همه چیز درباره ی خانه هوشمند خانه هوشمند گلدور

در نتیجه در بازه‌های قیمتی متفاوت می‌توانید این تجهیزات را خریداری کنید. در خانه هوشمند تمامی وسایل هوشمند موجود در آن از طریق اینترنت یا تلفن و پیامک با یکدیگر در ارتباط و تحت کنترل ساکنین خانه، حتی از راه دور هستند. خانه هوشمند به شما این امکان را می دهد که از عملکردهای پیشرفته و لوکس استفاده کنید که در گذشته امکان پذیر نبود. همانطور که توسعه فناوری همچنان در حال گسترش است، مزایای خانه هوشمند برای تجربه زندگی بهتر برای اعضای خانواده نیز بهبود پیدا می کند. تنوع بالای محصولات و امکان پیاده سازی هوشمند سازی منازل مسکونی با بودجه های مختلف. کنترل هوشمند وسایل برقی ساختمان در سریع ترین زمان ممکن با صرف کم ترین انرژی.

همه چیز درباره ی خانه هوشمند خانه هوشمند گلدور

اولین موردی که به دنبال هوشمند سازی خانه و ساختمان ها به وجود می آید، صرفه جویی در مصرف انرژی است. انرژی به ویژه نوع فسیلی آن، محدود بوده و نمی توان شیوه مصرف بی رویه ای که تاکنون رایج بوده را ادامه داد. بهره گیری از متد خانه هوشمند می تواند تا حد زیادی مصرف انرژی را مدیریت کرده و هدر رفت آن را به طور محسوسی کاهش دهد.

تاچ پنل هوشمند مالتی تک | Multitek VIP74 Touch Panel

به این شیوه دانش آموزان حتی برای یادداشت برداری از مطالب عنوان شده هم از کاغذ و خودکار استفاده نمی کنند و همه چیز با بهره گیری از نوین ترین ابزارهای اینترنتی هوشمند سازی شده است. شما عزیزان می‌توانید برای سفارش خدمات و همچنین مشاوره در رابطه با جزئیات خانه هوشمندی که قصد پیاده‌سازی آن را دارید با کارشناسان ما تماس بگیرید. در رابطه با آموزش خانه هوشمند اشاره شد که این مبحث کاملاً تخصصی بوده و نیازمند مهارت و تجربه بالایی می‌باشد. اما این موضوع مهارت و تجربه در بحث آموزش خانه هوشمند knx نقش پررنگ‌تری پیدا کرده و اهمیت بیشتری دارد چرا که پلتفرم knx دارای جزئیات و جوانب بسیار بیشتری بوده پیاده‌سازی آن مهارت بیشتری نیز می‌طلبد.

مسافر کارت خود را جلوی درب آسانسور گرفته و پس از وارد شدن، نیازی به زدن هیچ دکمه ای نیست. آسانسور به صورت خودکار اطلاعات مربوط به طبقه اتاق را از روی کارت او خوانده و در طبقه مربوط توقف می کند. در زیر به چند نمونه ساختمان هوشمند با کاربری های مختلف اشاره می کنیم تا درک بهتری نسبت به این گونه ساختمان ها حاصل شود. البته لازم به ذکر است که قیمت نهایی خانه‌های هوشمند بستگی به فاکتور‌های زیادی دارد که تا به اینجای نوشته به چند مورد اشاره شد و در ادامه با موارد بیشتری نیز آشنا خواهید شد. در این قسمت همکاران برجسته و شرکاء تجاری خانه هوشمند Control4 را مشاهده می کنید. در این مرحله با توجه به توافقات انجام شده و نیز نیازهای شما آنالیز روی پروژه انجام شده و سیستم طراحی می شود.

۲- پروتکل های هوشمندسازی ساختمان به روش با سیم

هوشمند سازی خانه را در چه عواملی میتوان پیاده کرد مثلا خاموش و روش کردن چراغ ها سیستم گرمایش و سرمایش و … برای هوشمندسازی خانه و منازل مسکونی لازم است تا بخش های مختلف در کنار یکدیگر قرار گرفته و هماهنگ شوند. در ادامه قسمت های مختلف پکیج هوشمند سازی خانه مورد بررسی قرار می گیرد.

هتل هوشمند

سیستم هوشمند در واقع مرکز فرماندهی یا همان مغز متفکر خانه است که تمام دستگاه‌ها را کنترل می‌کند. به‌طور کلی، سیستم هوشمند همان چیزی است که وقتی می‌خواهید کاری به‌طور خودکار انجام شود، با آن صحبت می‌کنید؛ اما دستگاه هوشمند همان محصولی است که به سیستم گزارش می‌دهد؛ مثل لامپ‌های آمازون اکو یا فیلیپس هیو. از آنجا که برای اتصال به آن به‌جای سیم‌کشی اختصاصی، به خطوطی که از قبل وجود داشت، نیاز بود، سیگنال‌ها همیشه نمی‌توانستند از بین این خطوط عبور کنند. در بستر اینترنت اشیا، محصولات بسیاری به یکدیگر متصل شده‌اند و این مجموعه هر روز بزرگ‌تر و بهتر می‌شود.

سپس بر اساس شاخص های تعریف شده و مقایسه آن ها با اطلاعات موجود، دستور مورد نظر را صادر می کند. تاچ پنل درگاه ارتباطی کاربر با سیستم هوشمندسازی خانه و منزل است که با استفاده از قابلیت های مختلفی مانند اتصال به اینترنت و موبایل از طریق انواع نرم افزارهای متنوع، کنترل خانه را ممکن می سازد. قیمت خدمات هوشمندسازی ساختمان یا خانه هوشمند با توجه به نوع خدمات، برند مورد استفاده و تعداد تجهیزات مورد نیاز متفاوت میباشد. البته برخی شرکت های سودجو با استفاده از قطعات نامرغوب و بی کیفیت با قیمتی کمتر از 20 میلیون تومان اقدام به هوشمند سازی ساختمان خانه هوشمند مینمایند. این قطعات معمولا بدون گارانتی بوده و بسیار زود خراب میشوند و خطرات بسیاری برای تجهیزات دیگر ساختمان و ساکنین به همراه دارد. سیستم سرمایش و گرمایش از تجهیزات اصلی برای تنظیم دما در پکیج هوشمند سازی خانه هستند.

  • این امکانات شامل امکانات رفاهی، امنیتی، سرگرمی و بهینه سازی و ایمنی می شود.
  • نرم‌افزار تشخیص صدا این امکان را می‌دهد تا با فرمان‌های صوتی هم چیز به‌راحتی کنترل شود.
  • سپردن این کار به گروه هوشمند سازی کارن، از بهترین مسیرها برای پیاده سازی این فرآیند است.
  • روش باسیم پایداری بیشتری از روش بی‏سیم دارد و بالطبع قیمت بیشتری هم دارد.
  • دقت در زمان آبیاری گیاهان، باعث حفظ سلامت و افزایش طراوت آنها میگردد، بهترین روش برای این کار استفاده از سیستم هوشمند آبیاری میباشد.

این موضوع را مهندسین الکترونیک و کارشناسان فنی و تخصصی تشخیص می دهند که هر منزل با توجه به ساختار و طراحی خاص خود به چه نوع سیستمی نیاز دارد. دقت در زمان آبیاری گیاهان، باعث حفظ سلامت و افزایش طراوت آنها میگردد، بهترین روش برای این کار استفاده از سیستم هوشمند آبیاری میباشد. خانه هوشمند در کنار امکانات و مزایایی که برای کاربران دارد، می تواند چالش هایی برا نیز برای آن ها به وجود بیاورد.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار