شیائومی از ردمی K50 و K50 پرو با قیمت زیر 500 دلار رونمایی کرد دیجی‌کالا مگ

البته نتایج بعضی تست ها هم نشون میده که شیائومی از این بخش سربلند بیرون اومده و دمای گوشی به خوبی کنترل میشه. دوربین سلفی تو یه پانچ هول کوچیک بالای نمایشگر قرار گرفته و اسپیکر مکالمه هم خیلی کوچیک بالای دوربین سلفی دیده میشه. یه سری خط و تکسچر مثلث شکل هم تو قاب پشتی دیده میشه که تلاش میکنه حس گیمینگ بودن گوشی رو به کاربر منتقل کنه. سه تا دوربین تو یه قاب مستطیل شکل با کمی بیرون زدگی گوشه ی بالا سمت چپ قاب پشتی قرار گرفته. نوشته Redmi هم در راستای همین قاب مستطیل شکل پایین قاب پشتی قرار داره. یه سری LED هم توی قاب پشتی قرار گرفته که وقتی تماس یا نوتیفیکیشن جدید دارین، روشن میشن و جلوه جذاب‌تری به گوشی میده.

شیائومی از ردمی K50 و K50 پرو با قیمت زیر 500 دلار رونمایی کرد دیجی‌کالا مگ

ردمی برای خنک نگه داشتن این تراشه قدرتمند از یک محفظه بخار به ابعاد 3725 میلی متر مربع استفاده کرده که تضمین می‌کند حتی پس از 2 ساعت بازی کردن نیز گوشی همچنان خنک ردمی کی ۵۰ باقی بماند. و مهم‌تر از همه اینکه می‌تواند نرخ 120 فریم در ثانیه را در بازی‌ها حفظ کرده و کاری کند که حرارت بالا تأثیر منفی زیادی نداشته باشد. سازمان TENNA کشور چین چند وقت پیش این سه گوشی ردمی K50 را لیست کرده بود. به نظر می‌رسد که یک مدل با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی راهی بازار شود. گوشی ردمی K50 Pro هم ۸ گیگابایت رم ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت. شیائومی برای تنوع لنزی بیشتر، از ترکیب دوربین چهارگانه‌ی واید 108 مگاپیکسلی، اولتراواید 8 مگاپیکسلی، تله‌فوتو 13 مگاپیکسلی (با قابلیت زوم 2 برابری اپتیکال) و عمق‌سنج 2 مگاپیکسلی استفاده کرده است.

آیفون 14 پرو مکس با این ویژگی ها گوشی های اندرویدی را له می‌کند!

گوشی ردمی K50 پرو دارای چیپست مدیاتک دایمنسیتی 9000 است که بر اساس فرآیند 4 نانومتری TSMC ساخته شده و دارای هسته Cortex-X2 ARM با کلاک حداکثر 3.05 گیگاهرتز است. این گوشی دارای یک سیستم خنک کننده اتاق بخار هفت لایه برای کنترل حرارتی است. گوشی ردمی K50 از چیپست Dimensity 8100 استفاده می‌کند که در اوایل ماه جاری معرفی شد. هر دو گوشی K50 دارای AMOLED 6.7 اینچی با وضوح QHD+ و نرخ به روز رسانی 120 هرتز هستند.پنل ها همچنین توسط گوریلا گلس ویکتوس محافظت می شوند.هر دو گوشی از حسگر دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی سونی IMX596 استفاده می کنند. اوایل امروز به طور رسمی تایید شد که تلفن هوشمند ردمی K50 Ultra یازدهم آگوست (بیست مرداد) معرفی خواهد شد.

  • پردازش‌های گرافیکی در این گوشی توسط پردازنده Adreno 730 انجام می‌شود که بسیار قدرتمند است.
  • مدل استاندارد هم از دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد ولی از نظر دو دوربین دیگر تفاوتی با مدل پرو ندارد.
  • و مهم‌تر از همه اینکه می‌تواند نرخ 120 فریم در ثانیه را در بازی‌ها حفظ کرده و کاری کند که حرارت بالا تأثیر منفی زیادی نداشته باشد.
  • این تنظیمات با یک سنسور زاویه‌ای 8 مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی برای xiaomi تکمیل شده است.
  • علاوه بر موارد گفته شده سیستم خدمات مشتریان به صورت 24 ساعته در اختیار شماست و می‌توانید جهت خرید و تصمیم‌گیری درباره محصولات و خدمات از مشاوره‌ی 24 ساعته این سایت هم بهره‌مند شوید.

این اولین گوشی برند ردمی است که از تراشه جدید و قدرتمند اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 استفاده می‌کند و در بین گوشی‌های تحت مالکیت شیائومی، پس از 12 اس و میکس فولد 2 در جایگاه سوم قرار می‌گیرد. همان‌طور که انتظار داشتیم، شیائومی بالاخره مدل‌های جدید خانواده‌ی ردمی K50 را معرفی کرد. مدت‌ها قبل ردمی K50 گیمینگ ادیشن معرفی شد و حالا دو گوشی ردمی K50 و K50 پرو با مشخصات جذاب و قیمت مناسب به دست کاربران می‌رسند. شیائومی به طراحی و تولید گوشی‌های با دوربین قوی و قیمت مناسب شناخته می‌شود.

اجرای سریع انواع اپ‌های سنگین و اجرای بازی‌های سنگین در گوشی ردمی K50 اولترا با نرخ فریم بالا و تنظیمات گرافیکی عالی، تجربه‌ای دلچسب و فراموش‌نشدی را برای شما به ارمغان می‌آورد. نسل‌های جدید گوشی‌های هوشمند اندرویدی همگی از تراشه‌های قدرتمندی مانند اسنپدراگون استفاده می‌کنند. اگر بخواهیم پردازنده گوشی را بررسی کنیم می‌توان گفت که این قطعه در اصل تمام داده‌های ورودی و خروجی از یک گوشی را پردازش می‌کند. این پردازنده همچنین دستورات لازم را به بخش‌های مختلف گوشی برای عملکرد بهتر انتقال خواهد داد. صفحه نمایشگر ۶.۶۷ اینچی دارای لبه‌های باریکی است و در بالای صفحه هم می‌توان دوربین سلفی زیر نمایشگر را دید.

سیستم عامل iOS 16 رسما منتشر شد

در ادامه با ما همراه باشید تا نگاهی به ویژگی‌های این گوشی داشته باشیم. گوشی ردمی K50 پرو یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 120 وات دریافت می‌کند که باید باتری را از صفر تا 100 درصد تنها در 19 دقیقه شارژ کند. در بخش نظرات کاربران گوشی موبایل شیائومی ردمی کی 50 اولترامی توانید از تجربه و اطلاعات دیگران در مورد این گوشی موبایل بهره مند شده و یا دانسته های خود را با دیگران به اشتراک گذارید. در پنل پشتی مدل پرو شاهد تعبیه‌ی دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی هستیم که در کنار آن اولترا واید ۸ مگاپیکسلی و ماکرو ۲ مگاپیکسلی به چشم می‌خورد. مدل استاندارد هم از دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد ولی از نظر دو دوربین دیگر تفاوتی با مدل پرو ندارد.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار