قطعات تابلو روان – کیان LED

ویدیووال در کل نقش یک نمایشگر را دارد، این نکته همیشه حائز اهمیت است که ویدیووال یک سیستم است نه فقط یک دستگاه.ویدیو پروسسور ویدیووال جزء اصلی ویدیووال محسوب میشود که درعینحال بیشترین سهم از هزینه ایجاد یک سیستم ویدیووال را شامل میشود. کاربر نهایی ممکن است کمترین اطلاعات از ویدیووال و نحوه عملکرد آن را داشته باشد، به همین دلیل آموزش افراد پس از نصب و همچنین استفاده از نرم افزار کنترل مدیریت ویدیووال بسیار مهم و حیاتی است. در سالهای اخیر، نمایشگرهای LED به سرعت تکامل یافتهاند، عمدتاً به دلیل مزایای بسیاری مانند روشنایی بالا، ولتاژ پایین، مصرف برق کم، نصب آسان در مقیاس بزرگ، طول عمر زیاد، مقاومت در برابر ضربه و عملکرد پایدار. به همین دلیل بسیاری از کشورهای پیشرفته و حتی کشور خودمان برای نمایش تبلیغات دیجیتال و اطلاعرسانیهای خود به استفاده از نمایشگرهای بزرگ روی آوردهاند. با توجه به تغییرات در تکنولوژی ها دیگه تبلیغات کاغذی جای آنچنانی ندارند و جای خود را به نمایشگرها داده اند تا بتوانند بدون هزینه چاپ مجدد تمام اطلاع رسانی ها و تبلیغات دیجیتال را در همه مکانهای صنعتی ، عمومی و تجاری به نمایش بگذارند و از آنجایی که تلویزیون های خانگی قابلیت نمایش به مدت طولانی را ندارد برندهای مختلف اقدام به ساخت نمایشگرهایی کرده اند که برای این کار طراحی شده و نام آن را ویدئو وال گذاشته اند.

صاحبان کسب و کارهای بزرگ و کوچک در سراسر دنیا به استفاده از این محصول روی تابلو روان آوردهاند. شما می توانید در یک قاب کوچک با داشتن نمایشگری ساده، بیشترین میزان متن و جمله ها را برای مخاطبان و مشتریان خود ارائه دهید. همچنین تلویزیون شهری فول کالر نیز امکان نصب در چهار راه ها، بزرگ راه ها، میادین پرتدد، موسسات و ادارات دولتی، ورزشگاه ها و استادیوم ها را دارد و به دلیل ویژگی بالایی که در پخش با کیفیت رسانه دارد بیشترین توجه بیننده را به خود اختصاص می دهد. مدل VHR-R سامسونگ از پنل ضد بازتاب بهره میبرد که قادر است در تمام ساعات شبانهروز تصاویری با کیفیت عالی نمایش دهد. ساخت تابلو تبلیغاتی روان به شیوه Outdoor کاملاً ضد آب بوده و قابل نصب در محیط های باز می باشد . گروه صنعتی پیشگام طیف بنا بر تجربه و سابقه خود در زمینه ساخت تابلو روان و قاب تابلو روان میتواند تابلوهایی را طراحی کند که اولا به دلیل یکپارچه بودن کاملا ضد آب بوده و از سویی دیگر هیچ محدودیتی در اندازه آنها نمیباشد به صورتی که همکاران محترم به سهولت قادرند این فریم ها را آماده کنند.

پنل led هر خریدار را به خود جلب می کند. روشنایی بالای پنل نمایشگر به خصوص در فضاهای عمومی کمک میکند تا محتواهای تصویر زیباتر و بهتر دیده شود. قابلیت اکولایزر سیاه (Black Equalizer) در این سری از نمایشگرها کمک میکند تا جزئیات بیشتری از تصاویر تیره و تاریک مشاهده شود. برای رسیدن به این هدف نیاز است تا بینندگان صرفنظر از مکانی که قرار گرفتهاند بتوانند محتواها را از زوایای متفاوت مشاهده کنند. موضوعی که در طراحی نمایشگرهای VHR-R به آن توجه شده و تمامی افراد به لطف قابلیت «زاویه دید گسترده» بدون توجه به موقعیت مکانی خود میتوانند محتواها را در زوایای متفاوت با کیفیتی مشابه تماشا کنند. تابلوهایی مانند بیلبوردهایی که در میدانها و معابر شهری نصب شده اند ، تلویزیون های شهری که به تبلیغات عمومی می پردازند و سایر موارد مشابه جزء این گروه هستند. شاخه فنی و حرفه ای در نظام جدید دارای ۱۰ گروه زیر است. میزان ولتاژ ورودی این محصول 185 تا 230 ولت بوده و دارای 4500 گرم وزن می باشد. شکل کلی و اندازه یک ویدئووال اغلب باید با توجه به ابعاد، شکل اتاق و مقدار فضای موجود بر روی دیوار تعیین گردد.نزدیکترین و دورترین فاصله مکان نشستن اپراتور ها از دیوار مورد نظر برای نصب باید دقیقا محاسبه گردد.انتخاب نمایشگر ها باید با در نظر گرفتن توانایی آنها در نمایش جزئیات و یا به زبان ساده رزولوشن و کیفیت پخش آنها بوده تا در کار نظارتی اپراتور ها اختلالی ایجاد نگردد.

ویدئو والهای VHR-R با تکیه بر تجربه طولانی سامسونگ در تولید نمایشگرهای UHD و تکنیکهای مهندسی این صنعت طراحی شده است. جالب است بدانید که بارزترین مشخصه تابلو روان جذابیت، عمر طولانی قطعات، قیمت کمتر نسبت به دیگر محصولات تبلیغاتی و پر بازده بودن آن است. این نمایشگر از کیفیت بسیار بالایی برخوردا هستند و قابلیت نمایش تصاویر را در کمتر از یک متر با وضوح بالا را دارند. هر چقدر بزل کمتر باشد، تصاویر یکدستتری را مشاهده خواهیم کرد. قابلیت نمایش از پهلو تا 120 درجه: نسل جدید این تابلوها، زاویه دید 120 درجه دارند یعنی تابلوی شما از پهلو تا 120 درجه قابل مشاهده است و ملزم نیستید فقط از رو به رو نگاه کنید. پیام هایی که به راحتی قابل هضم و عملی هستند بسیار مؤثر هستند. گاهی فلاشور ها برای راحتی کار کنترل دارند که به راحتی می توان رقص نور تابلو را تغییر داد و یا آن را خاموش و روشن کرد. ویدئو وال ال سی دی برای فضاهای داخلی یا فضاهای مسقف که نور مستقیم خورشید در آنها تابیده میشود، مناسب است. در طرف دیگر این مدار چاپی قطعات گوناگونی وجود دارد به صورتی که در یک طرف هر ماژول یک ترمینال تغذیه ( دو قطب مثبت و منفی ) و دو هاب قرار گرفته است.

با فراگیر شدن سیستمهای اطلاع رسانی و تبلیغاتی دیجیتال ، نیاز به نمایشگرهایی که توانایی استفاده در مکانهای عمومی ، تجاری و صنعتی را داشته باشند به سرعت در بین استفاده کنندگان احساس شد . اضافه شدن ورودی و خروجیهای متعدد، مستلزم افزایش و بهبود ابعاد و توانایی پردازش کردن و تولید تصویر بهتر است که ارزش بیشتری برای سیستمهای پخش محتوای تصویری به ارمغان میآورد. ویدیو پروسسورها امکانات معمول در SCALER های قدیمی را پشتیبانی میکنند، ولی ورودی و خروجی بیشتر و توانایی پردازش بیشتری دارند. یک ویدیووال به طور معمول احتیاج به سرمایهگذاری ویژه دارد، زیرا در واقع گرانترین بخش سیستم پخش محتوای تصویری محسوب میشود. به هر حال، یک ویدیووال نسبت به روشهای دیگر مزایای بسیاری دارد. در این سری از ویدئو والهای سامسونگ این قابلیت فراهم شده تا کاربران زنجیرهای به هم پیوسته از صفحه نمایشها را بدون نیاز به ابزارهای جانبی خاص و تنها به کمک پورتهای DisplayPort 1.2 و HDMI به یکدیگر متصل کنند و از مزایای پخش محتوا با رزولوشن UHD بهرهمند شوند.

برای مثال نمایشگرهای DLP هایک ویژن با صفحه نمایش باریک، کیفیت تصویر عالی، نمایش رنگ های واقعی با تنظیم روشنایی متعادل، کارایی بالا، دوام و طول عمر طولانی و … چرا بیشترنمایشگرهای تکرنگ زیادی در سطح کشور یا خاموشند،یا با صفحه نمایش نیمه روشن و معیوب ،شهرها را به جای زیبایی بخشی ، چندش آور کرده است؟ اما برای مجموعه های قدیمی و بزرگ وقتی تابلو روان و یا تلویزیون شهری را تحویل مشتری میدهند… شیوه انتقال داده در همه ماژول ها به صورت سریال است اما این انتقال با پروتکل های متفاوتی صورت می پذیرد . در طراحی و ساخت تابلو روان از دیودهای نوری استفاده میشود و از طریق یک سیستم کامپیوتری، نوشتهها و تصاویر نمایش داده میشوند. این شرکت با دارا بودن متخصصین مجرب در زمینه ی نصب و راه اندازی سیستم های نظارت تصویری (دوربین مداربسته), سیستم های اعلام سرقت, سیستم های اعلام حریق, شبکه, سانترال و تلفن voip در استان البرز و تهران فعالیت دارد. می باشند، همچنین توانایی کارکرد ۲۴ ساعت و هفت روزهقته را دارا می باشند.

این پایه با استاندارد ۶۰۰×۴۰۰ و محل پیچ به طول ۶۰۰ میلیمتر و عرض ۴۰۰ میلیمتر از یکدیگر میباشد و کاربر به راحتی میتواند پایه را به نمایشگر بر روی دیوار یا برد نصب و راه اندازی کند. ولی برای منتاژ تابلوهای روان بزرگ نیاز به رگال (( شاسی آهنی ساخته شده با چهار پایه چرخدار)) میباشد که معمولاً یک نفر ماژول ها را نگه داشته و نفر دیگر شروع به بستن میکند. این سوکتها در تابلوهای روان با محدودیت مواجه هستند و تنها یک یا دو نوع هاب بر روی برد اصلی تابلوهای روان قرار گرفته است. برای قرار دادن متن روی تابلو بر روی Text کلیک کنید. نمایشگر VHR-R براساس سبک زیبایی شناسی مدرن طراحی شده، ضخامت این نمایشگر کمتر از ۷۰ میلیمتر است که باعث میشود تا ضمن اشغال فضای کمتر محیط، دست صاحبان کسبوکار برای قرار دادن نمایشگر در تمامی فضاها باز باشد. نمایشگر ویدئو وال VHR-R سامسونگ برای اطمینان از داشتن یک صفحه نمایش درخشان و چشمنواز در تمامی نقاط، یک فرایند کالیبراسیون کارخانهای چند مرحلهای را طی میکند. طراحی کم عمق نمایشگر نمایی زیبا به این مدل از نمایشگرهای ویدئووال بخشیده و انتقال بیواسطه پیامها را در تمامی مکانها از فروشگاههای خردهفروشی گرفته تا هتلها و…

اما سوالی که پیش میآید این است که این دو محصول چه تفاوتهایی با یکدیگر دارند و کدام یک نسبت به دیگری برتری دارد. در مواردی برعکس این موضوع را نیز شاهد هستیم که شخص علاقه ای به نصب تابلو روان به اندازه مناسب ندارد (در اینجا بزرگ) ، و ترجیح می دهد این هزینه را جای دیگری انجام دهد، اما باید توجه داشته باشید هدف از نصب تابلو روان ایجاد جلب توجه میان رهگذران و در نتیجه تبدیل آنها به مشتری است ، در صورتی که تابلوی شما قادر به جلب توجه به اندازه کافی نباشد ، فروش شما هم بیشتر نمی شود ! اگر شما هم به دنبال به دست آوردن اطلاعاتی درباره تلویزیون شهری و تابلوهای روان هستید، خواندن این مقاله بسیار به شما کمک خواهد کرد. در این مقاله قصد داریم به معرفی اینکه هاب تابلو روان چیست؟ ما در این مقاله ابتدا به منظور شناخت در مورد تابلو روان یک توضیح کلی میدهیم، سپس به معرفی و آشنایی با قطعات تابلو روان میپردازیم.

«ونسان ونگوگ» یکی از کسانی است که تاثیر شگرفی بر هنر در قرن بیستم داشته است. این تکنیک یکی از جدیدترین تکنیکهای به کار رفته در سینمای جهان به شمار می رود. توجه به این نکته مهم است که محتوای نمایش داده شده در رسیدن به هدف پیام رسانی برای ویدئووال مهماند. علاوه بر اینکه ظرفیت حافظه ویدئو وال بیشتر و بالاتر از تابلوهای روان است،و همچنین در نوع آنلاین تصاویر به صورت لحظه ای و بدون وقفه از ورودی دریافت و در خروجی نمایش داده می شوند، تلویزیون شهری امکان اتصال حافظه جانبی را هم در خود دارد. خریداران تابلو روان باید نیاز خود را مد نظر قرار دهند. را که مایلید بر روی دیوار و در کنار نمایشگر ها قرار بدهید تعیین کنید.بهتر است نمایشگر های خود را از برندهای مطرح، با دوام و با عمر طولانی که در عین حال نیز قیمت معقول و مناسبی دارند انتخاب نمائیدپس از انتخاب دیوار مناسب برای نصب ویدئو وال، با توجه به ابعاد ویدئو وال میزانی از دیوار را که اشغال می کند با احتساب میزانی برای عملیات نصب به صورت جداگانه در نظر بگیرید.موقعیت میز و صندلی های هر اپراتور را از قبل تعیین نمایید.ابتدا باید بهترین نقطه از اتاق را برای نصب ویدئو وال در نظر بگیرید.

نوع دیگر آن قراردادن این نمایشگرها به صورت افقی یا عمودی از دیوار تا سقف می تواند متفاوت باشد. ضمن اینکه در ساخت آن از آی پی یا درجه حفاظتی 65 استفاده شده است. ویدئو وال یا تلویزیون شهری در حقیقت نمایشگر بزرگی است که با هدف نمایش تصاویر در ابعاد بیشتر از چند نمایشگر کوچکتر تشکیل شده است. صاحبان این ویدئو والها می توانند مطمئن باشند که نمایشگرهای سری VHR-R از نظر اثرگذاری یا اثرپذیری از سیستمهای مختلف الکترومغناطیسی ایمن هستند. شما با استفاده از نمایشگرهای بزرگ میتوانید طیف وسیعی از اهداف و دستاوردهای خود را در مکانهای مهم در ابعاد بزرگ به مخاطب نشان دهید. این مساله برای اماکنی که باید محتوای خود را مدام تغییر دهند اهمیت زیادی دارد. انجام می دهید، اهمیت زیادی دارد. استفاده از نمایشگرهای صنعتی بزرگ برای اطلاعرسانی و جلب مخاطب در اماکن عمومی و فضاهای بزرگ، از اهمیت خاصی برخوردار است.

به منظور تبلیغات ،اطلاع رسانی ، اتاق کنترل ، اعلام مسیر ، اطلاعات و زمان حرکت و … شاید تا مدتی قبل شیوه های سنتی تبلیغات مانند چاپ و پخش تراکت طرفداران زیادی داشت اما تحقیقات نشان می دهد که امروزه افراد دوست دارند در کمترین زمان بیشترین اطلاعات را در مورد یک موضوع بدست آورند. اما این موضوع در دستگاههای ویدئو وال اصلا مطرح نیست. برند سازی از طریق تلویزیون شهری به سرعت در حال توسعه است به طوری که هر روز امکانات جدید و مدل های بروز ارائه می گردد که بتواند خود را با زمان وفق دهد. حالا در نظر داشته باشید که میخواهید مغازه ای را باز کنید نخستین چیزی که باعث جلب توجه مشتری میگردد تابلویی است که شما در سر در مغازه ی خود نصب کرده اید . وارد فروشگاه آنلاین شده و با کلیک بر روی محصول مورد نظر و انتخاب طول و عرض دلخواه تابلو روان خود، مبلغ نهایی نشان داده میشود.

به عنوان مثال طول عمر تلویزیونهای نسل جدید با کاربری خانگی یا فروشگاهی، معمولا حدود 30.000 ساعت میباشد که به صورت مداوم قابلیت روشن بودن را ندارند. سیستم ویدیو وال یک نمایشگر عریض صنعتی و یکپارچه با قابلیت انعطاف پذیری بالا در تعریف تعداد صفحه های نمایش و چیدمان متنوع تصاویر است که قابلیت استفاده در 24 ساعت شبانه روز در هفت روز هفته را دارد و بهترین گزینه برای تبلیغاتی موفق می باشد. میزان تاثیری که محتواها و پیامهای تبلیغاتی روی ذهن بیننده میذارن، علاوه بر کیفیت تصویر، روشنایی و نبود خطوط بین تصاویر به موارد دیگهای مثل مکان قرارگیری نمایشگر، کانفیگ و کالیبراسیون صفحه نمایش و… ویژگی هم زمانی فریم کارت به کارت باعث می شود که باز سازی صفحات در تمام نمایشگرها همزمان شود که سبب ایجاد تصاویری با کیفیت عالی برای HD ,UHD یا ۴K می شود. علاوه بر ورودی های DVI-D و USB 2.0 هر کدام دارای یک خروجی نیز میباشند که میتوان به صورت زنجیروار به یکدیگر متصل شوند و تصاویری یک پارچه ای را بر روی نمایشگر را قرار دارد. کابینت ها) محتوای تصویری با فرمت ها مختلف و همچین تصویر در تصویر(PIP) و دارای ورودی های مختلف تصویری مانند: DVI, HDMI, VGA و …

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار