خرید و قیمت پرده کرکره فلزی پرفراژ سفید ۲۵ میلیمتری P101 ترب

قیمت کرکره فلزی آلومینیومی وابسته به سیستم ساخت پرده، عرض تیغه­های پرده، مدل و رنگ اسلت انتخاب شده است. در سیستم ساید گاید، پرده کرکره فلزی بر روی فریم در یا پنجره نصب می­شود و توسط 2 کابل که در طرفین پرده وجود دارد از تکان خوردن پرده در هنگام باز و بسته شدن جلوگیری می­شود. از مزیت ­های منحصر به فرد دیگر پرده کرکره فلزی ساید گاید می­توان به طولانی شدن عمر پرده و جلوگیری از آسیب­های احتمالی که به سبب برخورد با کنارهای پرده به‌وجود می­آید اشاره کرد.

زمان آماده سازی و تحویل محصولات پرده ۷ تا ۱۰ روز کاری (بغیر از روزهای تعطیل و ۵شنبه جمعه) می باشد؛ چرا که پرده به ابعاد سفارشی مشتری در کارخانه تولید می گردد. لازم به توضیح است که اسلت ۵ سانتی کرکره فلزی بسیار کم بوده و در شرکت ویستا افرند به صورت اختصاصی تولید می شود و بسیار مورد توجه است. © استفاده از مطالب و محصولات فروشگاه اینترنتی ابزار پرده فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است. تمیز کردن پرده کرکره ای مانند دیگر پرده ها روش مخصوص به خود را دارد که با انجام آن مرحله به مرحه و طی مدت زمان کوتاهی می‌توانید پرده خود را تمیز کنید. یکی از مراحل اولیه برای تمیز کردن کرکره گردگیری با استفاده از دستمال یا پرهای گردگیر است. دارای طرح ها و تنوع رنگ بسیار که امکان استفاده در هر فضایی رو میسر می‌کند.

  • مطمئنا دلایل منطقی و اصولی محکمی پشت این قضیه است و باید گفت که قیمت پرده کرکره فلزی با تیغه های باریک تر یعنی تیغه های 16 میلیمتری بیشاز تیغه های پهن یعنی تیغه های 5 سانتیمتری می باشد.
  • این انخنا علاوه بر اینکه قدری به زیبایی پرده می‌افزاید، بلکه با ایجاد حالتی فنری از خم شدن یا شکستن تیغه‌ها جلوگیری می‌کند.
  • قبل از خرید پرده کرکره فلزی می بایست اندازه پنجره خود را محاسبه کنید.
  • همچنین می توانید برای مشاوره و یا سفارش پرده های مدرن با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید .
  • ● قابلیت میزان کنترل نور وارد شده به محیط توسط باتوم یا ریموت به انتخاب خریدار.

پرده های کرکره فلزی موجود در بازار دارای تنوع در پهنای تیغه می باشند. شما می توانید پرده کرکره فلزی را با پهنای تیغه 16 میلی متر، 25 میلی متر، 35 میلی متر و 50 میلی متر خریداری کنید. بیشتری میزان پهنای تیغه ها در این پرده به 5 سانتی متر می رسد و کمترین آن نیز 1.6 سانتی متر است. به طور کلی سایز و پهنای تیغه ها تاثیر چندانی در کارایی و عملکرد پرده کرکره فلزی ندارد و به ظاهر و زیبایی آن مربوط می شود. پرده کرکره فلزی تصویری همان کرکره فلزی معمولی محسوب می‌شود که قابلیت چاپ تصاویر مختلف در طرح ها و سبک های بسیار زیبا را دارد. در دکوراسیون های مدرن و امروزی از این مدل بسیار متفاوت و شیک برای فضاهای مختلفی نظیر محیط های اداری و تجاری ، رستوران و کافه ، مجموعه های ورزشی و منازل استفاده می‌شود.

پارکت لمینت

خرید و قیمت پرده کرکره فلزی پرفراژ سفید ۲۵ میلیمتری P101 ترب

امروزه روز هم شاهد این پرده های زیبا با ظاهری متجدد در خانه های مدرن و شیک هستیم و اگر اهل ورق زدن ژورنال های دکوراسیون داخلی مدرن باشید در بسیاری از چیدمان ها پرده کرکره فلزی را رویت خواهید کرد. بنابراین به جرات می توان گفت پرده کرکره فلزی جزو با دوام ترین و ماندگار ترین پرده ها نسبت به پرده های دیگر بوده و هست. سیستم ریموت کنترل مجهز به یک موتور الکتریکی ظریف و کوچک است که بوسیله آن می توان از فاصله دور عمل بالا و پایین و سایه روشن کردن پرده کرکره فلزی را بصورت اتوماتیک انجام خرید پرده داد. در این حالت با استفاده از ریموت میتوان به آسانی از انواع حالتهای پرده زبرا استفاده نمود و نور محیط را کنترل کرد. پرده كركرهافقی در کل به دو نوع پرده کرکر‌ه فلزی یا آلومینیومی و کرکره چوبی عرضه می شوند. منظور از فلزی یا آلومینیومی و چوبی بودن ، جنس تیغه های آن است که از جنس های فلزی مثل آلومینیوم و یا جنس چوبی ساخته شده است.

شما می توانید برای زیباسازی اتاق خواب تان از این پرده استفاده کنید. در نیمه های روز سایه روشن زیبایی از باریکه های نور در اتاق تان نقش خواهد بست که بی شک باعث زیباتر شدن فضا خواهد شد. پرده کرکره فلزی از آنجایی که دارای قابلیت سادگی در شستشو و نظافت می باشد در آشپزخانه نیز کاربرد وسیعی دارد چرا که این مکان مستعد آلودگی و چربی گرفتن پرده ها می باشد. شما می توانید با یک دستمال نم دار به کمی آب و الکل تیغه های پرده را به راحتی تمیز کنید. از آنجایی که تیغه های پرده کرکره فلزی از جنس آلومینیوم می باشد دوام و طول عمر مفید این پرده بسیار بالاست.

قیمت مقرون به صرفه

پرده کرکره های فلزی در واقع از آلومینیوم ساخته می شود و پرده کرکره آلومینیومی نیز نامیده میشود. البته دقت کنید قیمت پایین برخی از شرکتها به دلیل ضخامت پایین می باشد که موجب ضعف پرده می شود. نمای فوق العاده منحصر به فرد و نوستالژیک پرده کرکره فلزی چه در فضاهای اداری و چه در منازل در کنار کارایی بالا زیبایی را به فضای شما می آورد. هر مدل پرده ای که تهیه کنید در کنار مزایای استفاده از آن یک سری معایبی هم دارند. پرده کرکره فلزی هم مانند دیگر پرده ها در کنار مزایای خود یک سری معایب نه چندان بزرگ دارد.

پرده کرکره سایزهای مختلفی دارد که می‌توانید سایز مناسب را باتوجه به کاربرد خود انتخاب کنید. بعد از اینکه محل نصب پرده را تعیین نمودید باید مکان اتصال پایه ها را علامتگذاری کنید و پایه های سقفی و دیواری را در مکان مناسب نصب کنید. دقت داشته باشید که در نصب پایه ها خطا نکنید وگرنه پرده در نهایت کج خواهد شد بنابراین در اندازه گیری ها بسیار دقیق عمل کنید. هر زمان، روز یا شب شما می توانید از خورشید لذت ببرید، کمی از حریم خصوصی لذت ببرید، اما مهمتر از همه، از کنترل کامل بر نور با کمک پرده در خانه خود لذت ببرید. پرده های شما را با کم صدا ترین موتور های پرده با گارانتی و کیفیت بالای عملکرد از بهترین برند چینی RPK تا سامفی فرانسه با انواع ریموت تک و چند کاناله (امکان بالا و پائین بردن چند پرده به طور همزمان) برقی می کنیم. در این روش با استفاده از نوار های تعبیه شده در کنار پرده می توانید نور محیط را تنظیم نمایید.

این کار خیلی ساده ست و حتی می تونید بدون جدا کردن پرده این کار رو انجام بدید. اگر سوالی درباره خرید محصولات سایت دارید از طریق واتس اپ با ما در ارتباط باشید. در این حالت از موتور های متناسب با سیستم هوشمند و بدون ریسیور، برای ساختمان های مجهز به سیستم هوشمند استفاده می شود. به دلیل ظاهری شکیل و رسمی در فضا های اداری بیشترین استفاده را دارد. نصب سریع و آسان به دلیل اینکه تمامی قسمت های کرکره به صورت مونتاژ شده و آماده نصب عرضه می‌گردد.

در این نوع پرده ها متراژ کمتر از 1.5 متر مربع همان 1.5 متر مربع محاسبه میشود. کد مورد نظر خود را انتخاب و به همراه ابعاد پنجره مورد نظر برای سفارش به شماره ۰۹۲۱۳۲۱۶۶۲۷ تلگرام یا واتساپ نمایید. برای فضاهایی که میزان رطوبت ، نور خورشید و گرد و غبار زیاد است مناسب نیستند.

ميباشد و در پرده كركره چوبي ، بجز سايز 16 ميليمتر همه سايزهاي بالا موجود ميباشد. 2- بدلیل اینکه محصولات به سراسر کشور ارسال می گردد و هزینه ارسال یکسان نیست این مورد نیز از هزینه های محصول کسر و جداگانه توسط مشتریان پرداخت میگردد. نصب توسط اکیپ نصاب حرفه ای و در کوتاه ترین زمان متناسب با وقت و زمان کارفرما، انجام می شود. لطفا برای مشاوره در خصوص ابعاد پنجره ای که دارید و نوع و قدرت موتور مورد نیاز با ما تماس بگیرید. حجم جمع شونده زیاد که برای کرکره با ارتفاع زیاد قابلیت باز شدن پنجره ها را غیر ممکن می‌کند.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار