قیمت لپ‌تاپ گلکسی بوک 4 اج با اسنپدراگون ایکس الیت فاش شد

این دستگاه مجهز به پردازنده اسنپدراگون ایکس الیت است. درواقع این تراشه 12 هسته‌ای، دارای هسته‌های جدید Oryon و Phoenix است که توسط طراحان سابق تراشه‌های اپل توسعه یافته‌اند.

سامسونگ درحال کار روی لپ‌تاپی جدید با نام گلکسی بوک 4 اج است. این دستگاه اولین لپ‌تاپ این شرکت خواهد بود که از پردازنده اسنپدراگون ایکس الیت کوالکام بهره می‌برد. حالا قیمت احتمالی این دستگاه فاش شده است.

به‌نظر می‌رسد که لپ‌تاپ Galaxy Book 4 Edge احتمالاً زودتر از ژوئن (اواسط خردادماه 1403) به بازار عرضه نمی‌شود. باید دید این لپ‌تاپ مجهز به پردازنده ARM چگونه عمل می‌کند و آیا واقعاً می‌تواند تسلط اپل را در فضای لپ‌تاپ‌های پرچمدار به چالش بکشد یا خیر.


منبع: https://digiato.com/laptop/galaxy-book-4-edge-likely-come-advanced-hardware-high-price

به‌لطف پلتفرم جدید کوالکام، انتظار می‌رود گلکسی بوک 4 اج عمر باتری بسیار بیشتری نسبت به رقبای مبتنی بر اینتل ارائه دهد. شایعات حاکی از آن است که این پردازنده احتمالاً با یک مودم یکپارچه 5G عرضه می‌شود؛ اگرچه هنوز این اطلاعات به‌طور رسمی تأیید نشده است.

گلکسی بوک 4 اج

بااین‌حساب، قیمت گلکسی بوک 4 اج حتی بالاتر از مک بوک ایر M3 اپل خواهد بود؛ مدل 13 اینچی مک‌بوک جدید اپل درحال‌حاضر برای مدل مجهز به 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 1759 یورو در آلمان در دسترس است.

علاوه‌براین، انتظار می‌رود این لپ‌تاپ دارای صفحه‌نمایش 14 اینچی، 16 گیگابایت رم (غیرقابل ارتقا) و 512 گیگابایت حافظه SSD باشد.

عملکرد این لپ‌تاپ اخیراً روی پلتفرم بنچمارک گیک‌بنچ مشاهده شده بود که کارایی فوق‌العاده آن را نشان می‌داد. به گزارش WinFuture، اکنون اطلاعات خوبی ازجمله قیمت حدودی آن، در دسترس قرار گرفته است.

مشخصات سخت‌افزاری گلکسی بوک 4 اج

گفته می‌شود که این لپ‌تاپ حدود 1800 یورو قیمت خواهد داشت. لازم به ذکر است که گلکسی بوک 4 پرو با صفحه‌نمایش 14 اینچی و پردازنده اینتل Core، قیمتی معادل 1899 یورو دارد.