یک سوئیچ KVM میز من را از شلوغی کابل نجات داد

این سوئیچ با کاربری آسان به شما این امکان را می دهد که بدون نیاز به وصل و جدا کردن تعداد زیادی سیم، بین وسایل جانبی کامپیوتر سوئیچ کنید.

گزینه های خرید

و تمام شد—اکنون، با روشن بودن هر دو رایانه، یک فشار ساده دکمه روی سوئیچ KVM به طور یکپارچه لوازم جانبی من را در کمتر از یک ثانیه با یکی یا دیگری جفت می کند. تنها کاری که برای انتقال بین کامپیوترهای کاری و شخصی باید انجام دهم این است که ورودی مانیتور را به صورت دستی انتخاب کرده و دکمه ای را روی سوئیچ KVM فشار دهید. با یک میز بدون درهم و برهمی و بدون وسیله ای برای سر و صدا، در نهایت می توانم بدون حواس پرتی کار کنم – خوب، بدون که به هر حال حواس پرتی

قبل از خرید یک سوئیچ KVM، از چه لوازم جانبی به طور منظم استفاده می‌کردم، بررسی کردم: یک میکروفون USB، یک وب‌کم خارجی، و یک ماوس و صفحه‌کلید بی‌سیم که هر کدام از طریق یک دانگل USB-A متصل می‌شوند. بنابراین من به دنبال یک سوئیچ KVM گشتم که حداقل چهار پورت USB-A داشته باشد.

راه اندازی سوئیچ KVM خیلی راحت بود. سوئیچ Rybozen همراه با دو کابل USB خارج از جعبه بود که من از آنها برای اتصال هر یک از رایانه هایم به پشت هاب استفاده کردم. از طریق چهار پورت USB در جلو، لوازم جانبی خود را وصل کردم. برای آرامش بیشتر، سوئیچ را با استفاده از نوار چسب دو طرفه به پایین میز خود وصل کردم تا آن را دور نگه دارم و هر سیمی که به سمت آن می رفت، دور از دید قرار گیرد.

در حالت ایده‌آل، من یک سوئیچ می‌خواستم که ورودی مانیتور من را به‌طور خودکار عوض کند. اما از آنجایی که من کامپیوترهایم را با استفاده از DisplayPort و HDMI به مانیتورم متصل می‌کنم – این ویژگی فقط در سوئیچ‌های KVM گران‌تر موجود است – تصمیم گرفتم که بتوانم ورودی مانیتورم را به صورت دستی تغییر دهم. برای من، این آزار کوچک ارزش تفاوت بین یک سوئیچ KVM 20 دلاری و یک مدل 200 دلاری را داشت.

در تحقیقات اولیه‌ام، نگران تأخیر تأثیرگذاری بر دستگاه‌های جانبی بودم، و وقتی سوئیچ‌هایی را که خروجی ویدیو را ارائه می‌دهند در نظر گرفتم، به‌ویژه به علف‌های هرز توجه کردم. اما یاد گرفتم که من، مانند اکثر مردم، نیازی به نگرانی در مورد آن ندارم. من متوجه شدم که تا زمانی که بازی‌ها را به‌صورت رقابتی آنلاین بازی نکنید، یا اگر یک دستگاه بازی کامپیوتری خوب دارید و می‌خواهید وضوح و پشتیبانی از نرخ تازه‌سازی خاصی داشته باشید، احتمالاً هیچ مشکلی با تاخیر مشاهده نخواهید کرد – حتی با یک سوئیچ KVM ارزان‌تر.

من در مورد فضای میزم عصبی هستم. من نمی‌توانم کار کنم مگر اینکه فضایم کاملاً شفاف و منظم باشد، و زمان بی‌احترامی را زیر میزم مانند مکانیک زیر کاپوت سپری کرده‌ام و کابل‌های شل را با دقت پنهان کرده‌ام. اما حتی بعد از آن همه کار، اغلب از رقص خسته کننده وصل و جدا کردن همه وسایل جانبی خود هر بار که می خواستم بین کارم و کامپیوترهای شخصی جابجا شوم، ناامید می شدم. بنابراین من شروع به جستجوی راه‌هایی برای ساده‌تر کردن مبادله بین دو کامپیوتری که مانیتور یکسانی داشتند، کردم و خوشبختانه سوئیچ‌های KVM را پیدا کردم.

نمودار سازمانی ورودی USB به خروجی رایانه شخصی که در آن دستگاه ها با استفاده از سوئیچ KVM به یکدیگر متصل می شوند.
سوئیچ های KVM تعویض صفحه کلید، مانیتور، ماوس و سایر لوازم جانبی را از یک کامپیوتر به کامپیوتر دیگر آسان می کنند. تصویر: Wirecutter

*در زمان انتشار قیمت بود 21 دلار.

این مقاله توسط Kimber Streams و Annemarie Conte ویرایش شده است.


منبع: https://www.nytimes.com/wirecutter/blog/kvm-switch-to-declutter-desk/?utm_source=rss&utm_medium=feed&utm_campaign=RSS%20Feed