مشخصات سرفیس لپ‌تاپ استودیو 2 مایکروسافت افشا شد

مایکروسافت برای رونمایی از جایگزین سرفیس لپ‌تاپ استودیو آماده می‌شود؛ محصول متفاوتی که در اکتبر 2021 معرفی شد و نسل جدیدش احتمالاً بهار 2023 از راه می‌رسد. حالا سرفیس لپ‌تاپ استودیو 2 در بنچمارک گیک‌بنچ 6 رؤیت شده است که مشخصاتش را در اختیار ما قرار می‌دهد.

استفاده از کارت گرافیک انویدیا RTX 4060 با 8 گیگابایت حافظه اختصاصی GDDR6 و 64 گیگابایت رم DDR5، مایکروسافت سرفیس لپ‌تاپ استودیو 2 را نه‌تنها به دستگاهی مناسب برای تولید محتواهای تصویری و ویدیویی تبدیل می‌کند، بلکه می‌تواند بازی‌های باکیفیت روز را هم با تنظیمات بالا اجرا کند.

سرفیس لپ‌تاپ استودیو 2 گیک‌بنچ 6

نسل کنونی سرفیس لپ‌تاپ استودیو در بالاترین نسخه به پردازنده اینتل Core i7-11370H و کارت گرافیک RTX 3050 Ti مجهز شده است؛ بنابراین حداقل در بخش گرافیک با پیشرفت قابل‌قبولی روبه‌رو خواهیم شد.


منبع: https://digiato.com/article/2023/02/25/surface-laptop-studio-2-specs-leak

این لپ‌تاپ در گیک‌بنچ 6 در بخش تک‌هسته‌ای به امتیاز 2564 و در بخش چندهسته‌ای به امتیاز 12,463 دست پیدا کرده است. انتظار می‌رود این محصول در سایر بنچمارک‌ها هم عملکرد بالایی از خودش نشان دهد و البته در آینده شاهد افشای نتایج آن‌ها باشیم.

سرفیس لپ‌تاپ استودیو 2 اسم رمز Ersa را یدک می‌کشد و مسلماً مانند نسل کنونی‌اش، در چندین پیکربندی از راه می‌رسد تا کاربران با توجه به نیازشان یکی از آن‌ها را انتخاب کنند. بااین‌حال تنها یکی از مدل‌های آن در گیک‌بنچ مورد آزمایش قرار گرفته است.

مشخصات سرفیس لپ‌تاپ استودیو 2 مایکروسافت

انتظار می‌رود مایکروسافت در نسل دوم سرفیس لپ‌تاپ استودیو تغییری در طراحی ایجاد نکند و تنها با مشخصات ارتقایافته روبه‌رو شویم؛ بنابراین ردموندی‌ها همچنان از یک نمایشگر 14.4 اینچی با لولای مخصوص و رفرش ریت 120 هرتز استفاده خواهند کرد.

سرفیس لپ‌تاپ استودیو 2

لپ‌تاپ مایکروسافت با پردازنده نسل سیزدهمی اینتل Core i7-13800H و کارت گرافیک انویدیا RTX 4060 در بنچمارک گیک‌بنچ 6 حضور پیدا کرده است. علاوه‌ بر این ویژگی‌ها، با 64 گیگابایت رم هم روبه‌رو هستیم.