راهنمای کامل خرید لپ تاپ برای مصارف مختلف؛ پادکست

اگر میخواهید برای خرید لپ تاپ لنوو زیاد هزینه نکنید، اما محصول خوبی در اختیار داشته باشید میتوانید ThinkBook 13 را خریداری کنید. صفحه نمایش ۱۵٫۶ اینچی این محصول از نوع TFT LED-backlit LCD با رزولوشن ۱۳۶۶×۷۶۸ است که معادل HD است. پردازنده مرکزی به کار رفته شده در این محصول Core i7-8550U شرکت اینتل است که یک پردازنده قدرتمند ۴ هسته ای است و قابلیت ارتقا تا ۸ هسته را دارد و جزو پردازنده های کم مصرف شرکت اینتل می باشد. Lenovo Duet 5 Chromebook در مقایسه با مدل سال قبلی خود حسابی بهبود پیدا کرده و اکنون به یک محصول دو در یک عالی تبدیل شده است. هم سخت افزار بهتری در مقایسه با مدل قبلی دارد و هم از صفحه نمایش باکیفیتتری استفاده میکند. لب تاپ ایسوس X543U یکی از مدل های پرطرفدار شرکت ایسوس است چرا که علیرغم کارایی و سخت افزار های مناسب ، قیمت مقرون به صرفه ای دارد. رم بالا و گرافیک 4 این لپ تاپ در کنار سخت افزار قدرتمند، با توجه قیمتی که دارد باعث شده تا یک گزینه بسیار عالی برای کارهای گرافیکی و انجام بازی محسوب شود. این محصول لنوو جزو لپتاپهای گیمینگی به حساب میآید که با قیمت کمتر از ۲۰۰۰ دلار راهی بزار شده است.

این محصول لنوو در مقایسه با دیگر لپتاپهای این شرکت قیمت مناسبتری دارد و از سخت افزار قدرتمندی استفاده میکند. اگر به دنبال یک لپ تاپ گیمینگ برای بازی کردن هستید هم میتوانید لپتاپ لیجن 5 پرو را خریداری کنید که سخت افزار بسیار خوبی دارد و از قیمت مناسبی برخوردار است. استفاده از نسل ۱۱ پردازندههای اینتل Core i7 و برخورداری از پردازنده گرافیکی Nvidia GeForce RTX 3060 باعث شده که این لپتاپ یک هیولای قدرتمند باشد. در لپ تاپ Lenovo Legion 5 Pro این موضوع را مشاهده میکنید که دو شرکت AMD و Nvidia قویترین محصولات خودشان را در کنار هم قرار دادهاند. سنسور Ambient Light که در قسمت پایین قاب دور صفحه نمایش در کنار لوگو اچ پی دیده میشه که کار اون تنظیم کردن میزان روشنایی صفحه نمایش بر طبق میزان نورِ محیط هستش به این صورت اگه لپ تاپ شما بیرون در نور افتاب باشه ، میزان روشنایی صفحه به بیشترین حد خودش میرسه و برعکس. در این قسمت میخواهیم به اصطلاحات مشخصات لپ تاپ بپردازیم. لپ تاپ ها بر اساس کاربریشون اگه تقسیم بندی کنیم کار انتخاب و خرید راحت تر میشه.

لپتاپهای دو در یک، لپ تاپ های گیمینگ، لپتاپهای مخصوص کار و لپتاپهایی مناسب برای کارهای روزانه در بین تمام محصولات لنوو دیده میشوند. یکی از بهترین لپ تاپ های مخصوص گیم و کارهای گرافیکی که ارزش خریدی بالایی دارد لپ تاپ ایسر مدل AN715-51-73V6 است. شما در هنگام خرید لپتاپ میبایست توجه کنید که کدامیک از پردازندهها مناسب کار و نیاز شما است. پیشنهاد ما برای جلوگیری از این اتفاق، خرید یک کول پد مناسب است. اگر قصد خرید لپ تاپ لنوو دارید، ما به شما میگوییم که کدام لپ تاپ لنوو بهتر است و سعی میکنیم مدلهایی را به شما معرفی کنیم که برای فعالیتهای مختلف مناسب هستند و میتوانند لقب بهترین لپ تاپ لنوو را یدک بکشند. آیا خرید جدیدترین مینی لپ تاپ های موجود در بازار ارزشش را دارند؟ این آینده نگری خیلی عالی هست چون معمولا لپ تاپ ها عمر نسبتا طولانی دارند. مشخص است که قبلا در مورد خرید لپ تاپ مورد نیازتون تحقیقات لازم رو انجام دادید چون هر دو لپ تاپ یعنی لپ تاپ لنوو مدل legion 5 و لپ تاپ ایسوس مدل VivoBook K571 لپ تاپ های فوق العاده ای هستند. سر و کار دارید هرچقدر سیستم شما قوی تر باشد یعنی سی پی یو قدرتمند، رم بالا و کارت گرافیک پیشرفته تری داشته باشد بهتر است چون باعث میشه در رندینگ و محاسبات پیچیده عملکرد بهتری داشته باشه و از کار کردن بیشتر لذت ببرید (البته اگر محدودیت بودجه نداشته باشید) .

لپ تاپ Lenovo Yoga 9i یک محصول رده بالا به حساب میآید که وزن کمی دارد و خیلی راحت میتوان آن را حمل کرد. این محصول به صورت دو در یک ساخته شده و میتوان صفحه نمایش آن را 360 درجه چرخاند. در حالی که مینی لپتاپ در نقطه مقابل آن قرار دارد و از لحاظ سخت افزاری ضعیفتر است اما اندازه کوچک و وزن کمی دارد و به راحتی میتوان آن را با خود حمل کرد. از خوبیهای لپتاپ ThinkPad X1 Carbon این است که وزن بسیار کمی دارد و جزو محصولات سبک به حساب میآید. با توجه به قیمت، در میان بهترین برند های لپ تاپ دنیا و گزینههای میانرده، لپتاپ هواوی MateBook D 14 یکی از گزینههایی است که حتما باید مدنظر داشته باشید. وزن لپتاپ معمولاً بین ۱ تا ۷ کیلوگرم است. پلاستیک ارزانترین ماده در این دسته است که معمولاً جذابیت کمتری برای خریداران دارد اما هر چهار ماده بسته به نحوه تولید و استفاده، میتوانند ظاهری شیک، دوام زیاد و وزن کمی داشته باشند. اگر به دنبال لپ تاپی میگردید که از هر نظر عالی باشد، ما به شما لپ تاپ Lenovo IdeaPad Slim 7 Carbon را معرفی میکنیم. لب تاب شیائومی هم با کاهش قیمت محصولات خود، جا پای خود را در بازار لپ تاپ محکم کرده است.

بنابراین، هرچه این قطعه سریعتر و بهینهتر عمل کند تجربهی کاربری بهتری خواهید داشت. لپ تاپ Lenovo ThinkPad P15 Gen 2 در مقایسه با لپ تاپ Lenovo ThinkPad P15 پیشرفتهای محسوسی داشته و اکنون به دستگاه بهتری تبدیل شده است. اگر قدرت خام یک سیستم برای شما مهم است، Lenovo ThinkPad P15 Gen 2 انتخاب اول شما خواهد بود. همان طور که از نام Lenovo ThinkPad X12 Detachable مشخص است، میتوانید صفحه نمایش را از کیبورد جدا کنید. به کاربر این امکان را می دهد که جدیدترین بازیها را با تنظیمات گرافیکی زیادی روی آنها اعمال کند. با توجه به نیاز روز افزون افراد و بالارفتن توقعات افراد به زندگی، هر روز محصولات و ابزارهای جدیدی تولید می شود که زندگی را برای افراد راحت تر می کند. مهمترین ویژگی این محصول که باعث شده کار کردن با آن راحت باشد، وزن بسیار کم آن است.

این صفحه نمایش مات است و خیال شما را از کار کردن با دستگاه در محیط های بیرون و فضاهای باز و زیر نور خورشید راحت می کند چرا که نمایشگرهای مات ، مانع از بازتاب نور خورشید در چشم شما میشوند. اجرای همزمان همه آنها ممکن است لطمه ای به لپتاپ شما وارد کند. لپتاپ مذکور درکنار قدرت پردازشی حرفهای، وزن سبکی دارد و جزء معدود لپتاپهای گیمینگ با امکان حمل مناسب به شمار می­آید. این لپ تاپ وزن تقریبا سبکی دارید و برای جابه جایی گزینه مناسبی است. در ابتدا باید به این موضوع اشاره کنیم که با محصول بسیار سبکی سر و کار خواهیم داشت که حمل کردن آن بسیار راحت است. لپتاپی بسیار سریع با صفحه کلیدی خیلی راحت و عملکرد باتری عالی. باتری Lenovo Legion 5 Pro میتواند تا ۶ ساعت دوام بیاورد. باید بگوییم که Lenovo Legion 5 Pro در مقایسه با دیگر لپ تاپ های مخصوص بازی از باتری بهتری استفاده میکند.

یکی ایسر مدل Aspire A315-55G-57JK Core i5 10210u 8GB 1TB هستش و یکی دیگه هم لنوو Ideapad L3 – 15IML05 – NPA با همون مشخصات هستش. صفحه نمایش ۱۲.۳ اینچی این محصول کیفیت فوق العادهای دارد و تقریبا همان مدل صفحه نمایشی است که روی سرفیس پرو ۷ قرار گرفته است. از ویژگیهای جالب توجه این محصول میتوانیم به عملکرد باتری عالی آن اشاره کنیم. بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که این لپ تاپ لنوو از گواهی نظامی MIL-STD 810G برخوردار است. در نتیجه، شما باید همان ابتدا مشخص کنید که از لپ تاپ خود چه انتظاراتی دارید. دانشجویان در هنگام خرید لپ تاپ چه نکاتی را باید رعایت کنند؟

افزایش میزان رم باعث افزایش حافظه گرافیک و افزایش سایت laptop-tech قدرت cpu میشه. بدنه فلزی و با 16 گیگ رم و یک ترابایت هارد و 256 ssd و cpu core i7 نسل ۱۱ اینتل و گرافیک ۲ گیگ geforce MX 450 به نظرتان این بخرم یا k513 asus ؟ جنس بدنه این لپتاپ استوک تماماً از پلاستیک است اما استحکام و مقاومت قابل قبولی دارد و حس یک لپتاپ آلومینیومی را القا میکند به خصوص قاب پشتی لپتاپ و محل استراحتگاه مچ ها ، دارای طرح برس خورده می باشند که زیبایی لب تاب را دو چندان کرده است. این لپتاپ برای فعالیتهای تجاری مناسب خواهد بود و در طول روز به خوبی کاربران را همراهی میکند. حتی از پس اجرای بازیهای روز روی تنظیمات گرافیکی بالا هم بر میآید. بصورت کلی اگه کارهای گرافیکی شما در حد استفاده از نرم افزارهایی مثل فتوشاپ است اصلا نیاز به هزینه سنگین نیست و میتونید در بین لیست «بهترین لپ تاپ های تا 20 میلیون تومان» یا حتی «بهترین لپ تاپ های تا 15 میلیون تومان» لپ تاپ مورد نیاز خودتون رو پیدا کنید.

این محصول برای حرفهایها و افرادی که نیاز به توان پردازشی بالا درند مناسب خواهد بود. به همین دلیل این سوال پیش میآید که کدام لپ تاپ لنوو بهتر است؟ این لپ تاپ از قلم پشتیبانی میکند و امکانات جالب توجهی را پیش روی کاربران قرار میدهد. لپ تاپ Lenovo ThinkPad X13 با پردازنده AMD عملکرد عالی را با قیمت مناسبتری پیش روی کاربران قرار میدهد. در کنار صفحه نمایش اصلی از یک صفحه نمایش E-Ink هم روی Lenovo ThinkBook Plus G2 ITG استفاده شده است. تاچ پد باکیفیت هم از دیگر امکانات فوق العاده این محصول به حساب میآید. با محصولی سر و کار خواهید داشت که صفحه کلید بسیار خوبی دارد که باعث شده کار کردن با این محصول لذت بخش باشد. از آنجایی که سخت افزاری مناسبی برای این محصول در نظر گرفته شده، این لپتاپ برای انجام فعالیتهای سنگین انتخاب بدی به نظر نمیرسد. در واقع این محصول میتواند رقیبی برای سرفیس پرو ۷ مایکروسافت باشد. اما باید انتظاراتتون رو از لپ تاپ های توی این رنج کمی پایین بیارید. مانتیتور 15 اینجی با کیفیت Full HD با روکش مات چشم های شما را در زمان کار طولانی کمتر خسته می کند.

درگاه فایروایر یا IEEE 1394 یه نوع درگاه استاندارد برای اتصال انواع دستگاه های الکترونیکی مثله چاپگر ها و اسکنر ها ، دوربین های دیجیتال ، هارد اکسترنال ، دستگاه های پزشکی ، کارت صدا ، پلیر های DV و DV Cam و انواع تجهیزات حرفه ای میکسر و تدوین و مونتاژ صدا به لپ تاپه. همچنین در طرح ها و رنگبندی های متنوع نیز تولید شده است و همین امر باعث شده تا این دستگاه بتواند طیف زیادی از سلایق را پوشش دهد. دل هم لپ تاپهای ارزان قیمت دارد و هم لپ تاپ های قدرتمند راهی بازار میکند. این لپتاپ با نسل ۱۱ پردازندههای اینتل راهی بازار شده و عملکرد باتری فوق العادهای دارد. در این مقاله به معرفی بهترین مینی لپتاپ های 2022 پرداختیم و به بررسی ویژگیهای مینی لپتاپ جدید 1401 پرداختیم. شرکت لنوو جزو برندهای شناخته شده لپتاپ به حساب میآید که هر سال کلی محصول جدید معرفی و راهی بازار میکند.

این سی پی یو ها در لپ تاپهایی که قرار است برای کارهای سنگین مورد استفاده قرار گیرند به کار میرود. اگر به لپ تاپ های ظرفیت و سبک علاقه دارید؛ لپ تاپ ایسوس مدل ZenBook 14 UX425 که یک لپ تاپ 14 اینجی زیبا، با رم 8، سی پی یو Core i5 و حافظه 512 گیگابایت SSD هست یک گزینه مناسب برای شما میتونه باشه. کیبورد نوت بوک hp 8540p یه کیبورد حرفه ای برای تایپر ها و تولید کنندگان محتواست ، به این خاطر که کلید های آن بزرگ و فاصله ی استانداری با هم دارند. میت بوک شرکت هوآوی را میتوان اولین محصول از این شرکت در لیست بهترین لپ تاپ با قیمت مناسب دانست که اگر بخواهیم ارزان قیمت ترین لپ تاپ این لیست را برای شما معرفی کنیم باید بدانید که این محصول در جایگاه اول قرار دارد که به نسبت سخت افزار و ویژگی های خوبی که در اختیار دارد گزینه خوبی برای خرید خواهد بود. لپ تاپ hp elitebook 8740w یک نوت بوک پر قدرت و high end از نظر سخت افزاریه و نقش یک ایستگاه کاری پر قدرتی رو برای صاحبش بازی میکنه ، این لپ تاپ به لطف پشتیبانی از کارت های گرافیکی GDDR5 توانایی خوبی در اجرای بازی ها ، نرم افزار های سه بعدی و شبیه سازی مثله 3dsMAX خواهد داشت.

اگر میخواهید نوعی نوت بوک بزرگ و حجیم بخرید که فقط روی میز و در نزدیکی پریز برق از آن استفاده میکنید، لازم نیست نگرانی در مورد عمر باتری داشته باشید؛ اما اگر میخواهید آن را بدون نیاز به پریز استفاده کنید، حتی اگر در منزل و یا در محل کار باشد، موردی که باید در این راهنمای خرید لپتاپ به آن تاکید کنیم این است که لپتاپ شما حداقل باید طول عمر باتری 8 ساعت داشته باشد و به صورتایده آل، بالای 9 ساعت کار کند. به طور ساده، هرچه رم یک لپ تاپ بیشتر باشد سرعت آن لپ تاپ بیشتر است و برنامههای بیشتری را میتواند همزمان اجرا کند. این شارژر ها Smart AC adapter هستن یعنی وقتی که باتری لپ تاپ شما پر شده جریان برق رو قطع میکنن تا باتری Overcharge نشه. این کلید ها نرم هستن و از جنس پلاستیک فشرده و با کیفیتی ساخته شده اند. هر دو لپ تاپ نیز در این بازه قیمتی یعنی زیر 30 میلیون، جز بهترین لپ تاپ ها هستند.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار