برای خرید لپ تاپ ایسر به چه نکاتی دقت کنیم؟

هرچه اندازه صفحه نمایش بزرگتر باشد؛ غالبا وزن آن نیز بیشتر میشود و جزییات تصویر بهتر نمایش داده سایت laptop-tech میشوند. حال هرچه از تکنولوژیهای بهتر و جدیدیتر در لپ تاپها استفاده شده باشد، قیمت لپ تاپ نیز افزایش پیدا میکند. برای نمونه اگر فردی هستید که دائما نیاز دارید تا یکسری اطلاعات و داده ها را در لپ تاپ خود جابه جا کنید، بهتر است به تهیه لپ تاپ هایی با سایزهای کوچک بپردازید تا بتوانید آن را مانند یک کتاب به زیر بغل خود زده و با خود به هرجایی که نیاز دارید، حمل کنید و در غیر این صورت می توانید لپ تاپ هایی با سایز بزرگتر را نیز تهیه کنید. سریع ترین ، پرقدرت ترین ، حرفه ای ترین ، خوش دست ترین و بهترین لپ تاپ تا 30 میلیون تومان ، سری ایسوس Vivobook S533EQ – A است. ما اینجاییم که به شما کمک کنیم تا در خرید لپ تاپ انتخاب بهتری داشته باشید.

بخاطر همین موضوع، توی بعضی از لپ تاپ ها علاوه بر حافظه ی HDD از حافظه ی SSD هم استفاده می کنند، چون سرعت خوندن از روی این نوع حافظه به مراتب بیشتره. این مورد در خرید لپ تاپ اولویت ندارد اما پیشنهاد میشود که برای جلوگیری از حمل همیشگی تعداد زیادی دانگل، به اتصالات مورد نیاز خود بر روی سیستم نیز توجه نمایید. در میان محصولات، سری Nitro لپتاپ هیبریدی Nitro Spin نیز وجود دارد که مانیتور لمسی با قلم هوشمند را هم دراختیار کاربران قرار داده است. بسیاری از کاربران به دنبال خرید لپ تاپ با کمترین هزینه برای پوشش نیازهایشان هستند. اگر میخواهید نوعی نوت بوک بزرگ و حجیم بخرید که فقط روی میز و در نزدیکی پریز برق از آن استفاده میکنید، لازم نیست نگرانی در مورد عمر باتری داشته باشید؛ اما اگر میخواهید آن را بدون نیاز به پریز استفاده کنید، حتی اگر در منزل و یا در محل کار باشد، موردی که باید در این راهنمای خرید لپتاپ به آن تاکید کنیم این است که لپتاپ شما حداقل باید طول عمر باتری 8 ساعت داشته باشد و به صورتایده آل، بالای 9 ساعت کار کند. ابتدا باید قبل از تهیه کردن این محصول، تصمیم بگیرید که لپ تاپ را برای کدام نیاز خود می خواهید زیرا که تمام لپ تاپ ها دارای طراحی یکسانی نیست و برای نیازهای مختلف کاربران طراحی شده است و هر یک به منظور انجام کارهای مختلف روانه بازار شده است و همچنین قیمت لپ تاپ به صورت مستقیم بر روی نوع کاربری لپ تاپ (کانفیگ های مختلف) تأثیر دارد.

وزن تقریبا سبک 1.7 گیلوگرم این لپ تاپ نیز آن گزینه مناسب برای داشنجویان یا کارمندی که نیاز به حمل لپ تاپ دارند میکند. کاربرانی که در جستجوی تبلت با قدرت پردازشی بالایی هستند و گاهی اوقات از کیبورد نیز برای کارهای روزمره استفاده میکنند، با گزینههای مناسب ایسر روبهرو هستند. از کارهای روزمره و ساده مثل : فیلم تماشا کردن، موزیک گوش دادن و… این ممکن است در هزینه شما صرفه جویی کند، اما برای تهیه نسخهای از ویندوز باید کمی بیشتر هزینه کنید. است یا میخواهیم از آن برای کارهای حرفهای مثل: ادیت ویدئو و عکس ، برنامه نویسی و… به طور کلی، سه مورد اول سریهای استفاده عادی است، Latitude برای استفاده تجاری و Precision برای افراد حرفه ای، طراحان یا برنامه نویسان است. Alienware، XPS، Inspiron، Latitude و Precision نامهایی هستند که هنگام انتخاب بهترین لپتاپ دل با آنها روبرو میشوید. معمولا دیده میشود که لپتاپهای ۱۳ یا ۱۴ اینچی وزنی در حدود ۸.۱ تا ۴.۲ کیلوگرم دارند و حمل و نقل آنها در مقایسه با مدلهای ۱۵ اینچی به مراتب سادهتر است. لپ تاپ ، کیبورد ، مادربرد ، ال سی دی و ال ای دی لپ تاپ ، هارد دیسک ، رم ، کابل فلت ، لولا و پورت برق مفتخر است امروز مستقیم با شما به صورت مستقیم در تعامل باشد تا شما مصرف کننده گرامی کالایی با کیفیت را با قیمت مناسب تهیه کنید.

این مدل به باریکترین لپتاپ جهان مشهور است. کمپانی AMD نیز یکی از کمپانیهای مشهور در تولید پردازنده به شمار میرود. یکی از مهم ترین دلایلی که در متفاوت بودن لپ تاپ ها می باشد، تنوع در مشخصات فنی آن هاست که در آن از قطعات فنی متفاوتی مانند پردازنده، حافظه، باتری، هارددیسک و بخش های گرافیکی استفاده شده است و همچنین قیمت لپ تاپ نیز به همین موارد بستگی دارد. اغلب لپ تاپ ها دارای هارددیسک هستند و در برخی از آنها حافظه SSD به کار گرفته میشود. لپ تاپهای گیمینگ معمولا نمایشگری بزرگتر از ۱۵ اینچ دارند و به دلیل وزن بالا، حمل آنها به سادگی لپ تاپ دانشجویی نیست.اگر از عاشقان بازی هستید، برای اینکه بتوانید جدیدترین بازیهای رایانهای را روی لپ تاپ گیمینگ خود اجرا کنید نیاز به پردازنده و کارت گرافیک پرقدرت دارید. در حالی که وجود پورت معمولاً هنگام راهنمایی برای خرید لپ تاپ اولویت ندارد، اما بهتر است که اتصالات مورد نیاز خود را بر روی سیستم داشته باشید تا اینکه بخواهید تعداد زیادی دانگل را همیشه این طرف و آن طرف ببرید.

لپ تاب ها یکی از تجهیزات کاربردی و فوق العاده مطرح در سطح جهان است که از بدو تولید، محبوبیت زیادی در میان مردم پیدا کرد. و این به جایی رسیده است که دیگر افراد قادر به تحمل سختی ها نیستند. لپ تاپ ها از آن جایی که تاثیر به سزایی در زندگی ما دارد، بسیار اهمیت دارند. یکی دیگر از پارامترهای تاثیرگذار بر کیفیت نمایش، وضوح تصویر است. جالب است بدانید لپ تاپ ایسوس مدل X543MA پرفروش ترین لپ تاپ ایسوس در دیجی کالا نیز هست. اغلب لپتاپهای موجود در بازار از پورت USB 3.0 و خروجی HDMI برخوردار هستند و در برخی از مدلها پورت USB Type-C نیز روی لبه کناری تعبیه میشود و یک امتیاز برای آن محصول قلمداد میشود. با این حال، MacBook یا MacBook Pro گران است، اما شما میتوانید Windows را روی آن نصب کنید. بطور کلی برای برنامه نویسی نیاز به لپ تاپ های گران قیمت نیست و با یک لپ تاپ معمولی میشه کارهای برنامه نویسی رو انجام داد. از این پردازنده بیشتر در ساخت لپ تاپهای گرانقیمت و گیمینگ استفاده میشود و به طور کلی مناسب کاربران حرفهای میباشد.پس اگر قیمت لپ تاپ برای شما مهم نیست می توانید لپتاپی را انتخاب کنید که از این پردازنده قوی و پرسرعت بهره می برد.

آنها همچنین از ظرفیت حافظه مناسب و صفحه نمایش لمسی در مدلهای انتخابی بهرهمند هستند. این مکبوک پرو شرکت اپل از زیباترین و چشمگیرترین طراحی ممکن برخوردار بوده و همچنین از تکنولوژی جدید «سافت تاچ» اپل هم بهره میبرد. این دستگاه به دو گرافیک مجهز بوده و همچنین از پردازنده قدرتمند Core i7 شرکت اینتل بهره میبرد که برای گیمینگ در سطح حرفهای بسیار مناسب است. حتی میتوان به این نکته اشاره کرد که لپ تاپ برای بسیاری از ما یک وسیله است که از طریق آن و با کار کردن بوسیله آن درآمد کسب می کنیم و اگر آن را نداشته باشیم و یا دچار نقص شود مانند راننده تاکسی هستیم که ماشینش خراب شده و نمیتواند درآمد خود را مهیا کند.به دلیل همین اهمیت بیش از حد رایانهها است که قیمت لپ تاپ افزایش پیدا کرد و مردم اقدام به خرید لپتاپ کردند.

اولین معیار باید قیمت لپ تاپ باشد چون این به شما کمک میکند تا در بین انواع و اقسام لپتاپها یکی را انتخاب کنید. شما با توجه به نیاز خود باید از فروشگاه معتبری لپ تاپ ایسر را خریداری کنید. هر چند بر خلاف دیگر مشخصات آن ، گرافیک قدرتمندی ندارد و به کارت گرافیک Nvidia Geforce MX350 با حافظه اختصاصی 2 گیگابایت مجهز شده اما می توان از آن به عنوان بهترین لپ تاپ تا 35 میلیون تومان از لحاظ کارایی و سرعت نام برد. با قیمتی تقریبی 550 دلار، میتوانید HP ProBook 445R G6 Notebook PC را خریداری کنید که دارای پردازنده AMD Ryzen 3، 4 گیگابایت رم، 500 گیگابایت حافظه HDD و نمایشگر 14 اینچی HD است. مدل AMD Ryzen 4000 یکی از مدلهای جدید این کمپانی میباشد که برای رقابت با Core i5 و Core i7 وارد بازار شده است.

با یک سیستم معمولی هم میتونید برنامه نویسی معمولی رو براحتی انجام بدید پس نیازی به هزینه زیاد نیست. چون در حال حاظر با این بودجه یک لپ تاپ معمولی رو به بالا میتونید تهیه کنید البته همه نیازهایی که مدنظرتون هست رو هم میتونه برآورده کنه. این دستگاه با بهرهمندی از رم بالا قادر است تجربه گیمینگ بینظیری را برای افراد فراهم کند. این گزینه از مهم ترین نکات مهم هنگام خرید لپتاپ است که بسیاری از افراد را درگیر خود می کند. پیش از این تراشههای گرافیکی یکپارچه بسیار اساسی بودند و قادر به انجام کارهای بیشتری از صفحه گسترده و صفحات وب نبودند. اگر قصد دارید از لپتاپ خود برای انجام بازیهای اساسی یا فقط مرور وب و تماشای فیلم استفاده کنید، خرید لپ تاپ با کارت گرافیک یکپارچه کاملاً مناسب است. سوال اساسی که باید به آن پاسخ دهیم که چرا امروزه خرید لپتاپ به یک نیاز اساسی و ضروری افراد جامعه تبدیل شده است. همان طور که می دانید، لپ تاپ ها به دلیل اهمیت زیادی که دارند، در انواع مدل ها طراحی شده است که وابسته به نیاز افراد می باشد. برای دانشجویانی که از برنامه نویسی سنگین یا نرم افزارهای گرافیکی استفاده میکنند، ممکن است لازم باشد مقدار بیشتری برای لپتاپهایی که پردازندههای Intel Core i5، Intel Core i7 یا AMD A10 دارند، هزینه کنند.

خب خیلی خوبه که دستت برای انتخاب بازه. مایکروسافت ادعا میکند که لپ تاپهای Microsoft میتوانند جایگزین خوبی برای لپتاپ شما باشند و به گفته رئیس مایکروسافت، لپتاپ Surface در پاسخ به درخواستهای دانشجویانی که به دنبال یک لپتاپ کاربردی و سبک هستند، ساخته شده است. ایسر از ژانویه 2021 ششمین فروشنده بزرگ کامپیوتر در جهان است. امروزه بیشتر لپتاپها با 4 گیگابایت رم عرضه میشوند که اگر بخواهید کارهای روزانه مانند استفاده از Microsoft Office، وبگردی و تماشای فیلم را انجام دهید بسیار عالی است. اگر آماده باشید که فقط کمی بیشتر هزینه کنید، ممکن است گزینههایی با 8 گیگابایت رم پیدا کنید. پیشرفت بازی ها، بیشتر در قسمت گرافیک شان است. و راندمان آنها به شدت پایین می آید و ممکن است به برخی از قسمت های لپ تاپ از جمله باتری، رم و خود پردازنده ها آسیب برسانند.

خرید لپ تاپ و نوت بوک – قیمت لپ تاپ : یک رایانه شخصی است که کاربرد آن مانند کامپیوترهای رومیزی و بزرگ است اما به دلیل اینکه با گذر زمان نیاز انسانها به یک سیستم قابل حمل و سبک با همان عملکرد و کاربرد شدت گرفت لپ تاپ ها پا به بازار گذاشتند و بسیار مورد استقبال کاربران قرار گرفتند بطوری که حجم عظیمی از بازار کامپیوتر رومیزی را به سمت خود کشید. با پیشرفت علم و در گذر زمان و تمایل مردم به یک سیستم سبک و قابل حمل نوت بوکها که به مراتب از لپ تاپ سبک تر هستند وارد بازار رایانهها شدند. سلام من برای پسرم که الان کلاس پنجم است یه لپ تاپ حدود 25 میلیون می خوام که تا زمان دانشگاه و کارهای دانشجویی به دردش بخوره ممنون م شم اگه راهنمایی کنید. اگه نظر من رو بخواین یک لپ تاپ نو رو ترجیح میدم. و نظر من اینه که شما بودجتون رو مشخص کنید که میخواید چه مقدار هزینه کنید. لپ تاپ MacBook Air MGND3 2020 هم فوق العاده هست و من قبلا اون رو به دوستان دیگر هم پیشنهاد دادم. بر سر من گذر کن و حالم را باز پرس تا مثل خاک در زیر پایت فروتنی کنم.

شما میتوانید هر نرم افزاری را نصب کنید، چه برای سرگرمی یا برای بازیها باشد. اگر قرار است از لپتاپ خود به طور عمده برای کارهای دانشگاهی، بازی و نرم افزار استفاده کنید، پردازنده Intel Core i3 یا AMD A-series A6 یا AMD A8 کافی است. اگر قصد دارید از لپ تاپ خود به عنوان جایگزینی برای کامپیوتر خانگی استفاده کنید، موضوع وزن و ابعاد اهمیت چندانی برایتان نخواهد داشت. در کنار آندو بلندگوی 2 وات با فناوری Dolby Audio صدای باکیفیت را برایتان فراهم میکنند. مثلا اگه دانشجو هستید و لپ تاپ رو زیاد حمل میکنید یک لپ تاپ سبک که قدرتمند باشند برایتان اولویت است یا مثلا اگر گیمر هستید کارت گرافیک اولویت هست و اگر عاشق فیلم دیدن هستید کیفیت صفحه نمایش و … اسپایر معروفترین برندی است که تحت نام ایسر برای کاربران خانگی محصولات مخصوصی مانند لپ تاپ و کامپیوتر شخصی تولید میکند. اگر شما از کاربران گیمینگ هستید و قصد انجام کارهای گفته شده را دارید، میبایست به سراغ سیستمی بروید که از پردازنده گرافیکی مجزا برخوردار باشد. ” احتمالا جواب خواهد داد که بهتر است به سراغ کنسول بازی بروید یا یک کیس گیمینگ بخرید و یک سیستم مناسب برای خودتان جمع کنید.

اما اگر به بسته نرم افزاری نیاز دارید که در Mac اجرا شود، نمیتوانید این کار را روی لپتاپ Windows انجام دهید. RAM بیشتر به این معنی است که انجام چند وظیفه بین نرم افزارهای سنگین سادهتر میشود. Nabze Bazaar 1.5.1 یکی از بهترین نرم افزار های ساخته شده برای دریافت آخرین قیمت لوازم دیجیتال مثل موبایل,تبلت و لپ تاپ برای اندروید است. دنبال یه لپ تاپ با قیمت زیر 15 تومن هستم. اگر به دنبال یک لپ تاپ جدید بامشخصات تقریبا خوب و قیمت زیر 15 میلیون هستید، لنوو مدل ThinkBook 15-FF یکی از بهترین گزینه هاست. با توجه به قیمتش یعنی حدود 11.5 میلیون تومان، مشخصات تقریبا خوبی دارد.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار