طراحی سایت ایران سایت اولین شرکت طراحی سایت ایران

در سال ۲۰۰۰ میلادی شرکت مایکروسافت با معرفی اولین نسخه از مرورگر Internet Explore برای سیستم عامل مک انقلاب بزرگی در مرورگر های اینترنتی و طراحی سایت های اینترنتی به راه انداخت. اولین نسخه از مرورگر Internet Explore به صورت کامل از HTML 4.1 و CSS 1 پشتیبانی می کرد که این خود پیشرفت عظیمی بود. این را هم خدمت تون عرض کنم که اولین مرورگری که به صورت کامل از تصاویر با فرمت PNG پشتیبانی می کرد همین مرورگر بود. تصاویر مناسب و گرافیکی مناسب و چشم نواز، لازمه ی یک پیاده سازی سایت حرفه ای ست.

طراحی وب سایت با وب پویا

طراحی سایت ایران سایت اولین شرکت طراحی سایت ایران

با توجه به مورد قبلی که بیان شد IRANSITE می تواند از جدیدترین تکنولوژی در زمینه طراحی وب سایت و بهینه سازی سایت استفاده کند. برای دیده شدن در گوگل ابتدا مطابق با آموزش ثبت سایت در گوگل، وب سایت خود را در گوگل ثبت نمایید و سپس با مطالعه راهنمای جامع سئو، بر روی سئو سایت خودتان کار نمایید تا با بهینه سازی سایت خودتان به صفحه اول گوگل دست پیدا نمایید. سلام، بله می‌تونید کل سایت رو خودتون برنامه‌نویسی کنید، اما خب الزامی به خارج شدن از وردپرس نیست، بسته به پروژه در صورتی که وردپرس مناسب کارتون باشه، میتونید ازش استفاده کنید و صرفا امکاناتی که نیاز دارید رو به وردپرستون اضافه کنید یا خودتون قالب اختصاصی برای سایتتون طراحی کنید. میتوانید فروشگاه آنلاین آماده و دلخواه خود را نیز در سی فایو اجرا کنید. از سال ۱۳۹۴ شروع به‌کار کردیم و هدف ما کمک به شما برای ساخت یک کسب‌و‌کار اینترنتی موفق است. اما چطور؟ بهترین سایت‌ساز دنیا را ساخته‌ایم که بیش از ۲۵۰۰ وب‌سایت از آن استفاده می‌کنند.

به طور کلی اگر در طراحی سایت فرقی نمیکنه با وردپرس و یا طراحی سایت اختصاصی اگه مشکل و سوال و یا طرح جدید در کار نباشه اون پروژه خیلی خسته کننده میشه. اگر باچند تا برنامه نویسی و یا کسی که طراحی سایت انجام میده آشنا باشید به احتمال زیاد متوجه این موضوع می شوید که خیلی از اونا بیشتر از ۳ سال توی یک مکان کار نمی کنند و برای تجربه بیشتر هم که شده برای استخدام به شرکتهای دیگه میرن یا خودشون شرکت می زنن. اگر ما خدماتی برای انتشار و تبلیغ یا محصولی برای فروش بخواهیم ارائه دهیم، طراحی وب راهکار مناسبی برای تبلیغ به حساب می آید. از روش های تبلیغاتی می توان رسانه های جمعی مانند روزنامه و تلویزیون را نام برد. این روش ها دارای عیوبی هستند بطور مثال تعرفه های آگهی تبلیغات در تلویزیون بسیاربالا است و آگهی در مطبوعات شامل تعداد محدودی میشود. روش دیگر تبلیغات بروشور است که خدمات و کالاها در ظاهر مورد دلخواه تهیه میشود که هزینه زیادی باید صورت گیرد.

سایت ساز / فروشگاه ساز پرتال، همۀ ابزارهای لازم برای طراحی و مدیریت یک سایت یا فروشگاه اینترنتی را در اختیارتان می‌گذارد. نوین دو راه مختلف برای ساخت وب سایت شما پیش پایتان می‌گذارد. راه دوم نیز استفاده از یک سیستم سایت ساز است که از طریق آن می‌توانید با یک هزینه مناسب سایت داشته باشید. طراحی سایت در کسب و کار های امروزی جزو اصلی ترین و مهم ترین بخش های کسب و کار میباشد که هر کسب و کاری اعم از شرکت ها و کسب کار های خود میتواند با یک سایت جذاب برند خود را به همه معرفی و کسب کار خود را گسترش دهید. در حال حاظر راه اندازی و سفارش یک طراحی سایت جزو اولویت های هر شرکت و سازمانی قرار گرفته است و حتی شما عزیزان که کارآفرین هستید می توانید با طراحی سایت به هدف خود برسید و کسبو کار خود را رونق بخشید.

بهترین شرکت طراحی وب سایت در ایران

برنامه‌نویسی را با php و وردپرس شروع کرد و اکنون به عنوان برنامه‌نویس ارشد همیاروردپرس و سی یو وب همیارآکادمی فعالیت می‌کند. وبسیما به رسیدن به رتبه 1 فکر نمی‌کند، بلکه هدف ما حضور کسب‌وکارها در نتایجی است که می‌تواند مستقیماً به برندینگ، فروش و در یک کلام ارتقاء سازمانی کمک کند. توجه به طراحی استاندارد، خلق یک هویت بصری یک‌پارچه و توجه به بازاریابی دیجیتال از مهم‌ترین قوائد موفقیت در دنیای بی‌کران اینترنت است. اگر بخواهم طراحی تجربه کاربری یا همان UX را به زبان ساده بیان کنم می توانم بگویم که هر آن چیزی که در یک سایت قابل تجربه کردن است را تجربه کاربری می گویند. در ادامه این مبحث اگر می‌خواهید با ابزارهای طراحی سایت بهتر آشنا شوید پیشنهاد می کنیم مقالات زیر را مطالعه کنید.

  • در دید عموم، طراحان گرافیک و طراحان سایت ها، اغلب یکسان در نظر گرفته می شوند، چون به نظر می رسد هر دو آنها باید، مهارت های گرافیکی کاملی داشته باشند و همچنین هردو، از نرم افزارهای مشابهی ، استفاده می کنند، اما باید گفت ، که آنها یکسان نیستند!
  • وقتی که طراحی وب سایتبه صورت چند زبانه انجام می شود این امکان را به همه کاربران در سراسر جهان می دهد که با زمینه کاری شما در فضای دیجیتال آشنا شوند و چه بسا که طراحی سایت مهابادباعث شناخته شدن محصولات ، فعالیتها ، کسب و کار این خطه در سراسر جهان شود.
  • کسب و کارهای سنتی زمانی‌که پا به حوزه بازاریابی دیجیتال می‌گذارند با مشکلات و چالش‌های زیادی روبرو می‌شوند.
  • بله، دوره جامع نسبت به دوره‌های قبلی کامل‌تر است و شامل بخش‌هایی می‌شود که در دوره‌های قبلی وجود نداشت.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار