گلکسی بوک 3 پرو با پردازنده اینتل نسل 13 معرفی شد + مشخصات و قیمت

Galaxy Book 3 Pro در بخش مشخصات شباهت‌های زیادی به گلکسی بوک ۳ پرو ۳۶۰ تازه‌وارد دارد و غالب مشخصات این دو محصول یکسان هستند. بنابراین در ادامه از تفاوت‌های این مدل خواهیم گفت.

لپ تاپ گلکسی بوک 3
گلکسی بوک 3 پرو
نمایشگر ۱۴ / ۱۶ اینچی از نوع Dynamic AMOLED 2X با رزولوشن ۲۸۸۰ در ۱۸۰۰ پیکسلی و نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی
پردازنده اینتل Core i5 / Core i7 نسل ۱۳
پردازشگر گرافیکی اینتل Iris X
حافظه رم ۸، ۱۶ یا ۳۲ گیگابایتی
حافظه داخلی ۲۵۶، ۵۱۲ یا ۱۰۲۴ گیگابایت PCIe NVMe SSD
وزن ۱.۱۷ کیلوگرم (مدل ۱۴ اینچی) / ۱.۵۶ کیلوگرم (مدل ۱۶ اینچی)
ظرفیت باتری ۶۳ وات ساعت (مدل ۱۴ اینچی) / ۷۶ وات ساعت (مدل ۱۶ اینچی)
فناوری شارژ شارژ سریع ۶۵ واتی
قیمت 1449 دلار

سامسونگ در رویداد آنپکد تمرکز ویژه‌ای روی معرفی اعضای سری لپ‌تاپ‌های گلکسی بوک 3 داشت. گلکسی بوک 3 پرو یکی از اعضای این خانواده است که در ادامه نگاه دقیق‌تری به ویژگی‌های کلیدی آن از جمله نمایشگر Dynamic AMOLED 2X، پردازنده اینتل از نسل 13 و وزن کم آن داریم.

طراحی گلکسی بوک 3 پرو

سامسونگ با استفاده از المان‌های بهبود یافته در طراحی موفق به ارائه محصولی کاملا به‌روز شده است. گلکسی بوک 3 پرو در دو مدل با نمایشگر ۱۴ یا ۱۶ اینچی به فروش می‌رسد. وزن مدل ۱۴ اینچی تنها ۱.۱۷ کیلوگرم بوده و ضخامت آن به تنها ۱۱.۳ میلی‌متر می‌رسد که ارقام فوق‌العاده‌ای محسوب می‌شوند. مدل ۱۶ اینچی نیز دارای وزن ۱.۵۶ کیلوگرمی و ضخامت ۱۲.۵ میلی‌متری است. بدین ترتیب حمل و نقل گلکسی بوک 3 پرو برای کاربران دردسری ایجاد نخواهد کرد. بدنه با لبه‌های تخت یکی دیگر از ویژگی‌های طراحی این محصول محسوب می‌شود.

گلکسی بوک 3 پرو

مشخصات فنی و قیمت گلکسی بوک ۳ پرو

اسپانسر این رویداد دیجیاتو، ویپاد؛ ترابانکپاسارگاد است.

گلکسی بوک 3 پرو و مدل ۳۶۰ آن در بخش‌های مختلفی از جمله نمایشگر، عملکرد سخت‌افزاری، باتری و فضای ذخیره‌سازی یکسان هستند. Galaxy Book 3 Pro صرفا بدون قابلیت‌های اصلی مدل ۳۶۰ از جمله لولای چرخان ۳۶۰ درجه و پشتیبانی قلم S-Pen و شبکه 5G عرضه می‎‎‎‌شود. قیمت پایه این لپ‌تاپ از 1449 دلار شروع می‌شود و سامسونگ از تاریخ 28 بهمن آن را روانه بازار خواهد کرد.


نسل جدید تسهیلات، عنوانی برای تسهیلات بدون ضامن و وثیقه است که به‌صورت کاملا آنلاین و تنها طی چند دقیقه دریافت می‌کنید. این تسهیلات، گام بلندی برای گذر از عصر بانک‌های سنتی به‌سوی بانک‌هایی است که در آینده تکنولوژیک خواهیم دید.


منبع: https://digiato.com/article/2023/02/01/galaxy-book-3-pro-officially-announcedویپاد شعبه تمام دیجیتال بانک پاسارگاد است که همواره همراه شماست. با ویپاد می‌توانید از هر مکان و در هر زمان از خدمات متنوع بانکی از افتتاح حساب تا دریافت نسل جدید تسهیلات بهره‌مند شوید.