دوره صفر تا صد آموزش متاورس رایگان + پیشرفته امیر موحدی | حسینی فایننس

در حال حاضر، ما می‌توانیم برای آواتارهای دیجیتالی خود لباس‌هایی را در متاورس بخریم. درحال حاضر هر یک از این اقلام لباس به عنوان NFT تولید می شوند، اما در زمینه خرید متفاوت خواهد بود. برندهای بزرگ در صنعت مد مانند پرادا، لویی ویتون نایک و آدیداس، به شکلی عظیم به دنیای متاورس دست یافته‌اند.

عینک متاورس AR

الان هم به خیلی ها بگیم اگر همین امروز اقدام کنی و کسب وکارت رو در متاورس راه اندازی کنی، پیشگام خواهی بود و شاید شبیه خیلی از سایت هایی بشی که 10 سال پیش شروع کردن. تیم شکارروند به مدیریت شهراد صادقی توانسته به این مهم دست یابد که ادعا کنیم در متاورس و شناسایی شهر های متاورسی بهترین هستیم زیرا اولین هستیم و تمام تلاش خود را نیز میکنیم که بهترین ها را به شما معرفی کنیم. واقیعت این است وقتی متاورس به دنیا معرفی شد، مارک زاکربرگ ( موسس فیسبوک و خریدار و مالک اینستاگرام) سرمایه زیادی روی آن هزینه کرده بود.

  • این دوره مناسب افرادی است که قصد دارند سال جدید را با سرمایه‌گذاری شروع کنند و به دنبال درآمدهای دلاری هستند.
  • صنعت آموزش نیز از تاثیرات نفوذ متاورس در آن بی نسیب نمانده است.
  • اگر افراد باورشان نمی شود طبیعی است، چون کسی از آینده خبر نداره، اما بهتون میگم باید سریع خودتون رو در متاورس جا بندازید 5 سال دیگه آنقدر سخت میشه که با هزینه هایی 100 برابر امروز هم شاید نشه انجامش داد.
  • توکن‌های غیر مثلی نیز نقش بنیادینی در دنیای متاورس ایفا کرده و مالکیت کامل کاراکترها، آیتم‌های کسب‌شده در داخل بازی و حتی زمین‌های مجازی را به کاربران می‌دهند.
بنابر تحقیقات انجام‌شده در ژانویه ۲۰۲۱، ۴.۶۶ میلیارد نفر در سراسر دنیا اینترنت فعال دارند. بسیاری از کارشناسانان عقیده دارند که متاورس نسل آینده اینترنت است و همه ما باید بدانیم که با فراگیر شدن فناوری متاورس، چه در انتظارمان خواهد بود. برای ورود به دنیای متاورس دیسنترالند، اول گزینه start exploring را انتخاب نمایید. گزینه ها شامل؛ play using your wallet و play as guest که با ساختن آواتار و هزینه های آن یا ورود به عنوان مهمان امکان پذیر است. در زمان تبادلات مالی، این کامپیوترها تبادلات شما را ثبت و بررسی می‌کنند. علاوه بر ثبت های مالی در بلاک چین می‌توان ثبت های مالکیت را نیز داشته باشید.

متاورس Metaverse چیست؟

این احتمال وجود دارد که به زودی برای تماشای نمایش‌ها و فیلم‌های مورد علاقه‌مان در سینماهای متاورس شرکت کنیم. پس از آنکه مورد مناسبی پیدا کردید می توانید به راحتی سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرید. همین امر در رابطه با خرید لوازم خانگی یا هر آنچه که نیاز دارید از سایت هایی مانند آمازون یا Ikea نیز صدق می کند.

تاکنون افرادی بوده‌اند که دارایی‌های خود را به یک ان‌اف‌تی تبدیل کرده و آن را در فضایبلاک‌چینمعامله کرده‌اند تا به درآمد برسند. متاورس دارای پتانسیل خوبی برای کسب درآمد و سرمایه گذاری است که در نتیجه برای این کار باید دانشی عظیمی داشت. به همین جهت برای رسیدن به این دانش باید در این دوره ها شرکت کرد. باید بدین نکته اشاره کرده که پس از گذراندن این دوره باید دیدگاه کامل و جامعی نسبت به متاورس پیدا کرده و بتوان با جامعیت تمام به آن نگریست. شما پس از گذراندن این دوره خواهید توانست تا در دنیای متاورس قدم های تجاری بزرگی را برداشته و سپس کسب درآمد دلاری خود را آغاز کنید.

دیزنی قبلاً برنامه‌های بلندپروازانه‌ای را برای یک متاورس به سبک پارک موضوعی دیزنی اعلام کرده است و پلتفرم استریم + Disney احتمالاً برنامه‌های متاورس مخصوص ب خود را دارد. یک پروژه کاملاً شگفت‌انگیز و مبتکرانه وجود دارد که در حال حاضر با کمک متخصصان پزشکی، علمی و دارویی از سراسر جهان ساخته شده است و برای ایجاد اولین تجربه متاورس مراقبت‌های بهداشتی کار می‌کند. متاورس می تواند برای هر کسی در جهان با اتصال به اینترنت اموزش بازی متاورس hoseini finance.com قابل دسترسی باشد. این موضوع درها را به روی فرصت هایی باز می کند که قبلا هرگز امکان پذیر نبودند. متاورس زمین بازی را از نظر شغل و فرصت کاملاً یکسان خواهد کرد. طبق مقاله‌ای که مورگان استنلی درباره سرمایه‌گذاری در متاورس منتشر کرده است، متاورس تنها در ایالات متحده آمریکا هزینه ای معادل 8.3 تریلیون دلار برای مصرف‌کننده دارد.

متاورس دنیایی است که می‌توانید در آن، قوانین فیزیکی دنیای واقعی را دور بزنید. هدف اصلی و ابتدایی متاورس استفاده از عینک های سه بعدی برای انجام کارهای فیزیکی بدون انجام دادن آنها به صورت واقعی بود! برای مثال؛ انتقال دارایی ها به تمام پلتفرم ها امکان پذیر است. این ترکیبی از چندین عنصر فناوری، از جمله واقعیت مجازی، واقعیت افزوده و ویدئو است که در آن کاربران در یک جهان دیجیتال “زندگی می کنند”.

دوره صفر تا صد آموزش متاورس رایگان + پیشرفته امیر موحدی | حسینی فایننس

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار