون میزهای نقشه کشی جای خود را به کامپیوتر داده اند به طوریکه کلیه مراحل نقشه کشی از ورود اطلاعات اولیه تا تولید نقشه های نهایی و قابل اجرا با کمک این وسیله و البته نرم افزار قدرتمند اتوکدانجام می شود.

امروز اتوکد امکان ترسیمات بسیار دقیق با جزئیات فراهم کرده است و جای ترسیمات دستی که نیاز به صرف ساعت ها وقت و هزینه بود را گرفته است. فصل چهارم دوره آموزش Autocad مجموعه آپادمی، مربوط به ترسیمات فاز دوم معماری میباشد و شامل مباحث: ترسیم پلانهای شیببندی و پلان معکوس، برش عرضی از ساخمان، تیپ بندی و ترسیم درب و پنجره، دیتیلهای ساختمانی، بزرگنمایی فضاهای مختلف و همه تکنیکهایی است که شما برای تبدیل شدن به یک طراح حرفهای به آنها نیاز دارید. آموزش اتوکد AutoCAD یکی از دوره های آموزشی آموزش طراحی مهندسی است. تهیه کارت های گرافیکی مثل کارت ویزیت، کارت تبریک و … از اتوکد در بسیاری از صنایع برای تهیه و تنظیم نقشه ها استفاده می شود.

اولین نسخه این نرم افزار در سال ۱۹۸۲ منتشر شد.

ارائه شده است. انتشار ورژن این نرم افزار به صورتی است که یک سال جلوتر از ورژن سال میلادی منتشر می شود. بنابراین، فراگیری نحوه استفاده از این نرم افزار قدرتمند به شما کمک می کند تا هر چه سریع تر مسیر صحیحی را برای کسب در آمد انتخاب کرده و به سوی آن حرکت کنید. علاوه بر آن اگر به فعالیت در حوزههای طراحی و نقشهکشی علاقهمند هستید میتوانید با یادگیری اتوکد فرصتهای شغلی بسیار زیادی برای خود فراهم کنید. با زدن کلید F3، Object Snap را فعال کنید. پروژهی جدید به پروژهی فعال فعلی تبدیل میشود. تمرکز آموزش این مجموعه بر آموزش مدلسازی سهبعدی در اتوکد است؛ از تنظیم منوهای قسمت سهبعدی در اتوکد تا اجرای یک پروژهی مدلسازی سهبعدی. اتوکد دقیق ترین برنامه در اشتراک گذاری نقشه هاست. آسان ترین فرمان برای شروع، به واسطه آشنا بودن آن ROTATE می باشد.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار