لپ تاپ 15 اينچي دل مدل Latitude 5520-B

کدام لپ تاپ ایسوس برای دانشجویان و کارمندان مناسب است؟ تفاوت گرافیک GTX و RTX ؛ کدام نوع کارت گرافیک بهتر است؟ امروزه لپتاپهای گیمینگ ردهپایین، معمولا به انویدیا MX450 یا GTX 1660 مجهز هستند، در حالی که مدلهای میانرده دارای RTX 3050 یا RTX 2060 و لپتاپهای بالارده دارای RTX 3070 یا 3080 هستند. اما این مینی لپ تاپ از بهترین مینی لپ تاپ های دنیا برای استفاده روزمره و جستجو در اینترنت و یا کار با شبکههای اجتماعی است که میتوانید داشته باشید. این لپ تاپ در اصل دومین لپ تاپ گران قیمت دنیا محسوب میشود که به وب کم، دیویدی درایور، 2 گیگابایت رم، بلوتوث 2.0 و حافظه داخلی 160 گیگابایتی مجهز است. تایوانیها امروزه با تصاحب حدود ۴۰ درصد از سهم بازار، به عنوان اولین تولیدکنندهی مادربورد در جهان شناخته میشوند و توانستهاند ۶ سال پیاپی عنوان بهترین برند مادربورد دنیا را به خود اختصاصی دهند.ظهور و شکوفایی ایسوس در حوزهی لپ تاپ در سال ۲۰۰۷ با محصولاتی با نام EEE بود. قیمت لپتاپ لنوو به صورت تک فروشی تا پایان تیرماه 99 شامل تخفیف ویژه خواهد بود. این روزها تقریباً در هر لپتاپ از قبل نصب شده است و کاربردش ساده است.

امروزه لپتاپهای کمی وجود دارند که با درایوهای نوری عرضه میشوند؛ زیرا این تکنولوژی دیگر مثل قدیم کاربرد ندارد و به تدریج ارتباطات آنلاین و همچنین USB فلشها، دیگر کمتری کسی به سراع دیسک نوری میرود. Flex: محصول فلکس لنوو هم جزو محصولات دو در یکی این شرکت به حساب میآیند که قیمت کمتری در مقایسه با محصولات سری یوگا دارند. Lenovo Duet 5 Chromebook در مقایسه با مدل سال قبلی خود حسابی بهبود پیدا کرده و اکنون به یک محصول دو در یک عالی تبدیل شده است. چطور ارزانترین فروشندهی مطمئنِ لپتاپهای ایسوس را پیدا کنم؟ علاوه بر کیفیت بالا، قیمت لپ تاپ ایسوس در کنار تنوع بالای محصول نیز باعث شده است تا لپ تاپ های ایسوس به یکی از انتخابهای اصلی خرید لپ تاپ تبدیل شوند.

پردازندههای شرکت AMD که طرفداران خاص خود را دارند، در برخی ویژگیها مانند لیتوگرافی از مدلهای مشابه ساخت شرکت اینتل پیشی گرفتهاند. اما علاوه بر اینکه باید ویژگی های لپ تاپ خوب را بدانیم، باید از انجام برخی اشتباهات نیز پرهیز کنید؛ اشتباهاتی که شاید تا قبل از خواندن این مطلب یکی از معیارهای خرید شما بوده و باعث خواهند شد در ازای هزینهای که پرداخت میکنید بازخورد خوبی دریافت نکنید. لپ تاپ Lenovo ThinkPad X1 Yoga یکی دیگر از محصولات خوش ساخت لنوو به حساب میآید. از خوبیهای لپتاپ ThinkPad X1 Carbon این است که وزن بسیار کمی دارد و جزو محصولات سبک به حساب میآید.

به علت فول اچ دی بودن و قیمت مناسب به نظرم بهترین انتخابه هر چند تو بازار هی ارزون میشه و دیجی تغییری تو قیمت نمیده مدلی که پردازنده نسل قبل و داره و فول اچ دی نیست گرون تره جالبه ! سه ماهه خریدم و کاملا راضیم فکر نمیکنم انتخاب بهتری تو بازار باشه نسبت به این قیمت… این محصول لنوو جزو لپتاپهای گیمینگی به حساب میآید که با قیمت کمتر از ۲۰۰۰ دلار راهی بزار شده است. اولین پردازنده از سری اپل سیلیکون است که از نظر عملکرد در میان تمامی پردازندههای بازار، بهترین است. سال قبل در بررسی های انجام شده، اپل به مقام اول رسید و رتبه های بعدی در اختیار ریزر و دل بودند. دل این محصول جمع و جور و سبک را با نمایشگری که از هر نظر بهترین است روانه بازار کرده و در کنار آن مشخصات این مدل هم آنقدر قدرتمند هستند که تمام نیازهای شما را پاسخ دهند. تمام مدل هایی که در بررسی سری بهترین لپ تاپ ها دیدیدم، سریع ، بی نقص و حرفه ای هستند. همانطور که از تمام محصولات اپل انتظار داریم، مکبوک ایر هم کیفیت ساخت بسیار خوبی دارد و تمامی قسمتهای آن از آلومینیوم بازیافت شده ساخته شده است.

برای کارهای صنعتی ، بهترین لپ تاپ گیمینگ را می توانید در لیست قیمت تا 20 میلیون تومان مشاهده کنید. همچنین قدرت پردازشی آن نیز نسبت به یک لپ تاپ کمتر بوده و بیشتر برای اتصال بیسیم و استفاده سبک مثل ورد و انجام کارهای روزانه در حین سفر کاربرد دارد. لپتاپهای Acer در قیمت های مختلف با ابعاد و کارایی متنوعی در بازار عرضه می­شوند؛ که از کارهای ساده تا سنگین گرافیکی را پوشش می­دهند. این لپ تاپ با قیمت باورنکردنی 1 میلیون دلار عرضه میشود و در اصل گرانقیمتترین لپ تاپ دنیا به حساب میآید. اکثر شرکتهای دنیا دستههای مختلف محصولات خود را با نامهای مختلف راهی بازار میکنند. پشتیبانی فنی و راهنمایی خرید لپ تاپ با زمانبندی درست و دقیق بسیار حیاتی است؛ به همین دلیل است که پشتیبانی برندهای مختلف لپ تاپ در سایتهای معتبر مورد بررسی قرار میگیرند. انواع مارک های لپ تاپ یا همان برندهای لپ تاپ چیست؟

لپتاپهای اداری کار شما را از راه دور چه از خانه، فرودگاه، دفتر مشتری یا هتل آسان میکند. اگر به دنبال راهنمایی برای خرید لپ تاپ هستید که مدام در حال حرکت و سفر از آن استفاده کنید باید به دنبال یک نوتبوک باشید که از 4G یا 5G پشتیبانی میکند. برای بسیاری از کاربران رم 32 گیگابایتی و یا بیشتر، زیاد است. این مؤلفه ارزان نیز به شمار میرود و قرار دادن یک رم با گیگابایت بیشتر، یکی از راههایی است که با آن میتوان سرعت دستگاه را بالاتر نشان داد؛ اما بهتر است بدانید که کمتر پیش میآید میزان رم بیشتر از هشت گیگ به درد یک کاربر بخورد. برخی از لپتاپهای کمتر از 250 دلاری دارای رم 4 گیگابایتی هستند، اما حتی اگر سیستمی اقتصادی تهیه میکنید، به صورت ایده آل به حداقل 8 گیگابایت رم نیاز دارید و اگر کمی بیشتر میتوانید هزینه کنید، رم 16 گیگابایتی بهتر است. این محصول بدلیل اقتصادی بودنش برا کارای وب گردی و اینا میخوره من برای فروشگاه تهیه کردم واقعا از کیفیت ساخت پایینش تعجب میکنم به ایسوس بودنش نیس واقعا کیفیت ساخت پایینی داره همچنین نصب ویندوز روش از روش uefi هستش کمی سخته نسبت ب روشهای دیگه !

لنوو با عرضه یوگا اسلیم 7 توانست زیبایی جدیدی را در این زمینه وارد دنیای امروزی کند که اگر به تصاویر این محصول نگاهی داشته باشید متوجه کیفیت بالای آن خواهید شد که البته از یکسری نقاط ضعف نیز برخوردار بوده که در ادامه به آن اشاره خواهیم داشت. این لپتاپ با قیمت تقریبی 640 دلار، در نسخههای با امکان پردازنده نسل نهم اینتل در بازار عرضه می­شود که دارای پردازندهی گرافیکی GTX 1650 است. در نگاه اول، زومیت تصویر هر لپ تاپ و چند ویژگی مهم مانند پردازنده و ابعاد نمایشگر را در کنار پایینترین قیمت عرضه در بازار را برایتان مشخص کرده است.

شرکت لنوو جزو برندهای شناخته شده لپتاپ به حساب میآید که هر سال کلی محصول جدید معرفی و راهی بازار میکند. لپ تاپ ThinkPad X1 Carbon بهترین لپ تاپ لنوو نیست، اما جزو بهترین محصولات این شرکت به حساب میآید. از نکات دیگری که در این آموزش خرید لپ تاپ به آن میپردازیم این است که شما باید با توجه به نیازهای آینده خود خرید کنید. صفحه کلید مناسب، حافظهی رم و پردازنده موارد دیگری هستند که هزینه کردن برای آنها توسط دانشجویان منطقی به نظر میرسد. غیر از سری پردازندههایی که به آنها اشاره شد، اینتل پردازندههای دیگری نیز دارد که ممکن است هنگام خرید لپ تاپ ایسوس به آن بربخورید. البته صفحه نمایش پایهای هم دارد که باعث میشود کاربران بتوانند آن را تا زاویه 160 درجه خم کنند. تولید این دستگاهها که به دلیل اجرای برنامههای سازگار با اینترنت به نت بوک شهرت پیدا کردند تا سال ۲۰۱۳ ادامه پیدا کرد و شرکتهای زیادی به تقلید از ایسوس اقدام به تولید نتبوک کردند؛ اما با ظهور تبلتها و اولترابوکها و استقبال کاربران از فورم فکتورهای جدیدتر این دسته از محصولات جایگزین نتبوکها شدند.ایسوس در سال ۲۰۱۰ باریکترین نوت بوک جهان را رونمایی کرد. در این بخش با فیلتر کردن برند ایسوس لیست کاملی از لپ تاپ های ایسوس را مشاهده خواهید کرد.

من یک ماه هست که این لپ تاپ و خریدم بازی هایی ک روش امتحان کردم مثل Far Cry 5 روی حالت تقریبا Ultra روان بدون لگ میره Assassin’s creed Sindycate رو تو حالت Ultra اصلا لگ نمی زنه البته اگه دنبال تنظیمات Amd هم برین تو اینترنت یاد می گیرید ک چطور مشکلات لگ و این چیزا رو هم حل کنید… از لپ تاپ های گرافیکی و شخصی و مدل های مخصوص بازی و کار های سنگین تر و برخی از بهترین الترابوک هایی که امروز می توانید خریداری کنید ، لپ تاپ های ایسوس طیف گسترده ای از نیازهای اکثر کاربران برطرف می سازد و از روش های استفاده می کند. داشتن صفحه کلید با نور پس زمینه و لمسی بودن آن یک مزیت به حساب می آید. گرافیک مجموعه Nvidia Geforce MX330 با ظرفیت 2 گیگابایت است ، صفحه نمایش 15.6 اینچ فول اچ دی پلاس و تکنولوژی 178 درجه روی این لپ تاپ سوار می شود.

برخی از لپتاپهای پیشرفتهتر دارای صفحههای نمایشی با اندازه 2560×1600 یا 3200×1800 یا حتی 3840×2160 هستند که همگی تصویری شفاف دارند و برق بیشتری مصرف میکنند و عمر باتری کمتری دارند. بهترین لپ تاپ های گیمینگ چه ویژگی هایی دارند؟ ویژگیهایی نظیر طراحی متفاوت دستگاه، کارت گرافیک اختصاصی و قدرتمند و نور پسزمینهی RGB صفحه کلید از ویژگیها بارز انواع لپ تاپ گیمینگ به حساب میآیند. هم سخت افزار بهتری در مقایسه با مدل قبلی دارد و هم از صفحه نمایش باکیفیتتری استفاده میکند. این محصول لنوو در مقایسه با دیگر لپتاپهای این شرکت قیمت مناسبتری دارد و از سخت افزار قدرتمندی استفاده میکند.

به طور کلی، ویووبوک ها نوت بوکهای ایسوس و ذن بوک ها اولترابوک های این شرکت تایوانی محسوب میشوند.از آنجایی که میتوان گفت سری ویووبوک اساسا برای لپتاپها اقتصادی ایسوس در نظر گرفته شده است، محصولات این سری دارای سایت laptop-tech طراحی معمولی هستند. همان طور که از نام Lenovo ThinkPad X12 Detachable مشخص است، میتوانید صفحه نمایش را از کیبورد جدا کنید. با محصولی سر و کار خواهید داشت که صفحه کلید بسیار خوبی دارد که باعث شده کار کردن با این محصول لذت بخش باشد. کمپانی دل، لپ تاپ های گیمینگ خود را در شرکت زیر مجموعه اش با نام Alienware ارائه داده است ، لپ تاپ هایی با کیفیت قدرت بالا و صفحه نمایش بزرگ که طرفداران خاص خود را دارد و رتبه چهارم را در ۲۰۱۹ از آن خود کرده است. اگر میخواهید نوعی نوت بوک بزرگ و حجیم بخرید که فقط روی میز و در نزدیکی پریز برق از آن استفاده میکنید، لازم نیست نگرانی در مورد عمر باتری داشته باشید؛ اما اگر میخواهید آن را بدون نیاز به پریز استفاده کنید، حتی اگر در منزل و یا در محل کار باشد، موردی که باید در این راهنمای خرید لپتاپ به آن تاکید کنیم این است که لپتاپ شما حداقل باید طول عمر باتری 8 ساعت داشته باشد و به صورتایده آل، بالای 9 ساعت کار کند.

با این تفاسیر، یکی از مهمترین نکات مهم پیش از خرید لپتاپ که باید به آن توجه کنید برخورداری از بهترین پردازنده گرافیکی است. لپ تاپ Lenovo ThinkPad X1 Nano یکی دیگر از محصولات باکیفیت این شرکت چینی به حساب میآید که کلی ویژگی هیجان انگیز دارد. این محصول از یک صفحه نمایش ۱۴ اینچی OLED استفاده میکند که کیفیت بسیار خوبی دارد. اگر به دنبال یک محصول دو در یک هستید هم باید بگوییم که این محصول عملکرد خوبی دارد و از کیفیت بالایی برخوردار است. در لپ تاپ Lenovo Legion 5 Pro این موضوع را مشاهده میکنید که دو شرکت AMD و Nvidia قویترین محصولات خودشان را در کنار هم قرار دادهاند. بگذارید مثالی بزنیم؛ مثلاً میخواهید از میان یک پردازنده دو هستهای و چهارهسته ای یکی را انتخاب کنید و در آینده قصد دارید که از برنامههای زیادی در لپتاپ خودتان به صورت همزمان استفاده کنید اما به خاطر ارزانتر بودن، پردازنده دو هستهای را انتخاب میکنید. ایسوس چندین سال است که با تولید لپتاپهای با کیفیت در بازه قیمتی معقول به یکی از محبوبترین برندهای دنیا تبدیل شود.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار