بهترین مارک دزدگیر اماکن

11. شرکت فنی مهندسی زمرد تصویر با ۲۰سال سابقه درخشان در زمینه دوربینهای مداربسته و تجهیزات شبکه و سیستم های امنیتی اعلام آمادگی می نماید . این برند دوربین مداربسته یکی از رهبران بازار در دنیای نظارت تصویری در سراسر جهان است. دوربینهای مداربسته منفعت های زیادی در جهت جان و مال ما دارند که یکی از این منفعت ها مانع شدن از وقوع جرم و جنایت و سرقت بوده که در این زمینه کمک بسیار خوبی برای ما می باشد . نصب دوربین مداربسته برای همه به دلیل منع از جرم و جنایت و یا سرقت منازل ، امری واجب و ضروری بوده و کمک بسیار زیادی به شما میکند زیرا مجرم به دلیل اینکه دوربینهای مداربسته تصاویر او را ضبط و ذخیره میکنند و به دلیل شناخته شدن و بازداشت ، ناخودآگاه از جرم و جنایت جلوگیری خواهد کرد . اما اعتقاد ما آن است که دانستن حق مشتری است و او باید بتواند از همه امکانات سیستمی که خریداری کرده است، استفاده کند. پاسخ: بله ، مهمترین هدف شرکت این است که کارآموز نصب دوربین مدار بسته را بصورت کاملا عملی آموزش ببیند تا بتواند پس از دوره آموزشی وارد بازار کار دوربین مدار بسته شده و در این راستا بتواند نمایندگی فروش محصولات شرکت را نیز دریافت نماید.

دوربینهای تحت شبکه نوعی دوربین دیجیتالی میباشند که می توانند اطلاعات و فیلم ها را از طریق یک دستگاه NVR ارسال و دریافت کنند . دوربینهای مینیاتوری ( مخفی ) : این نوع دوربینها ، دوربینهای بسیار کوچکی هستند که به دلیل سایز کوچکشان و جاسازی در هرجا به دوربینهای مخفی یا جاسوزی معروف میباشند . البته ویژگی های مهم دیگری هم می باشد از جمله برند دوربین، نوع لنز، امکان چرخش دوربین، زاویه دید دوربین و … از جمله مزایای دوربین مداربسته دیجیتال که منجر به استفاده از آن بهعنوان دوربین امنیتی مجتمع مسکونی و آپارتمانها شده است، کیفیت بالای تصاویر ضبط شده این دوربینها است.

به طور کلی کارکرد و اصول دوربین های مداربسته مشترک بوده و تجهیزات یکسانی دارد ولی باید به چیپ تصویر مهم ترین قسمت یک دوربین مدار بسته می باشد توجه داشت که وظیفه آن تبدیل کردن رشته های نوری به اطلاعات دیجیتالی می باشد. همچنین کاراموز می تواند درخواست همکاری در امر نصب دوربین مدار بسته با شرکت نماید و نمایندگی نصب دوربین در شهرستان های مختلف را نیز اخذ نماید. دوربینهای مداربسته AHD با کیفیت بسیار بالایی که دارند در رده بعد از دوربینهای IP قرار گرفته و از لحاظ کابلکشی از هزینه بسیار مقرون و به صرفه تری برخوردار هستند .

از جمله محاسن یک جانمائی درست و اصولی است. الف: دوربین مداربسته بدون دستگاه مرکزی: این دوربینها از طریق تکنولوژی wifi به یک اکسس پوینت wireless متصل میشوند و تصاویر را در شبکه پخش میکنند. با استفاده از دوربینهای مداربسته میتوانید کودک یا سالمند خود را از طریق گوشی همراهتان به راحتی مشاهده کنید و از سلامتشان با خبر شوید . برخی از ویژگی های منحصر به فرد این شرکت باعث می شود شما با اطمینان خاطر به این مجموعه اعتماد کنید و مجموعه آرینا را برای خرید دزدگیر امکان در کلاردشت انتخاب کنید. این سه ویژگی بسیار مهم است و بیشترین تاثیر را در خرید دوربین میگذارند.

نصب و نصاب دوربین مداربسته اصفهان بعد از انتخاب کالای باکیفیت و مناسب، نصب درست و اصولی دوربین مداربسته نقش مهمی در کارائی سیستم دارد. قیمت نصب دوربین مداربسته در اصفهان چگونه تعیین می شود؟ بگذارید ابتدا درباره هزینه تعمیر دوربین مداربسته توضیحاتی را بدهیم. چگونه سفارش نصب و تعمیر دزدگیر اماکن خود را در آچاره ثبت کنیم؟ آیا نکاتی وجود دارند که در هنگام خرید دوربین مداربسته به آنها دقت کنیم؟ برای نصب دوربین مداربسته در تهران باید به نکات قابل توجهی دقت داشت که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم. زاویه نصب دوربین مداربسته باید به گونهای باشد که تا حد امکان روبروی نور مستقیم خورشید قرار نگیرد. شما با نصب دوربینهای مداربسته و از طریق گوشی همراه خود میتوانید به راحتی خانه یا محل کار خود را رهاکرده و به سفر بروید زیرا از طریق گوشی همراهتان ، کاملا بر محیط مسلط خواهید بود . اگر به دنبال نصاب دوربین مداربسته در مشهد هستید این مقاله شما را کمک میکند تا با جزئیات بیشتری آشنا شوید .همچنین میتوانید از طریق پیام رسان واتس آپ به شماره ۰۹۳۶۳۷۳۳۵۰۸ مشاوره و لیست قیمت بگیرید. دوربینهای صنعتی : در دوربینهای مداربسته دید در شب دام سقفی صنعتی ،چون لنز دوربین از خود دوربین جدامیباشد پس باید از لنز ۲/۸ تا ۱۲ و ۶۰ استفاده گردد وهرچه لنز دوربین بالاتر باشد دوربین از دید در شب بالاتری نیز برخوردار میباشد .

با نکات پیش از خرید دزدگیر اماکن همراه باشید. هم چنین به دلیل پایین بودن این هزینه ها، دوربین های بی سیم گزینه بسیار مناسبی برای قرارگیری در پروژه های کوچک با 1 یا 2 دوربین محسوب می شوند. معمولا داخل گوشه بالایی ساختمان که سقف و دیوار تلاقی می کنند محل مناسبی برای دوربین مداربسته است. شرکت زمرد تصویر نمایندگی دوربین مداربسته در تهران می باشد که در بین دوربینها ، دوربین مداربسته ای اچ دی با قابلیت دید در شب عالی را به شما عزیزان پیشنهاد میدهد زیرا دوربین ای اچ دی با توجه به مزایای خود ، هزینه مناسبی را نیز به خود اختصاص داده که در همین خصوص طرافداران این نوع دوربین بیشتر از دوربینهای دیگر می باشد .

پس از نقشه کشی درست اکنون زمان نصب دوربین مداربسته می باشد. نقشه کشی سیستم باید بسیار دقیق باشد. بنابراین هنگام تهیه سیستم مداربسته از یک شرکت، به این نکته نیز توجه لازم را داشته باشید. از طرف دیگر، از آن جایی که دوربین مداربسته لامپی قادر به تصویربرداری از همه فضا به طور کامل است و میتواند یک تصویر پانورامای کامل در اختیار ما قرار دهد، به عنوان دوربین لامپی ۳۶۰ درجه هم شناخته میشود. در صورت داشتن تخصص کافی میتوانید به عنوان نصاب، تعمیرکار و فروشنده انواع دزدگیرهای اماکن، کسب درآمد داشته باشید. کنترل کردن از طریق دوربینهای مداربسته از موارد بجایی می باشد که به عنوان چشم دومتان میتوانید از آن استفاده نمایید .

سبد کالای کامل ، کیفیت مناسب تصویر دوربین مداربسته و همچنین قابل اطمینان و ثبات دوربین داهوا باعث شد تا این شرکت خیلی زود در بازار بین الملل رشد کند. ازدوربین مداربسته جهت امنیت بسیار بالای آن استفاده میکنند زیرا اتفاقاتی که در طول شبانه روز رخ میدهد به صورت کامل قابل مشاهده می باشد . یک مثال میزنم .. اجاق گاز اخوان رو همه میشناسن .. با وجود برندهایی مثل بوش و لوفرا هنوز هم سهم بالای فروش در بازار را به خود اختصاص داده .. چون به اصل مشتری مداری و رفع نیاز مشتریان پایبند بوده کیفیت . به طور مثال برخی از چشمیها یا سنسورهای حرکتی (Motion Sensor) باید در نزدیکی در و پنجره نصب شوند در حالی که بعضی از چشمیهای دیگر در کنار و بالای دیوارها و یا روی سقف بهترین عملکرد را نشان میدهند. دزدگیر ها ممکن است در اماکنی نصب شوند که شامل محدوده ای است که عملکرد سنسورهای آن همیشه باید فعال باشد. ممکن است این مراحل نصب دوربین مداربسته در تهران و شهرستان ها برای بعضی افراد سخت به نظر بیاید.

امروزه مهندسین بسیار باتجربه و موفق کشور ما نیز توانسته اند بهترین و بی نظیرترین انواع مدل های دوربین مدار بسته را طراحی و آن را عرضه کنند. شرکت زمرد تصویر با ۲۰ سال سابقه بسیار معتبر از شرکت های بسیار موفق در زمینه دوربینهای مداربسته با نصب و کابلکشی حرفه ایی و گارانتی بسیار معتبر و رزومه ایی قوی ، آماده ارائه هرگونه خدمات دوربینهای مداربسته به مشتریان گرامی می باشد . درکل این نوع دوربین ها طوری ساخته شده اند که نصبی راحت و راه اندازی آسانی را در پی دارند و افراد با یادگیری یک دوره کوتاه مدت میتوانند این دوربینها را نصب و تنظیم کنند. دوربینهای IP ( تحت شبکه ): این نوع دوربینها از طریق کابل LAN به کامپیوتر متصل میگردند که روی NVR نصب میگردند. دوربینهای مداربسته ریز مینیاتوری ( مخفی ) : این دوربینها ، دوربینهای کوچکی هستند که در اندازه های کوچک تولید شده و دسترسی به آنها بسیار سخت است ، به همین دلیل به آنها دوربین مخفی یا دوربین جاسوسی گفته میشود که اغلب ، تصاویرشان از طریق دی وی آر ضبط میگردد و از طریق کنترل از راه دور هم قابل تنظیم می باشند نصب دوربین مداربسته در خانه .

جهت نصب دوربین مداربسته دید در شب ، ابتدا باید از محل کارشناسی گردد تا مشخص گردد چه نوع دوربینی نیاز آن مجموعه می باشد و نحوه کابل کشی از محل دوربین تا محل نصب باید مشخص گردد و کابلهای دوربین مداربسته دید در شب را به ۲روش خروجی تصویر و ورودی برق میتوان استفاده کرد. در حقیقت دوربین مداربسته به یک سیستم تلویزیونی گفته میشود که یک مداربسته بین دوربین و سیستم نمایشگر را تشکیل داده و در جایی مشخص و ثابت نصب می گردد و تصاویر ثبت شده را به یک یا چندین محل می فرستد که به این دوربینها دوربینهای امنیتی هم گفته میشود که در حفاظت و نظارت ، کاربری بسیاری داشته و تقریبا در همه جا میتوان از آن استفاده کرد و از ارتکاب جرم نیز جلوگیری نمود که این دوربینها در تمامی ارگان ها و شرکتهای دولتی و خصوصی نصب شده و مورد استفاده قرار میگیرند . حساسیت این چشمی ها بسیار زیاد بوده و می توان از آنها در مکان های حساس استفاده نمود.

تفاوت دوربین مداربسته آنالوگ با AHD در کیفیت تصویرش است که دوربین مداربسته AHD با کیفیت ۱۰۸۰P می باشد در حالی که کیفیت دوربین مداربسته آنالوگ ۹۶۰H است که کیفیت دوربین مداربسته دیجیتال بسیار بیشتر از دوربینهای مداربسته آنالوگ میباشد . مثلا اگر شما جنس گرانقیمتی در منزل یا محل کار دارید باید حتما از دوربین مداربسته استفاده کنید . حال جهت اضافه نمودن ریموت به دستگاه فیوز AUX را برداشته و دکمه LRN دستگاه را فشار دهید و نگه دارید . پیشنهاد ما این است که از شرکت های معتبر خرید دوربین مداربسته را انجام دهید که هم گارانتی محصول شما را تضمین می کنند و هم خدمات نصب با کیفیت بالا به شما ارائه می دهند. این باتری با ولتاژ 4.5 آمپر و 7.2 آمپر در 12 ولت در بازار موجود است. اول راهکار سارقین، قطع کردن برق اصلی میباشد ( چه در خودرو و چه درمنازل ) در دزدگیر منازل باتری بک آپ یا یو پی اس وارد مدار میشه تا سنسورها بتوانند از آن باتری استفاده کنند.

در طی نتایج تحقیقات FBI که در سال ۲۰۱۴ انجام شده است احتمال سرقت از مکان های مجهز به دوربین مدار بسته ۷۲% کمتر از مکان هایی است که دوربین ندارند. همچنان در فیلم زیر می توانید آموزش نصب دوربین مدار بسته در کوتاه ترین مدت را مشاهده کنید. تمامی این مراحل به صورت گام به گام و عملی در دوره های نصب دوربین مدار بسته به شما آموزش داده می شود. چه بسا سرقت هایی که با وجود دوربین های مدار بسته صورت گرفته و افراد پس از پیگیری های بسیار و تحویل تصاویر به پلیس هیچ وقت موفق به دستگیری فرد سارق و پس گرفتن اموال به سرقت رفته خود نشده اند.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار